Hoi,
ik ben bezig tomcat 4.0 te installeren op een colocatiebak. Omdat meerdere mensen gebruik willen maken van tomcat wil ik met vhosts werken.
De documentatie over hoe vhosts in te stellen is zeer beperkt; sterker nog; ik heb nergens echt duidelijke informatie gevonden. Misschien dat ik op de verkeerde plaatsen zoek of dat er niemand anders problemen mee heeft ik weet het niet, maar het wil niet lukken
Ik wil een vhost toevoegen op het subdomein van de hoofd-host. Mijn engine ziet er dus nu zo uit:
Na het restarten van de server ging ik kijken, en kwam er achter dat het dus nog niet werkt. Als je de server op www.dezeserver.nl:8180 opent zie je dat er geen probleem is en je de index.html krijgt. Maar bij cheatah.dezeserver.nl:8180 geeft ie een fout.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken waar de fout in zit; kan iemand me een FM naar m'n hoofd smijten of in de goeie richting wijzen?
ik ben bezig tomcat 4.0 te installeren op een colocatiebak. Omdat meerdere mensen gebruik willen maken van tomcat wil ik met vhosts werken.
De documentatie over hoe vhosts in te stellen is zeer beperkt; sterker nog; ik heb nergens echt duidelijke informatie gevonden. Misschien dat ik op de verkeerde plaatsen zoek of dat er niemand anders problemen mee heeft ik weet het niet, maar het wil niet lukken
Ik wil een vhost toevoegen op het subdomein van de hoofd-host. Mijn engine ziet er dus nu zo uit:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <Engine name="Standalone" defaultHost="localhost" debug="0"> <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger" prefix="catalina_log." suffix=".txt" timestamp="true"/> <Realm className="org.apache.catalina.realm.MemoryRealm" /> <Host name="localhost" debug="0" appBase="webapps" unpackWARs="false"> <Alias>www.dezeserver.nl</Alias> <Valve className="org.apache.catalina.valves.AccessLogValve" directory="logs" prefix="localhost_access_log." suffix=".txt" pattern="common" /> <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger" directory="logs" prefix="localhost_log." suffix=".txt" timestamp="true"/> <Context path="/manager" docBase="manager" debug="0" privileged="true"/> </Host> <Host name="cheatah.dezeserver.nl" debug="0" appBase="/var/websites/cheatah.dezeserver.nl/servlets/" unpackWARs="false"> <Valve className="org.apache.catalina.valves.AccessLogValve" directory="logs" prefix="cheatah_access_log." suffix=".txt" pattern="common" /> <Logger className="org.apache.catalina.logger.FileLogger" directory="logs" prefix="cheatah_log." suffix=".txt" timestamp="true"/> </Host> </Engine> |
Na het restarten van de server ging ik kijken, en kwam er achter dat het dus nog niet werkt. Als je de server op www.dezeserver.nl:8180 opent zie je dat er geen probleem is en je de index.html krijgt. Maar bij cheatah.dezeserver.nl:8180 geeft ie een fout.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken waar de fout in zit; kan iemand me een FM naar m'n hoofd smijten of in de goeie richting wijzen?