Ik ging voor mijn buren even hun computer upgraden, wat RAM erbij en een kleine hardeschijf mocht er ook nog in
.Ik blij want hij werkte perfect, behalve dat hij zeurde om wat stuurprogramma's maar dat was makkelijk op te lossen want van alles was een installatie cd beschikbaar.Ik dus terug naar de buren en de computer opgestart, blijkt de ingebouwde 56 k modem op de pci sleuf niet te werken.Als ik wil inbellen zegt hij dat de modem niet gedecteerd kan worden,niet werkt of uitstaat.Ik heb alle 3 punten gechecked en ook alles meerdere malen gereinstalled(modem drivers,com-poorten).De computer geeft geen enkel conflict aan met de bronnen of de com-poorten.Dus nu vraag ik jullie wat zou het probleem in godsnaam kunnen zijn.
p.s. hij wordt wel gezien in apparaatbeheer en ook gewoon geinstalleerd oznder problemen alleen het inbelmenu zegt dat hij geen connectie heeft met de modem.
p.s. hij wordt wel gezien in apparaatbeheer en ook gewoon geinstalleerd oznder problemen alleen het inbelmenu zegt dat hij geen connectie heeft met de modem.
If it aint broke, fix it till it is!