Ik heb een Epox 8k5a2+, werkt perfect, alleen ik krijg dus ook datacorrupte als ik het geheugen op Turbo/FSB boven de 200Mhz/163Mhz DDR draai. Ik moet er wel bij vermelden dat ik 2x IMB 40GB (75 + 120GXP) in RAID0 draai.
Ik was eigenlijk gewoon aan het testen hoe ver ik kan komen, is geen ramp ofzo, maar ik wil toch graag weten of jullie dit ook hebben meegemaakt, want of het forum staat volgens mij dat alleen de Epox 8k3a+ corruptie heeft, vandaar...
POPQUIZ Hotshots: Waardoor wordt datacorruptie nu eigenlijk veroorzaakt
1. Epox 8k5a2+
2. Brakke IBM
)
3. RAM
4. Voeding (Komt op 4,73V)
Btw: mijn HD is nu dus echt brak aan het worden, hij begint te tikken enzo (JA JA een echte GXP75), IBM komt er bij mij nooit meer in. KLOTE IBM (Vanaf de Bigfoots al)
GEEN SLOTJE plz, is namelijk leerzaam deze topic.
Ik was eigenlijk gewoon aan het testen hoe ver ik kan komen, is geen ramp ofzo, maar ik wil toch graag weten of jullie dit ook hebben meegemaakt, want of het forum staat volgens mij dat alleen de Epox 8k3a+ corruptie heeft, vandaar...
POPQUIZ Hotshots: Waardoor wordt datacorruptie nu eigenlijk veroorzaakt
1. Epox 8k5a2+
2. Brakke IBM
3. RAM
4. Voeding (Komt op 4,73V)
Btw: mijn HD is nu dus echt brak aan het worden, hij begint te tikken enzo (JA JA een echte GXP75), IBM komt er bij mij nooit meer in. KLOTE IBM (Vanaf de Bigfoots al)
GEEN SLOTJE plz, is namelijk leerzaam deze topic.