Toon posts:

[CS] Free Look Mode Speed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,.,

Als je dood bent he.. en je zit in Free-Look Mode.. Dan kan je beetje door het level vliegen. Hoe kan ik de snelheid van dat vliegen aanpassen zodat het veel sneller of langzamer gaat.. Heb het nodig omdat we een mooie DEMO willen maken .. (AVI FILMPJE).

Iemand enig idee?

Alvast bedankt...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Volgens mij kan dat niet hoor. En het lijkt me ook niet echt nuttig. Wat heb je eraan dat je sneller/langzamer door een level kan zweven :?

The devil is in the details.

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02 13:19

LegacyCode

De crack van de division

Laat je filmpje gewoon op dubbele snelheid afspelen...

legacycode.net

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 17 december 2002 @ 17:06:
Volgens mij kan dat niet hoor. En het lijkt me ook niet echt nuttig. Wat heb je eraan dat je sneller/langzamer door een level kan zweven :?
"lees de draad voor je blaat?"

Heb het nodig omdat we een mooie DEMO willen maken .. (AVI FILMPJE).

iig ik ga een cs film maken en dan wil ik gewoon heel langzaam op iemand inzoomen of heel snel ergens heen zoomen . .. snap je ?

Verwijderd

Topicstarter
JUNKIE_XL schreef op 17 december 2002 @ 17:08:
Laat je filmpje gewoon op dubbele snelheid afspelen...
nee... want ik wil dat de rest./. het bewegen.. gewoon normaal blijft.. het moet kunnen .. instelling..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 17:08:
[...]

"lees de draad voor je blaat?"

Heb het nodig omdat we een mooie DEMO willen maken .. (AVI FILMPJE).

iig ik ga een cs film maken en dan wil ik gewoon heel langzaam op iemand inzoomen of heel snel ergens heen zoomen . .. snap je ?
Ik snap best wat je wil en ik heb ook je post gelezen, maar ik bedoelde met 'geen nut' dat het geen nut heeft voor in het spel te hebben. Voor jou heeft het wel nut, maar ik had het niet over jou, ik had het over CS zelf.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
oow.. nou denk het wel .. want de huidige free look gaat ook niet snel.. hoe zou TFG (the famaly god) het hebben gedaan dan ?? hij kreeg het wel voor mekaar

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 23:16

inXs

known as inXs

ermm het kan wel, ik zal ff zoeken hoe als ik thuis ben.. Ik heb het namelijk ook gedaan in mijn config :)

superB

Verwijderd

Topicstarter
bl!kje schreef op 17 December 2002 @ 17:41:
ermm het kan wel, ik zal ff zoeken hoe als ik thuis ben.. Ik heb het namelijk ook gedaan in mijn config :)
woei zou vet zijn als je het wist.. alvast bedankt
Pagina: 1