Een nieuw team beginnen: hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Ik wou proberen een nieuw (sub)team te vormen binnen DPC. Probleem is alleen dat degenen met wie ik het wil vormen nogal ijdel zijn (en ik zelf ook trouwens). Wij hebben dus geen zin om onze individuele stats te verliezen.

Als ik het goed het begrepen is het mogelijk om een keyserver op te zetten, zodat je op de keyserver de individuele stats per teammember kunt bijhouden/zien, en voor dnet toch als 1 man (koe?) flushed. Hoe doe je dit?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem
En hoe hou je de verschillende teammembers uit elkaar als je eenmaal een keyserver hebt draaien? Niet iedereen van ons heeft een vaste host.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Tja, vereiste is dat bekend is wie welke IP's/hostnames heeft. Zo hou je elkaar uit elkaar. :)

Ander is het niet mogelijk lijkt me.

• Diadem
Als je nou onder jouw email blokjes flushed naar een keyserver. Deze keyserver haalt stiekum het email eraf en vervangt dit door het team's adres.

Dan kan de keyserver ze aan het email adres onderscheiden.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Als iemand wist hoe dat moest...
ik bijvoorbeeld >:)

Je email zit versleuteld in elk blokje, en een proxy kan het wel uitlezen.. maar niet vervangen.

Als je allemaal andere providers hebt kun je nog steeds bij "by hosts" zien wie wat doet.
(en als je dezelfde provider hebt maar een eind uit elkaar woont ook wel.. meestal is rtd.*.uunet.nl / ams.*.uunet redelijk stabiel)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

je kunt gewoon iedereen laten flushen op z'n eigen email adres en al die adressen vervolgens retiren naar 1 adres bij d.net... op dit moment zit er een limiet aan van 8 emailadressen retiren naar 1 ivm misbruik

• Diadem
euuh, ja, email dus geen optie.
anders dan, dat je voor elk pakket dat je flusht je username meeflushed?

De meeste hebben andere provider, maar we hebben meerdere xs4all's, die ook nog eens in dezelfde stad wonen.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Vraag een gratis account aan bij zonnet.. en gebruik dat alleen om te fetchen/flushen :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Als je gewoon via een proxy flusht dan zie je bij Hosts gewoon iedereen staan. Dit is helemaal goed te doen als je een vast IP hebt want dan kan je er zelfs je nickname opzetten (voorbeeld op http://212.120.113.86/rc5/byhost.html )

Voor teams die nog mensen nodig hebben zie http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000671.html (en natuurlijk vooral letten op Team Exploder :) )
Pagina: 1