Toon posts:

DVD boxen op computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik 5boxen en 1subwoofer die eerst op een dvd staan aangesloten zo goedkoop en gemakkelijk op me geluidskaart aansluiten
ik heb een creativer audigy

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02 22:36
begin eens met de aansluiting die erop zit, kan je de losse speakers op de sub aansluiten? Zijn het tulpstekkers? Losse speakerdraadjes? what?

Verwijderd

Topicstarter
het zijn gewone losse speakers dradren (van die rode en zwarte)

• Raziel
ook van je sub? Dan wordt het lastiger ... Hoopte dat je sub gewoon tulpstekkers had, daar heb je wel verloopjes voor. Maar anders had je het waarschijnlijk ook niet gevraagd. Passieve sub zeker? Geen verdere aansluitingen op die sub?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ut is een passive sub en geen verdere aansluitingen
maar ik dat al een x informatie voor gevraagt maar die zeiden dat ik een versterker er tussen moest zetten maar dat vondt ik een beetje dure oplossing

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
t is niet mogenlijk op iets waar te weinig ingangen iets te maken met meer ingangen zonder dat er een schakelkastje tussenkomt of iets anders in die richting

Verwijderd

Topicstarter
ahaa okeej maar zo shakelkastje
kan je dat bij een gewone computer zaak kopen of ergens anders en wat is de prijse der voor
Wnat ik heb geen sin om meer dan 50 euro ervoor neer te leggne

• Raziel
Denk niet dat je naar een computerzaak hoeft te gaan, zou eerder denken aan een electro boer. (Zoals Stuut & Bruijn in Den Haag)

Verwijderd

Topicstarter
òkeej dan
bedankt
Pagina: 1