Toon posts:

Winroute en andere Proggies.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kep een vraag, wat is nou het beste en toch wel makkelijk om te gebruiken voor een netwerk ? Winroute ?
momenteel heb ik Sygate draaien maar dat is echt bagger, alle poorten staan open en vandaar dat ik zoeen irritante Network ICe firewall geval moet draaien wil ik "veilig" kunnen IRC'e.
Kan iemand mij een paar specifieke punten opnoemen waarom Winroute beter is dan enig ander programma....

Verwijderd

Hmm, Ik hoorde veel over winroute dus ik denk testen die zooi..

wat denk je ? na het opnieuw opstarten een 'system halt' !!! kmoest in safe mode winroute er weer afflikkeren ! :(

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Het zal wel aan mij hebben gelegen, maar ik heb winroute maar een keer goed werkend gehad, bij de volgende keer opstarten van de client was het alweer mis. Nu begruik ik gewoon ICS, ik weet het, ik ben aartslui :).

Is dat winroute trouwens alleen spaanstalig, of heb ik een hele wazige versie?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk dat je een hele wazige versie hebt.
De mijne is namelijk gewoon engelstalig.
En bij mij krijg ik alleen errors als een van de netwerkkaarten gedeinstalleerd is.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Ik heb nog geen moment problemen gehad met winroute, het is wel heeeel handig om ff die manual te hengelen van www.winroute.nl, staan veel handige dingen in..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik heb allerlei progs geprobeert, maar d'r is maar 1 echt stabiel in de volgende config:

Tulip 5/75 met Win95, alle MS updates er over heen en Winroute voor het delen en firewall: nog nooit vastgelopen (draait 24 uur per dag) en onzichtbaar op Internet en nog nooit gehacked. Allemaal zeer stabiel dus en zeer goed te configureren naar eigen smaak. Verder heeft de server veel extra functies als netwerk printer, time server (LAN + NASA), virusscanner, Mp3 server, (interne&externe) mailserver, desgewenst proxy server, etc.

Misschien intressant voor Winroute gebruikers: http://kgg.kabelfoon.nl/beveiliging/winroute.html

daar staat precies hoe je je vuurmuur moet instellen.
Pagina: 1