Toon posts:

Hoe maak je RAID 0?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ABIT-KT7A RAID.
Ik heb 2 identieke seagate hd's (80 gig 2mb, 7200 rpm)

Ik heb de RAID in de bios aangezet en heb 'create raid' gedaan bij de instellingen van RAID. Hij staat op RAID 0 dma 5 en voor de rest snap ik niet veel ervan en ik heb niet meer aan de instellingen gezeten. Maar ik merk nauwelijks van de snelheid moet ik zeggen. Nero geeft een snelheid van 23 mb/s.

Mijn vraag is; heb ik het goed gedaan?

Wat zijn jullie ervaringen met RAID 0

thnx

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-03 14:32

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Heb je wel de Highpoint drivers geïnstalleerd onder Windows? Als je dat niet doet is je snelheid namelijk om te janken. Bij mij ging Windows ontzettend traag bij de eerste keer opstarten, maar toen ik die drivers had geïnstalleerd liep het als een tierelier :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-03 09:52
RAID maken?? Nou, je neemt een mannetjes RAID en een vrouwtjes RAID, en je zet ze samen in één case ;)

Maarja, da's inderdaad niet al te snel nee ;) Zoals Demoniac al zei, zou je eens moeten proberen de drivers te installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al alle soft geinstalleerd. als je bij systeem kijkt zie je dat het herkend is.
Ik vraag me af hoeveel mb/s mensen halen RAID 0.

Verwijderd

Euhhh... misschien eerst iets zelf lezen over raid ofsow ????

Zie verder het commentaar van de rookworst ""ruuddieboy"

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 10:39

Akerboom

Codito, ergo sum

ik heb een ander mobo, maar bij mij heeft de VIA Latency patch m'n RAID enorm sneller gemaakt.
Maar hierover is al zoveel gesproken op GoT... ff searchen dus...
Pagina: 1