....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
moeilijk te zeggen zonder beeld, maar de diagnose lampjes op het mb zijn allen groen op de bovenste na, handleiding zegt daar over: "boot attempt".
Na langere tijd worden ze allemaal groen en reuteld de hd wat maar ik zie natuurlijk niks dus tja...
Na langere tijd worden ze allemaal groen en reuteld de hd wat maar ik zie natuurlijk niks dus tja...
DOA?
[ Voor 25% gewijzigd door Nono_home op 17-12-2002 16:40 ]
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Geen idee, komt net een uurtje geleden uit een gesealde doos v.d. importeur.
Heb zelf drie dagen lopen zoeken naar een probleem met mijn Geforce 3 totdat ik dacht laat ik em eens in een andere pc proppen. Ding was gloednieuw zo uit de mooie ASUS doos, erger was dat ze er geen meer hadden en ik twee weken moest wachten op een nieuwe.......en toen was de prijs omlaag gegaan
ik toch nog blij
Hmm. Daarnaast nog suggesties?
1 - Stop je nieuwe kaart er 's in
2 - Zet je monitor uit
3 - zet je pc aan, daarna je monitor
Kijk dan nog eens. Ik heb ook wel eens gedacht dat die videoplank stuk was: bleek uiteindelijk de monitor te zijn die in eerste instantie niet met de videokaart overweg kon. Op deze manier werkte het wel... (Hope it works for you
)
2 - Zet je monitor uit
3 - zet je pc aan, daarna je monitor
Kijk dan nog eens. Ik heb ook wel eens gedacht dat die videoplank stuk was: bleek uiteindelijk de monitor te zijn die in eerste instantie niet met de videokaart overweg kon. Op deze manier werkte het wel... (Hope it works for you
Humor moet je serieus nemen
nee, toch ff checken in een ander systeempje......neem aan dat ie er echt goed inzit, je voeding zwaar genoeg is etc.
Okay bedankt, ik zal vanavond wel even checken.
Pagina: 1