Iemand al enige ervaring met de Infinity Oreus? Of waar deze te koop/beluisteren zou zijn?
http://international.infi...ries.asp?language=ENGLISH
http://international.infi...ries.asp?language=ENGLISH
Uhm, hometheater?MR_WAZOO schreef op 17 December 2002 @ 15:59:
heb je ook informatie zoals richtprijs, waarvoor je die set denkt te gaan gebruiken etc?
Verwijderd
Jij maakt een grapje zeker ... maar sinds de overname door harman/karton zou ik dit mijden. De instelling van de H/K groep is produceren met hoge winstmarges wat zeker ten koste van de kwaliteit gaat.bovendien, t merk infinity is niet echt een merk wat me bekend in de oren klinkt
Verwijderd
...daar word ik voor behandeldVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 16:55:
ik maak nooit grapjes...daar ben ik aan geholpen:-)....
ehm, das dus zo een damn wat verschrikkelijk duur en kwaliteitloos merk ofzo of zit ik er helemaal naast?Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 16:56:
Oreus HCS 4: sattelieten 100 w per stuk, center 100 w en subwoofer 100 w. Prijs volgens consumenten prijslijst Harman Consumer Holland -> € 1299
Oreus Stand: Statief voor Oreus sattelieten. Prijs per paar volgens consumenten prijslijst Harman Consumer Holland -> € 179
[ Voor 4% gewijzigd door NightOwlNL op 17-12-2002 17:21 ]
Verwijderd
Het is maakten ipv maken.... en daarnaast maken ze volgens mij nog wel aardige speakers ook
Dan zou ik mijn huiswerk toch wat beter gaan doen... Een heleboel mensen hebben speakers uit de Delta serie staan, waaronder ik (Delta 60) en de Kappa is wereldberoemd (voornamelijk om zijn prijsMR_WAZOO schreef op 17 december 2002 @ 16:35:
maar waar wil je de set zelf voor gebruiken, hometheater kan je ook aan de pc hangen namelijk, bovendien, t merk infinity is niet echt een merk wat me bekend in de oren klinkt
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
[ Voor 13% gewijzigd door VTec op 11-04-2003 10:04 ]
1 * Home Cinema Speaker Set Infinity Oreus HCS EUR 717,08; 24 month manufacturer warranty;
Shipping costs to Netherland by UPS are EUR 18,82 + EUR 6,00 transport insurance.
[ Voor 39% gewijzigd door VTec op 14-04-2003 19:35 ]
Verwijderd
Ja, satelieten met full size vergelijken is natuurlijk ook niet echt een goed vergelijk he, ik vind de meeste sataliet systemen nogal schel (bekend sataliet syndroom, veel bas, veel (schel) hoog, en een beetje midrange). Ikzelf heb gewoon fullsize infinity's (108cm valt onder fullsize neem ik aan) en die zijn nou niet echt schel te noemen.Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 11:07:
Persoonlijk vind ik Infinity wat schel klinken. Zelf heb ik eerste een JBL sataliet systeem gehad die ook door infinity werd gemaakt. Inmiddels heb ik nu fullsize speakers van B&W en dat is toch een wereld van verschil. .
5 sterren, getest in maart 2003 (ik had de april editie helaas anders had ik het je ge-e-mailed.)Breathtaking design that succesfully combines great sound with bags of appeal.
Inmiddels drie jaar later zijn ze gedaald naar precies de helft van de prijs: 649,- euro.Dericteur schreef op donderdag 10 april 2003 @ 19:53:
dingen kosten inderdaad 1299 euro en ze zijn te beluisteren bij Mediamarkt ArenA en Mediamarkt Almere (gaat pas in mei open, maar ze komen maandag of dinsdag binnen)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq