Tjongejonge, wat mensen al niet uitgeven.....
Als je een beetje oude apparatuur uit elkaar sloopt (kapotte voedingen, monitoren, TV's etc) dan heb je een hele bananendoos vol van die dingen - en het koste je niets...
(Bij ons in Delft is er een winkel genaamd HEC en die heeft dezelfde (alleen dan zwart) voor een euro...)
Klopt, alleen als er oostenwind staat kost het weer anders - ik heb wel eens gehad dat ik wat kocht en een maat van mij precies hetzelfde, maar dat de prijzen verschildde ¿¿¿
Bij oudijzerboeren en lokaal de TU-delft kun je trouwens ook goed 'koelvoet-shoppen'...
Heeft er iemand ervaring met wat er voor koelblokjes onder een Zalman 80HP op mijn Ti4200 kunnen? Daar zit nu niks op maar dat merk ik ook echt wel aan mijn oc-resultaat qua geheugen. Die Zalman zit namelijk best laag over de geheugenmodules heen...
De Zalman HP80 is prachtig, het doel is om passief te koelen ipv die hoogtoerige irritante fan (maar je kan er natuurlijk zelf een fan opzetten). Ik heb hem zelf nog niet, maar de OC resultaten waren altijd goed in de reviews die ik heb gelezen. In mijn nieuwe systeem zal dan ook een Radeon + Zalman HP80 komen binnenkort (vooral vanwege die HeatPipe - die kun je nergens tweedehands vinden - en ook ken ik niemand die cappilaire buisjes kan afvullen met die vloeistof/gas -> schijnt niet meer te mogen ivm milieuregels)...
[
Voor 89% gewijzigd door
Verwijderd op 20-12-2002 09:59
]