Tweakmonster heatsinks

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
BIj ocshop hebben ze eindelijk de tweak monster heatsinks te koop :)

Maar ze zijn tering duur :( 32 euro voor 4 stuks 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.ocshop.nl/website/pics_products/Tweaksink-(BGA).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ocshop.nl/website/pics_products/Tweaksink-(stand).jpg

Heeft iemand ze al getest? Want ze zien er klein uit :P en om nou 32x2 = 64 euro aan heatsinks te besteden voor op je videokaart is ook een beetje 8)7 :) Of ze moeten echt super zijn :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
Gewoon naar de lokale elektronica boer ... die heeft vast ook wel heatsinkjes liggen ... voor een paar EUROCENT denk ik :P ...

OCShop is echt belachelijk duur ... vooral voor deze dingetejs.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
nou, ik denk zelf dat het alleen om het uiterlijk gaat, je kan zelf ook mooie heatsinks maken, desnoods van 2 crappy heatsinks van 5 euro per stuk... tweakze :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik vind ze maar weinig koeloppervlak hebben, ik zal dus ook twijfelen aan de koelkracht van die dingetjes...
'k vind ze ook behoorlijk duur voor die kleintjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Als ze nou die heatsinkjes hadden uitgerust met superkleine fannetjes dan waren ze misschien nog het geld waard maar nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien is zoiets zelf ook nog wel te maken :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

64 euro voor misschien 5% performance meer.... nah nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Is wel kei duur voor een mooi vormgegeven heatsinkje. Koop denk ik maar goedkope voor weinig geld

At dawn on the fifth day look to the east

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik zou het echt niet doen. Ik heb ze een keer in een review van een XFX ti 4200 gezien (kun je ff opzoeken) en ze passen gewoon op het geheugen maar 8E per stuk lijkt het me niet waard. Het gaat je misschien een aantal MHz meer brengen maar als je echt een zo groot mogelijke OC wil dan kun je misschien een grote plaat gebruiken (zoals de Leadtek's op hun core)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooeh ik kom! Wat een geile dingen :9~

Zal ongetwijfeld heel mooi staan om mijn /me * Radeon 8500 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kop een blokkie alu, een frees, en spendeer een paar uur, en je hebt een mooier product dan dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nutteloos en knetterduur. Met normale sinks, AS3 en lapping haal je dezelfde resultaten. Ziet er geinig uit, maar je hebt er geen donder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:00

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

veels te duur die dingen, ik zelf gebruik alpha heatsinks van iets van 3~4 euro per stuk, een stuk goedkoper dan deze en werken ongetwijfeld even goed (3~4 euro is nog steeds duur maarja)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duur ding zeg , en koel opp is nog geen eens zo groot , beetje lame ding, zelf een maken , ruk gewoon een heatsink van een oude pc af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 16:21:
Oooeh ik kom! Wat een geile dingen :9~

Zal ongetwijfeld heel mooi staan om mijn /me * Radeon 8500 O+
ja met mooi staan zal het wel een beetje over zijn voor deze dingetjes, het koeloppervlak is bar weinig. En dat voor 64 euro, hoe durven ze :z haha , koop gewoon van die 34 mm bij 34 mm koelertjes, 2 uuro ps, zaag ze door het midden en je hebt top koelers voor op je geheugen.
Heb ik tenminste gedaan bij mij ti4200 64 mb, ze gingen 610, nu max 622, dus wel een leuk verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 19:29

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

32 euro, jezus koop een ijzerzaag en ga klussen met een oude heatsink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat weet ik.. het ging mij ook puur om de mooïgheid ;)

Trouwens draait OC-Shop je idd een ongelooflijke poot uit, bij een review op Extreme Overclocking zie je staan:
Products: Rev. 4 "Standard" RAMsinks / Thermaltake Crystal Orb
Street Price: 8 RAMsinks for ~$26 / Crystal Orb ~$13.99
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Belachelijk duur !!!

Ga naar de lokale electronicaboer en koop daar een paar kleine heatsinkjes of 2 grote. Beetje zagen en modden en je hebt voor veel minder geld veel betere / grotere heatsinks.

Ik vind zoiezo dat de tweak producten belachelijk duur zijn terwijl je zelf veel dingen goedkoper kan maken of ergens anders kan kopen. En iets zelf maken is nog leuker ook dan iets kant en klaar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje te duur he :|

sjeemg en dat voor zo'n klein koeloppervlak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaag toch gewoon een oude heatsink van een p3 of zo in stukken en je zult zien dat die zeker beter werken dan deze miezerige pokkedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 08:17
jhead22 schreef op 17 december 2002 @ 17:28:
Ik vind zoiezo dat de tweak producten belachelijk duur zijn terwijl je zelf veel dingen goedkoper kan maken of ergens anders kan kopen. En iets zelf maken is nog leuker ook dan iets kant en klaar kopen.
Helemaal mee eens! Ik vind het jammer dat er ook nog zo veel lui zie er blijkbaar intrappen. Ik kan het toch stukken meer waarderen waneer iemand een mod heeft gemaakt waarbij hij zelf z'n kast heeft gespoten en raampje heeft gezaagt en oude spullen hergebruikt, dan iemand die zo ff kant en klaar een paarse kast koopt me window er in, waarna hij vervolgens een neon buisje er in gooit en zegt: WOW check mijn mod dan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..... 64 Eurowzz voor deze 4 blokkies???.......echt superduur die dingen kosten ze volgens mij max. 20 Eurowzz om te maken.

Ik heb zulke dingen bij de radiobeurs voor 1,11 Euro per stuk gehaald.

Klein verschil in prijs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:12
Coolermaster had toch ook van zulke heatsinkjes? Die had ik op de HCC gezien, maar ze waren vrij snel uitverkocht.
Die kostten een paar per acht iets van 10 euro geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb al een jaar plezierig contact met tweakmonster, en al vele producten mogen ontvangen. het geld is echt goed besteed als je zijn producten koopt. die sinks zijn gewoon echt heel goed. en zien erg uber geil uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brouwerpower schreef op 17 December 2002 @ 20:26:
Coolermaster had toch ook van zulke heatsinkjes? Die had ik op de HCC gezien, maar ze waren vrij snel uitverkocht.
Die kostten een paar per acht iets van 10 euro geloof ik
koperen en alu mem / ram sinks. kunnen op je geheugen geplakt worden en of op standaard ddr ram van videokaarten.... werken ook echt goed. maar tweaks zijn beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn duur, want:
Sold individually, all RAM heatsinks are manufactured from a solid block of copper alloy and then plated with a blinding chrome finish.

The mounting surface is machined to a mirror-like finish, and is flat within .0002 of an inch.
Maar wat is het eigenlijk en waarom zou iemand ze willen hebben?

Edit: Om op je geheugen te plakken dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL die zijn dus echt veel te klein!! |:( als je een beetje gaat océn dan schiet je er nóg nix mee op :/ ... Zoals iedereen het al zegt... maak ze zelf van een oude heatsink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier worden ze verkocht voor $12 dus 8 stuks voor $24 :)

http://www.coldcpu.com/product.asp?itemid=217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 22:09:
LOL die zijn dus echt veel te klein!! |:( als je een beetje gaat océn dan schiet je er nóg nix mee op :/ ... Zoals iedereen het al zegt... maak ze zelf van een oude heatsink!
dat is totale bullshit jongeman....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 15:46:
64 euro voor misschien 5% performance meer.... nah nee
:D

Helemaal gelijk, kan me geld VEEEEEL BETER bestend dan aan die flut dingen. Zijn ze trouwens bedoeld voor je mem? *PROEST KUCH*, wel lef die gasten bij OC-Shop zeg :(

Use the Search Luke...

Verwijderd

vind ze wel beetje monsterlijk duur..
persoonlijk heb ik het er niet voor over
zou ze zelf in elkaar gaan knutselen B)

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Bij het bedrijf waarbij deze IA gehouden word, kun je ook koelelementjes kopen. Als je ze er om vraagt, dan doen ze ze misschien wel in hun IA ! ;)

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Voor dat geld kan je tegenwoordig ook al een TV-kaart kopen...
Persoonlijk zou ik dus mijn geld wel beter besteden.

(Bij ons in Delft is er een winkel genaamd HEC en die heeft dezelfde (alleen dan zwart) voor een euro...)

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

absurd duur, wel mooie dingetjes...

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met wat er voor koelblokjes onder een Zalman 80HP op mijn Ti4200 kunnen? Daar zit nu niks op maar dat merk ik ook echt wel aan mijn oc-resultaat qua geheugen. Die Zalman zit namelijk best laag over de geheugenmodules heen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 23:59:
[...]

dat is totale bullshit jongeman....
leg uit.....

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 23-09 07:50
[quote]Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 20:25:
ik heb laatst nog die thermaltake ramsinks op me geheugen van me geforce geplakt :)
geheugen kon 4 hele mhz hoger dan zonder die dingen :?
dit zal natuurlijk bij sneller geheuegen wel anders liggen maar verw8 geen nieuw wereldwonder. ramsinks zijn imho nu nog niet nuttig :( ik w8 wel op me radeon 9500 pro :P

[ Voor 14% gewijzigd door DirtyHennessy op 19-12-2002 20:44 ]

Verwijderd

ze mogen er klein uit zien, zijn ze ook. maar deze dingen coolen echt goed. het oppervlakte is super vlak en schoon. het is van koper en tin coated.... echt veel betere ramsinks kan je niet kopen iig niet van zulke goeie kwali... je kunt wel van die blauwe alu ramsink blokkies kopen voor 2 euro ofzo en zelf erin gaan zagen maar dat geeft nooit het resultaat als dat je tweaksinks hebt _/-\o_

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Niet iedereen is zo'n grote fan van oc-shop zoals jij... Ik spendeer mijn euro's liever aan andere dingen.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
de prijs is aangepast
excuses foutje in de invoice
is recht gezet nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

damn, zijn die dingen van zilver ofsow???

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjongejonge, wat mensen al niet uitgeven.....

Als je een beetje oude apparatuur uit elkaar sloopt (kapotte voedingen, monitoren, TV's etc) dan heb je een hele bananendoos vol van die dingen - en het koste je niets...
(Bij ons in Delft is er een winkel genaamd HEC en die heeft dezelfde (alleen dan zwart) voor een euro...)
Klopt, alleen als er oostenwind staat kost het weer anders - ik heb wel eens gehad dat ik wat kocht en een maat van mij precies hetzelfde, maar dat de prijzen verschildde ¿¿¿

Bij oudijzerboeren en lokaal de TU-delft kun je trouwens ook goed 'koelvoet-shoppen'...
Heeft er iemand ervaring met wat er voor koelblokjes onder een Zalman 80HP op mijn Ti4200 kunnen? Daar zit nu niks op maar dat merk ik ook echt wel aan mijn oc-resultaat qua geheugen. Die Zalman zit namelijk best laag over de geheugenmodules heen...
De Zalman HP80 is prachtig, het doel is om passief te koelen ipv die hoogtoerige irritante fan (maar je kan er natuurlijk zelf een fan opzetten). Ik heb hem zelf nog niet, maar de OC resultaten waren altijd goed in de reviews die ik heb gelezen. In mijn nieuwe systeem zal dan ook een Radeon + Zalman HP80 komen binnenkort (vooral vanwege die HeatPipe - die kun je nergens tweedehands vinden - en ook ken ik niemand die cappilaire buisjes kan afvullen met die vloeistof/gas -> schijnt niet meer te mogen ivm milieuregels)...

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petervandamned schreef op 20 December 2002 @ 09:36:
de prijs is aangepast
excuses foutje in de invoice
is recht gezet nu
LOL! Ze kosten de helft nu!!!

Foutje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evengoed nog 17,50 x 2 = €35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestiole
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 22:27:
[...]

ze mogen er klein uit zien, zijn ze ook. maar deze dingen coolen echt goed. het oppervlakte is super vlak en schoon. het is van koper en tin coated.... echt veel betere ramsinks kan je niet kopen iig niet van zulke goeie kwali... je kunt wel van die blauwe alu ramsink blokkies kopen voor 2 euro ofzo en zelf erin gaan zagen maar dat geeft nooit het resultaat als dat je tweaksinks hebt _/-\o_
Koop alu heatsink bij electroboel, zaag hem in stukjes en voila >:)
En je kan dan trouwens nog meer koeloppervlak hebben, dan met die kleine dure prulletjes :) En tja voor het geheugen zal het niks uitmaken of het koper of alu is hoor....

geen flame maar, sommige produkten zijn hun hoge prijs echt niet waard.

Me, myself & I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Bestiole schreef op 23 december 2002 @ 12:09:
[...]

Koop alu heatsink bij electroboel, zaag hem in stukjes en voila >:)
En je kan dan trouwens nog meer koeloppervlak hebben, dan met die kleine dure prulletjes :) En tja voor het geheugen zal het niks uitmaken of het koper of alu is hoor....

geen flame maar, sommige produkten zijn hun hoge prijs echt niet waard.
Allicht maakt alu of koper wel iets uit op het geheugen! Nu kan het geheugen sneller en meer warmte afgeven aan de heatsink. Waar door het geheugen iets hoger geclockt kan worden.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 19:29

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 22:27:
[...]

jongen zit toch niet zo slap in de rondte te lullen, als jij van een oude heatsink zelf blokjes zaagt geeft dat je net zo'n goed resultaat. zoniet beter als je ze iets groter zaagt.
Die dingen zijn stront duur en hun geld echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestiole
  • Niet online
Strider schreef op 23 December 2002 @ 12:59:
[...]

Allicht maakt alu of koper wel iets uit op het geheugen! Nu kan het geheugen sneller en meer warmte afgeven aan de heatsink. Waar door het geheugen iets hoger geclockt kan worden.
Tja het maakt misschien iets uit, maar is het meetbaar ? Een kabel uit de weg
werken zal waarschijnlijk meer impact hebben omdat de airflow er beter van wordt.
En tja ik denk echt niet dat de temperatuur van het geheugen de limiet zal geven bij het overklokken... eerder de kwaliteit ervan etc.

Me, myself & I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestiole
  • Niet online
AtomicShockwave schreef op 23 December 2002 @ 13:13:
[...]

jongen zit toch niet zo slap in de rondte te lullen, als jij van een oude heatsink zelf blokjes zaagt geeft dat je net zo'n goed resultaat. zoniet beter als je ze iets groter zaagt.
Wij begrijpen elkaar :Y)

Me, myself & I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Ze presteren wel beter dan vele andere "gekochte"producten waaronder de bekende thermaltake blauwe ramsinks ... nou is het zo dat ze van koper zijn en dat scheelt al heel veel ... maar zoveel mhzen haal je er toch niet extra uit .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestiole
  • Niet online
Tja heb je een linkje naar een review met temps en dergelijke ?

Me, myself & I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 17-09 11:34
nu ik me nieuwe RADEON 9700 heb ( red edition 8) )

wil ik hem ook wel eens overclokken maar om idd zoveel uit tegeven is absurd

kan ik ook deze nemen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-cooling.de/catalog/tpl/400100113/400100113a_gr.jpg

en dan die ramsinks per stuk in 4 stukken zagen zodat ik genoeg heb voor me 8 BGA rametje's of zal dat niet gaan ? :o en waar zou ik dan nog los zon RAM ( werk geheugen ) sink kunnen kopen want ik heb 2 DDR 333 kingston dimmetje's en die clokken ook best hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

www.alternate.nl ga dan naar hardware, videokaarten, toebehoren en daar staan ze voor 1.50 het stuk..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

RS_003 schreef op 23 december 2002 @ 17:36:
nu ik me nieuwe RADEON 9700 heb ( red edition 8) )

wil ik hem ook wel eens overclokken maar om idd zoveel uit tegeven is absurd

kan ik ook deze nemen ?

[afbeelding]

en dan die ramsinks per stuk in 4 stukken zagen zodat ik genoeg heb voor me 8 BGA rametje's of zal dat niet gaan ? :o en waar zou ik dan nog los zon RAM ( werk geheugen ) sink kunnen kopen want ik heb 2 DDR 333 kingston dimmetje's en die clokken ook best hoog :)
Deze wil ik dus ook gaan halen alleen dan 2 exemplaren.... maar als die tweakmoster dingetjes idd zo goed zijn als eruit zien....

Moet ik die maar eens overwegen :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Looki schreef op 23 December 2002 @ 17:49:
www.alternate.nl ga dan naar hardware, videokaarten, toebehoren en daar staan ze voor 1.50 het stuk..
als ik daar heen ga blijft de alternate site erm .. zeg maar .. een beetje hangen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
iemand igg al deze gespot ??

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/asaveur/pic/imageview.jpg

ook leuk leek me zo :o en passen precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Waar zijn ze te koop en hoe duur :D

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 22:40

Epsilon

Ik heb hier nog 8 alpha sinks liggen (piccie iemand ?)
Mag je wel overkopen eventueel.

weet niet de normale prijs iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Epsilon schreef op 23 December 2002 @ 22:25:
Ik heb hier nog 8 alpha sinks liggen (piccie iemand ?)
Mag je wel overkopen eventueel.

weet niet de normale prijs iig.
heb je geen scanner ? / digicam ?

en over die heatsinks die ik showde, die zoek ik dus ook, passen perfect :o :)

anny way als die niet vindbaar zijn nja mail me dan maar over de prijs.

en ik heb dit gevonden : http://2cooltek.safeshopper.com/51/394.htm?801

maar dat moet ik niet want daar zit ook een crystal orb bij terwijl de standaart cooler toch ook al goed is ? 8)7 :?

nog 1 edit

ook leuk voor mensen die niet de shim / spacer willen weg halen, maar een andere heatsink / as3 op de core willen doen

http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=1288

[ Voor 33% gewijzigd door Roberto op 23-12-2002 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
iemand al die dingen gespot ? :o

ik zoek ze igg, en deze zijn nog mooier dan die ramsinks :) + zullen wel beter coolen, want groter opervlakte ( toch ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koperen heatsinkjes? Wat vinden jullie van deze van Coolermaster?
review hier:

http://www.myworld.com.my...c/cm/ramcoolers/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 17:43
die dingen zijn idd wel leuk, maar niet voor die prijs ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtomicShockwave schreef op 23 december 2002 @ 13:13:
[...]

jongen kom nou niet bijdehand doen..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:23

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 13:27:
[...]

jongen kom nou niet bijdehand doen..... |:(
Maar heeft ie gelijk of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Tja wij zijn doc tweakers wimo. En om het maximale uit hardware te krijgen moet je gewoon zeer goede koeling hebben snap je? Daar gaat het om.

Wij weten ook wel dat je gewoon een oude heatsink kan pakken, en daar uit kan zagen, maar als je met deze heatsinkjes een iets hogere score krijgt, dan pakken wij deze :Y)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tweakmonster heatsinks lijken erg goed, als ze goedkoper waren geweest zou ik ze best willen, maar zoveel euro's ga ik er echt niet voor uit geven. Zelf heb ik heatsinks van een 486 koelblok gezaagt, werkt ook redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
allemaal liev, maar iemand al die dingen gezien die ik poste ? en die url naar die andere heatsinks + crystal orb, aleen dan heb je 1 prob, die standaart heatsink + fan van ati is al goed en wil ik igg nier vervangen en als ik het doe , die spacer / shim en ik wil me garantie niet kwijt zijn daardoor, maar de heatsinks los zien er wel leuk uit ( iemand die al gespot ? )

Afbeeldingslocatie: http://2cooltek.safeshopper.com/images/b1120wgs.jpg

deze dus, en die ik eerder heb gepost, het liefst wil ik die zonder crystal orb.

[ Voor 17% gewijzigd door Roberto op 24-12-2002 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op 24 December 2002 @ 13:49:
[...]

Maar heeft ie gelijk of niet?
ik vind ze IMHO erg goed

1: goed designed
2: zien er geil uit
3: koper
4: tin coated
5: erg glad / vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
best leuke dingen maar die prijs is idd echt belachelijk ik zou het er iig niet voor over hebben ik regel zelf wel ergens die dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:23

Wimo.

Shake and Bake!

Strider schreef op 24 december 2002 @ 14:16:
Tja wij zijn doc tweakers wimo. En om het maximale uit hardware te krijgen moet je gewoon zeer goede koeling hebben snap je? Daar gaat het om.

Wij weten ook wel dat je gewoon een oude heatsink kan pakken, en daar uit kan zagen, maar als je met deze heatsinkjes een iets hogere score krijgt, dan pakken wij deze :Y)
Nee.. jullie zijn ocshop mannen.. je koopt iets omdat het duur is en in jouw ogen het beste.. IK zou gewoon zelf een heatsink maken uit koper .. maar ja.. ik ben maar een prutser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op 24 December 2002 @ 14:16:

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Wimo. schreef op 24 december 2002 @ 15:18:
[...]

Nee.. jullie zijn ocshop mannen.. je koopt iets omdat het duur is en in jouw ogen het beste.. IK zou gewoon zelf een heatsink maken uit koper .. maar ja.. ik ben maar een prutser :+
Tja wij kopen echt niet iets als het duur is dus het beste is.

Dit is totale onzin wat jij zegt.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Strider schreef op 24 December 2002 @ 19:01:
[...]

Tja wij kopen echt niet iets als het duur is dus het beste is.

Dit is totale onzin wat jij zegt.
oke liev .... maar geen andwoordt op me 2 vragen waar die 2 types heatsinks zijn tevinden :o ( lees back on-topic :P )
Pagina: 1