Hallo weet iemand een paar goed betalende bedrijven die dit doen. Zoiets als kliks.nl maar die heb ik al en ben ik neit echt tevreden over. Zijn er meer? en welke?
Verwijderd
Ja er zijn er zeker meer moet je eens geldverdiennen in typen in een zoekmachine dan vind je er heel veel kan je zelf uitkiezen.
Ja, geld verdienen met een website is amper mogelijk. Je legt er eerder geld op toe.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
er bestaat er wel ofcoz...
bijv tradedoubler.nl, ennuh bride.ru [al lijkt deze site wel een pooier site die sletjes aanbied
] ze betalen allebei in ieder geval...
ik gebruik ze zelf ook maar mag me site niet noemen
bijv tradedoubler.nl, ennuh bride.ru [al lijkt deze site wel een pooier site die sletjes aanbied
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
als je genoeg bezoekers heb dan maak je wel winst...duhhMetzie schreef op 17 December 2002 @ 15:33:
Ja, geld verdienen met een website is amper mogelijk. Je legt er eerder geld op toe.
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
bedankt maar..... wat gebruikt bijv tweakers.net dan?elvis84 schreef op 17 December 2002 @ 15:34:
er bestaat er wel ofcoz...
bijv tradedoubler.nl, ennuh bride.ru [al lijkt deze site wel een pooier site die sletjes aanbied] ze betalen allebei in ieder geval...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 17:24 ]
www.google.com
Er zijn zat vergelijkingssites.
Ik kan je btw wel vertellen dat het niet werkt als je een laag bezoekersaantal hebt
Er zijn zat vergelijkingssites.
Ik kan je btw wel vertellen dat het niet werkt als je een laag bezoekersaantal hebt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()