Ik heb dus zonet even speedfan geinstalleerd, om te kijken wat mijn temps zijn, vroeger gebruikte ik dit progje ook, alleen heb laatst geformatteerd, en sinds dien heb ik het niet meer gebruikt, alleen nu viel me op dat bij de nieuwe versie (die er dus nu weer op staat), er wel hele vreemde temperaturen bij zitten 
Misschien kunnen jullie me vertellen wat betrouwbare sensoren zijn, waar ik van uit kan gaan:

Ik wil nl. van dat noppenschuim gaan gebruiken (die zooi die je in elke zelfrespecterende bouwmarkt kan kopen), om de hoge tonen in m'n systeem te dempen, want dat maakt nu zo'n herrie, of het is iig een heel irritant hoog geluid.
Vandaar dat ik graag de temps, van voordat ik het spul ingebouwt heb, graag wil hebben.
Edit: Oh ja, het gaat om een ASUS a7v 133-c
Bij voorbaat dank
Misschien kunnen jullie me vertellen wat betrouwbare sensoren zijn, waar ik van uit kan gaan:

Ik wil nl. van dat noppenschuim gaan gebruiken (die zooi die je in elke zelfrespecterende bouwmarkt kan kopen), om de hoge tonen in m'n systeem te dempen, want dat maakt nu zo'n herrie, of het is iig een heel irritant hoog geluid.
Vandaar dat ik graag de temps, van voordat ik het spul ingebouwt heb, graag wil hebben.
Edit: Oh ja, het gaat om een ASUS a7v 133-c
Bij voorbaat dank
[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 17-12-2002 15:12 ]