Toon posts:

98se backup maken hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil me hardeschijf backuppen maar ik kan geen FAQ vinden waar dat uitgelegt staat :S ik wil mijn HDbackuppen en wil dat alles na het formateren of low level weer precies terug gezet word.

Nog een vraagje. als ik mijn Maxtor 40bg 7200 lowlevel wil formateren ben ik ook de partaires kwijt dan?

Alvast bedankt!

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 22:22
Zoek eens naar Ghost of Drive Image

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Zoals Arnoud al vermeld: Ghost of Drive Image.
En inderdaad, na een format ben je al je data kwijt.

Wanbeleid is ook beleid.

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

inclusief al je partities ;)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:54:
Hallo ik wil me hardeschijf backuppen maar ik kan geen FAQ vinden waar dat uitgelegt staat :S ik wil mijn HDbackuppen en wil dat alles na het formateren of low level weer precies terug gezet word.

Nog een vraagje. als ik mijn Maxtor 40bg 7200 lowlevel wil formateren ben ik ook de partaires kwijt dan?

Alvast bedankt!
dat je 'partaires' op een harde schijf hebt vind ik knap... ;) het zijn altijd nog Partities...

maar je bent met iedere format zowieso alle data kwijt... tenminste, windows kan het niet terughalen.
Maar Northon Ghost idd... ben zelf nu een beetje aan et uitzoeken hoe dat proggie in godsnaam werkt :S moet ook me eigen hdd backuppen :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat niet in de FAQ omdat het tot de basiskennis van een normale Tweaker hoort en natuurlijk omdat dit allemaal wel met de Search terug te vinden is..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.