Toon posts:

[Nieuwe oordoppen voor MD] Waar en welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Philips neckband koptelefoon is dood :'(
Duzz ik moet een nieuwe hebben, niet al te duur.
Nu heb ik bij de Expert hier in de buurt gekeken, maar echt veel keus hadden ze niet. Ik heb toen maar van die Philips doppen gekocht van 17 euro, maar die bleken achteraf voor geen meter te blijven zitten in men oor.

Ik wil als het kan wel een neckband ding, maar ook goede doppen zijn geen bezwaar. Wie weet er online winkels waar je die dingen kan bestellen, want ik heb geen winkels gezien waar ze veel keus hadden.

Verwijderd

Topicstarter
/kleine kick voordat dit topic nooit meer gezien wordt :p

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
je kan natuurlijk philips ff mailen waar je de originele vandaan kan halen

dit had je ook uiteraard kunnen doen voor je een topic opende

vandaar dat je t topic dus al een kick moest geven, 3/4e van de gebruikers hier gebruikt namelijk email en search voor ze dit soort vragen stellen

Verwijderd

Topicstarter
MR_WAZOO schreef op 17 December 2002 @ 16:45:
je kan natuurlijk philips ff mailen waar je de originele vandaan kan halen

dit had je ook uiteraard kunnen doen voor je een topic opende

vandaar dat je t topic dus al een kick moest geven, 3/4e van de gebruikers hier gebruikt namelijk email en search voor ze dit soort vragen stellen
1) Ik heb de search al gebruikt, die gebruik ik altijd eerst als ik een topic open.
2) Ik zoek online shops waar je oordoppen en neckband headphones kan kopen, niet waar ik dezelfde philips kan halen.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02
misschien sony dopjes??

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Sony, zijn errug duur maar dan heb je wel wat...

BOINC stats

Verwijderd

Topicstarter
BachW schreef op 17 december 2002 @ 17:25:
Sony, zijn errug duur maar dan heb je wel wat...
Ik vraag me af of mensen nou echt zo'n moeite hebben met lezen :z

Ik vraag toch duidelijk naar online shops waar men oordoppen/headphones verkoopt. Niet naar 'sony' of 'philips'.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 19:07:
[...]

Ik vraag me af of mensen nou echt zo'n moeite hebben met lezen :z

Ik vraag toch duidelijk naar online shops waar men oordoppen/headphones verkoopt. Niet naar 'sony' of 'philips'.
Volgens mij vraag je daar wel naar: [Nieuwe oordoppen voor MD] Waar en welke?

Het lijkt me ook niet slim om doppen online te kopen, want dan kan je ze niet proberen. Ik zou je ook sony's aanraden, of een neckphone. Ik heb sony fontopia's die me al lange tijd bevallen, maar ook een streetstyle sony headphone die goed is.

Voor webshops kun je de .pagina.nl sites raadplegen, zoals http://webshop.pagina.nl/

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Topicstarter
DenniZ-X schreef op 17 december 2002 @ 19:13:
[...]

Volgens mij vraag je daar wel naar: [Nieuwe oordoppen voor MD] Waar en welke?

Het lijkt me ook niet slim om doppen online te kopen, want dan kan je ze niet proberen. Ik zou je ook sony's aanraden, of een neckphone. Ik heb sony fontopia's die me al lange tijd bevallen, maar ook een streetstyle sony headphone die goed is.

Voor webshops kun je de .pagina.nl sites raadplegen, zoals http://webshop.pagina.nl/
Die streetstyles van sony zijn idd goed, maar ik weet niet waar ik ze kan kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 20:02:
[...]

Die streetstyles van sony zijn idd goed, maar ik weet niet waar ik ze kan kopen.
V&D, BCC, etc.

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 18:32
Ikzelf gebruik die Sony Groove doppen, die je wat dieper in je oor kan proppen. Vind ik wel zo fijn omdat ik het gevoel heb dat die gewone er zo snel uitvallen. Ook de bass is een stuk beter te horen en het geluid is standaard harder om de een of andere reden met deze doppen. Vind ik wel zo prettig omdat analoog opgenomen muziek standaard niet zo hard klinkt op minidisc. Ik heb zowel voor mn Minidisc als mn Discman Sony Groove doppen, voor mn minidisc de iets duurdere versie. Verschil in geluid is er niet echt tussen deze 2. De goedkoopste van deze 2 was geloof ik iets van € 27,- bij de MediaMarkt.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• FreakR
  • Laatst online: 10-08 16:15
Ik zit er ook aan te denken om vlak voor de vakantie (winterport 8) ) nieuwe oordopjes te kopen.

Ik heb nu een Sennheiser MX500 maar ik heb het idee dat de bas af en toe een beetje krakerig is. Ook is het snoer al erg verfrommeld en is een van de kussentjes al voor de XXXX keer gesneuveld. Ben gister een paar winkels in de buurt afgeweest maar nergens hadden ze dit keer losse kussentjes. Dus misschien neem ik toch maar hele nieuwe doppe

Wat is aan te raden? Zou ik weer dezelfde Sennheiser nemen of is er een Sony/ander merk in de zelfde prijsklasse die beter is?

Of zal ik toch maar voor deze jongen gaan:

Afbeeldingslocatie: http://www.minidiscworld.nl/media/sony_mdr_e888lp_l.jpg
Sony MDR-E888LP

Is het verschil echt duidelijk hoorbaar tussen zo'n dure sony en een goedkope sennheiser?
Ik heb nu een portable sony MD maar misschien koop ik over een tijdje een iPod. Is het kwaliteitsverschil dan wel hoorbaar?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Morpheus_ schreef op 18 December 2002 @ 16:17:
Ikzelf gebruik die Sony Groove doppen, die je wat dieper in je oor kan proppen. Vind ik wel zo fijn omdat ik het gevoel heb dat die gewone er zo snel uitvallen. Ook de bass is een stuk beter te horen en het geluid is standaard harder om de een of andere reden met deze doppen. Vind ik wel zo prettig omdat analoog opgenomen muziek standaard niet zo hard klinkt op minidisc. Ik heb zowel voor mn Minidisc als mn Discman Sony Groove doppen, voor mn minidisc de iets duurdere versie. Verschil in geluid is er niet echt tussen deze 2. De goedkoopste van deze 2 was geloof ik iets van € 27,- bij de MediaMarkt.
Deze heb ik ook en ze bevallen me erg goed. Ze vallen niet zo makkelijk uit je oren, hebben een heldere sound met een heerlijke diepe bass en maken weinig herrie naar buiten toe, dus in de trein zullen mensen niet snel last van je hebben.

Ik ben nu aan m'n tweede paar bezig, de eerste zijn overleden omdat de draad intern gebroken was bij de plug. De doppen die ik nu heb hebben echter een andere plug en ik heb het idee dat deze wat steviger is.

en inderdaad, € 27,- bij de MediaMarkt...

Hoezo wil je zo perse een online shop? Als je al oordoppen koopt dan neem ik aan dat je de deur weleens uitgaat? :P

Verwijderd

Ik heb een ipod met Sony MDR-E888LP oordopjes. Uit vele tests komen deze oordopjes er goed uit, ze hebben een goed bereik, maar zijn prijzig. Uit ervaring heb ik gemerkt dat je alleen het verschil hoort al je verder geen achtergrond geluid hebt. Als je in bed ligt en je duwt ze dieper in je oren klinken ze echt goed. Ik heb al veel setjes gehad en bij de slechtere was het vaak het probleem dat de tonen vervormt waren, zodat het volume van verschillende nummers erg wisseld, en dus je constant aan de volume knop zit.... erg irritant :(

Op de fiets ofzo zul niet direct een groot verschil merken. Het gaat er ook om hoe goed jouw gehoor nog is. Voor de bass vind ik ze een beetje tegenvallen, maar dat kan aan mijn oren liggen, want ze kunnen niet echt diep in je oren (of je moet ze de hele tijd vasthouden). Als ze dieper in je oren konden gaan (like die sony-basspipe dingetjes) zou het een stuk beter zijn.

Maar je blijft altijd een schel geluid houden, en een redelijke installatie klinkt 100x beter.

Verwijderd

Topicstarter
GraasGast schreef op 18 december 2002 @ 16:43:
[...]

Hoezo wil je zo perse een online shop? Als je al oordoppen koopt dan neem ik aan dat je de deur weleens uitgaat? :P
Ben niet zo'n dweeb die altijd binnen zit idd :p
Online shop is gewoon handig omdat in dit kutdorp geen winkels zitten waar ze fatsoenlijke doppen/headfoons verkopen(of veel keus hebben) :)

• justice strike
  • Laatst online: 22-07 21:21
probeer de sony noisereduction oordopjes die zijn echt heel goed en het geluid dat eruit komt is niet te evenaren :) wel duur maar dan heb je ook wat :)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Pagina: 1