[KPN] hoe kom ik van mijn mobile60 abbo af ??

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Iemand enig idee wat kpn pikt als "excuus" (lees: smoesje ;) ) om je abbo te laten stoppen voordat het contract is afgelopen ??
ik weet dat je het mag opzeggen als ze de algemene voorwaarden veranderen, maar ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren...

naja ik wil er dus vanaf iemand tips ??

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ehm niet ?
Je bent toch gewoon een contract aangegaan voor een bepaalde tijd ?

Het lijkt mij dat je hier niet onderuit kan komen. Ook niet met een "smoesje:, het is gewoon een officieel contract waar jij ook mee accoord ben gegaan.

Verwijderd

Denk dat je gewoon de pineut bent tot het is afgelopen.Alleen als je een ander abbo neemt dat je van dit contract af komt.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
volgens mij alleen als je je officieel failliet laat verklaren, maar ja dan krijg verder nergens meer wat.

no comment

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 11:50

Opa

Nu Multifocaal!

Je kan altijd eenzijdig opzeggen, maar je zal toch tot het eind van de officiële contractperiode moeten betalen.
Overlijdensakte wil misschien helpen... :{

Geloof me, ze hebben alle smoezen wel een keer zien langskomen... :+

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• The_eYe
goed dan zal ik dus moeten wachten tot ze de algemene voorwaarden veranderen .....

[ Voor 46% gewijzigd door The_eYe op 17-12-2002 15:07 ]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:57

slaay

Natuurbeleven.com

Ben hanteert een afkoopsom van 3 maanden. Mogelijk dat KPN dit ook doet!

Dich bis echt unne foëzen haas

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 15:48

the-spawn

.: Dark Storm :.

Wat zal er gebeuren als je zegt dat je gsm + kaart gejat is? Dus dan zou je eigenijk betalen voor iets wat je niet (meer) kan geberuiken.

Sturen ze je dan (gratis of tegen betalen) een nieuwe op?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De enige opties zijn idd enerzijds doodgaan, anderzijds failliet verklaard worden (en dan kom je onder een bewindtvoerder, en dan krijg je nog precies genoeg gled om net te blijven leven zo ongeveer...)

Als het je erom gaat dat je perse per direct je nummer mee wilt nemen naar een andere aanbieder zou je nog een contractsopheffing kunnen overvegen, met afkoopsom van je resterende contractsmaanden x je maandelijkse abo kosten...

Verder heb je geen poot om op te staan en is er geen enkel execuusje wat wordt geaccepteerd...

Welkom in de grote boze bedrijven wereld en hun mensen (of mensenwereld en hun bedrijven, da's ook best :+ )

• Kippenijzer

Kippenijzer

the-spawn schreef op 17 December 2002 @ 15:16:
Wat zal er gebeuren als je zegt dat je gsm + kaart gejat is? Dus dan zou je eigenijk betalen voor iets wat je niet (meer) kan geberuiken.

Sturen ze je dan (gratis of tegen betalen) een nieuwe op?
Da's niet waar, jij koopt een mobiel abonnement, en je hebt zelf maar voor je toestel te zorgen, wordt het geheel gejat mag je voor 17 euro "administratie" kosten een vervangende simkaart aanvragen / ophalen bij verkooppunt, welke aan je mob.nr. is gekoppeld... Abo staat geheel los van je telefoon hoor...

• The_eYe
hehe oke ik heb door dat opzeggen niets wordt...

code:
1
2
3
4
5
6
Wat zijn de voorwaarden voor het overstappen 
naar een ander abonnement  

na 6 maanden én als u de KPN Mobile 60 belbundel heeft, 
kunt u overstappen naar één van de FlexiBel abonnementen. 
De mutatiekosten bedragen € 20,23 incl. BTW

bedoelen ze hiermee:
1. dit is mogelijk na 6 maanden maar alleen als je een mobile60 hebt
2. dit is mogelijk na 6 maanden of als je een mobile60 hebt

want dan zou ik naar flexibel economy kunnen gaan en dat scheelt weer 50% maandelijkse kosten ;)

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nope... Enkel vanaf het KPN Mobile 60 abo mag je na 6 maanden (min(numofmonths_since_last_abo_change, start_of_abo) mag je naar een Flex abo toe...

En het kost idd 17 euro ex op je volgende nota... Enkel een stap naar boven is kostenloos... Maar na elke wijziging begint die teleer of er 6 mnd om zijn dus weer opnieuw... Je werkelijke contractslooptijd verandert er niet van...

[ Voor 45% gewijzigd door Kippenijzer op 17-12-2002 15:27 ]

• The_eYe
Dus als ik tegen die tijd het mobile60 omzet naar een felexibel economy dan heb ik nog 6 maanden te gaan en kan ik het definitief opzeggen ?
dit scheelt mij toch weer 6*7,55 (verschil tussen mobile 60 en economy)
dus 45 euro...

• Kippenijzer

Kippenijzer

dat klopt, en houd er wel rekening mee dat je je abo zelf sowiezo 3mnd van tevoren op dient te zeggen... Er is nl. een opzegtermijn van 3mnd, en elke dag later zorgt ervoor dat ook je abo weer 1 dag langer doorloopt. Wat je het beste kunt doen is gewoon tegelijkertijd met het omzetten van je abo (doe dat effe telefonisch via 0800-0507, en houdt je klantnummer, rechtsbovenaan op je nota, bij de hand) een formulier voor het opheffen aanvragen, die krijg je dan thuisgezonden, en dan heb je ruim de tijd om hem op tijd op te kunnen zeggen, vermeld gewoon als einddatum "einde contract" en stuur dat op, bel na 3 weken effe om te verifieren dat het ook idd in het systeem verwerkt is en dan is het rond :-)

(Telefonsich abo wijzigen is beter, dan weet je 99% zeker (jaja, sommige collegas lukt het daarmee te falen) dat het gebeurt, en het gebeurt dan ook per die datum dat je belt (per direct dus). Dus gewoon de datum dat je abo is ingegaan + 6mnd & 1 dag, en dan effe bellen...

• The_eYe
Oke bedankt voor je reactie...
ik zal het zo doen scheelt me toch weer een beetje...

hier kan nu wel een slotje op hoor :)

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 15:48

the-spawn

.: Dark Storm :.

Kippenijzer schreef op 17 December 2002 @ 15:20:
[...]

Da's niet waar, jij koopt een mobiel abonnement, en je hebt zelf maar voor je toestel te zorgen, wordt het geheel gejat mag je voor 17 euro "administratie" kosten een vervangende simkaart aanvragen / ophalen bij verkooppunt, welke aan je mob.nr. is gekoppeld... Abo staat geheel los van je telefoon hoor...
Dat dat los staat van je gsm snap ik natuurlijk. Maar ik dacht dat je dan misschien omdat je je KAART kwijt bent het abbo. misschien af kon sluiten/stop kon zetten.
Dat je een nieuwe kan kopen met zelfde nummer wist ik al.

Verwijderd

The_eYe schreef op 17 December 2002 @ 14:34:
Iemand enig idee wat kpn pikt als "excuus" (lees: smoesje ;) ) om je abbo te laten stoppen voordat het contract is afgelopen ??
ik weet dat je het mag opzeggen als ze de algemene voorwaarden veranderen, maar ik denk niet dat dat zo snel zal gebeuren...

naja ik wil er dus vanaf iemand tips ??
Misschien lukt het als je zegt dat je naar het buitenland gaat emigreren?

Verwijderd

Wat is die afkoopsom van BEN dan? ik wil nl. van m'n ben abbo af.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Je zult gewoon de contractsduur moeten afmaken. Komop, dat weet je toch als je dat contract tekend?

Niet meer dan logisch dat je dan ook gewoon betaald. Maar als je een kans denkt te maken, kun je altijd contact opnemen met KPN. Maar ik denk niet dat ze het gaan doen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.