Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
gewoon de eerste brug van de L1 set dicht maken met een beetje petloodkrabbel
klaar
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Als je de laatste de posten hier hebt gelezen, dan weet je dat een MSI K7T-Pro GEEN Multiplier optie heeft en dat de L1-bruggen inkleuren geen zin heeft!
Je moet dus de andere L-bruggen gaan bewerken, ik heb een aantal schema's dus ik weet welke bruggen ik hoe moet bewerken. Maar ik weet dus niet met welke tool !!!!
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Laat me raden!?!?! een newbie Dirk-Jan??
....
Maar ik weet dus niet met welke tool !!!![/quote]Uhh ja.
In de topics hier zie je horror stories, van stanley messen tot tandartsboortjes.
Toch denk ik dat een tandarts boortje en een boorstandaard + moeders borduur-vergrootglas wonderen kan doen.
Alternatief is natuurlijk dat bord met Duron te koop zetten en wat handigers aanschaffen. Geheugen is nu ook goedkoop, kan je dr nog bij doen.
Alternatief is natuurlijk dat bord met Duron te koop zetten en wat handigers aanschaffen. Geheugen is nu ook goedkoop, kan je dr nog bij doen. ;)[/quote]Tja het is een alternatief om alles weer te koop te zetten, maar waarom? ik heb het net nieuw
ennuhhh.. Hooi? Wat voor alternatief heb jij dan in gedachte?
En kwa geheugen.... als mijn loon weer gestort!
Verwijderd
Ikke dus kt7raid , lekker hoor
AMD Duron 700 om precies te zijn..
het eerste wat ik deed was het antistatisch zakje openmaken, de duron eruithalen, en met een Creditcardje dunne potloodstreepjes zetten over de L1 streepjes...
Nu draait ie lekker op 957Mhz, op 52C
Korte newbie uitleg :
als je de duron van de bovenkant bekijkt, dan zie je een aantal zaken...
1. in het midden zit dat vierkantje,
2. boven het vierkantje zitten een paar miniscule bruggetjes met L1, L2, L3 en L4...
3. Als het goed is zijn er al een aantal bruggetjes van de L2, L3 en L4 met elkaar verbonden *VERTIKAAL !!!*
4. Als jouw Duron gelocked is, dan zitten er openingetjes tussen de bruggetjes van de L1.
deze zijn ongeveer net zo groot als een speldeknop...
5. wat je nu moet doen, is een HB of H potlood kopen (of pakken uit je bureaulade)
en vervolgens heeeel precies de bruggetjes verbinden met elkaar.
6. als het goed is, was het eerst zo -><BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> L1 :::: en nu zo L1 ||||[/quote]7. nu de koelpasta erop
8. Cooler erop, aansluiten op je mobo, en draaien..!
Ik hoop dat je zo voldoende info hebt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
HIJ HEEFT EEN BORD ZONDER MULTIPLIER !!!!!!
kanduslekkerallemaalniet,
niks7of8of9of10X100MHZ
niets, nada, niente !!!!
*ehum*.. sorry hoor,
heb net mu koppie koffie op
HIJ HEEFT EEN BORD ZONDER MULTIPLIER !!!!!![/quote]Jij bent blijkbaar de enige die het begrijpt
HET IS DE BERUCHTE MSI K7T-Pro ZONDER Multipier-functie. Oftewel als je hier je Duron op wilt opfokken dmv multiplier, dan moet je het dus op de duron zelf aanpassen!!! Door middel van de ANDERE L-bruggen, dus NIKS L1-Bruggen !!!!!!!!!!! *zucht*
Verwijderd
Als je geen multiplier kunt instellen moet je een combinatie maken/krassen op je duron om een multiplier en/of voltage in te stellen.
Verwijderd
want ik heb dus ook een leuke mobo....alleen kan ik de vcore niet aanpassen (L7) ik weet wel welke ik moet bewerken...alleen niet de waarden ervan
alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Laat a.u.b. ff weten hoe het gaat met o'clocken met die MSI K7T-PRO.
het eerste wat ik deed was het antistatisch zakje openmaken, de duron eruithalen, en met een Creditcardje dunne potloodstreepjes zetten over de L1 streepjes...[/quote]Okay ik wou eigenlijk beginnen met je te verellen dat die L1 bruggetjes inkleuren geen ruk helpt op een mobo dat nu eenmaal geen multiplier switch heeft en dus afhankelijk is van je CPU. Maar goed dat hebben we hier al gehad.
Vraagje.. hoe de neuk zet jij potloodstreepjes met een CREDITCARD?!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
zo ging het bij mij:
1. Duron binnen....stanleymes erop!
2. 2 dagen later nog geen succes..nog steeds 600
3. boormachine met afgebroken boortje (lekker scherp!!!) 4 uur later: geen brug meer te zien
maar doe het niet op mijn manier....ik dacht dat ik dit ding naar de klote had geholpen (geen POST) maar na geweld (5x reset ofzo) startte hij op pffffff......:)