RC5-72 proxyper 2x als service onder Win2k

Pagina: 1
Acties:

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 11:33
Wij draaien nu een proxyper op poort 2064 op onze teamserver als service op Win2k server.

Nu komt er een subteam bij die graag eigen stats wil en dus een eigen proxy nodig heeft, maar zelf geen kans ziet deze proxy zelf te hosten.

Ik dacht, no problem, ik installeer gewoon een 2e proxyper met een andere poort in de ini en gaan met die banaan. Helaas, als de 2e proxyper wordt gestart met proxyper -install, dan wordt de eerste proxyper eruit gegooid en gewijzigd in de 2e proxyper. Het lukt dus niet om op die manier 2 proxies als service te laten draaien.

Wij beheren onze server op afstand en ivm security moeten we met een eigen useraccount inloggen op de server. Dus, als we connecten is er geen gebruiker ingelogd. De 2e proxy gewoon opstarten lukt dus ook niet, in het startmenu van all users zetten ook niet, want 99% van de tijd is er geen user ingelogd.
Ook renamen van de proxyper.exe (en de ini, want die naam moet blijkbaar gelijk zijn aan de naam van de exe 8) ) helpt niet.

Het lijkt erop alsof als je de proxyper installed als service de servicemanager ziet dat het dezelfde applicatie is (maar dan in een andere map) door een initstring oid.

Iemand enig idee of dit op te lossen is ?

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

srvany gebruikn of firedemon

* _DPC_Scorpion heeft ff geen tijd om het nu uit te leggen

maar met beide kun je extra services maken met een andere naam

kijk ff in de muon faq daar heb ik srvany ook al een keer uitgelegd

vanavond kan ik het wle verder uitleggen als niemand je nog geholpen heeft

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 11:33
Ons serveropperhoofd ChaosCow is aan het knutselen geweest met je tip en het werkt. Tnx _/-\o_

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Your welcccccccccome

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!