Hallo, ik heb een beetje lopen zoeken maar ik kan het niet echt duidelijk vinden, Kun je Halo co-op spelen op 1 xbox met 2 controllers op 1 tv? Of heb je er twee xboxen voor nodig?
kon eigenlijk wel in het grote xbox topic...
maar goed hij heeft zijn antwoord nu.
was misschien doorslag gevend voor hem om het spel te kopen of een extra controller
maar goed hij heeft zijn antwoord nu.
was misschien doorslag gevend voor hem om het spel te kopen of een extra controller
"If u do something do it with style, or do it at all."
Misschien kan je vertellen hoe dat precies moet. Want als het simpel was geweest had OcNewB het zelf wel gevonden denk ikVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 14:32:
Het kan gewoon met 1 xbox, 2 controllers op 1 tv, best leuk trouwens!
The devil is in the details.
denk niet dat het al te moeilijk kan zijn.
bij die anders fps games was het altijd gewoon multi player optie kiezen de rest spreekt van zelf.
denk eerder dat het is wat ik zei.
van dat hij het spel wil gaan kopen of zo
bij die anders fps games was het altijd gewoon multi player optie kiezen de rest spreekt van zelf.
denk eerder dat het is wat ik zei.
van dat hij het spel wil gaan kopen of zo
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Ik denk dat hij het spel zelf niet heeft want het staat gewoon in de handleiding en in het spel zelf in de menu's...MaRc0 schreef op 17 december 2002 @ 15:12:
[...]
Misschien kan je vertellen hoe dat precies moet. Want als het simpel was geweest had OcNewB het zelf wel gevonden denk ik
Verwijderd
u drukt op knop om de xbox aan te zetten. U stopt Halo erin. U wacht........U klikt op multiplayer (of anders voor de eerste keer een profiel maken). Daarna bij multiplayer drukt u op cooperative play, Klaar is jan/kees/whateverMaRc0 schreef op 17 December 2002 @ 15:12:
[...]
Misschien kan je vertellen hoe dat precies moet. Want als het simpel was geweest had OcNewB het zelf wel gevonden denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 15:23 ]
Juist, beetje zelf zoeken door bv de manual te lezen is nooit verkeerd.
Had je ook best ff in het XBox topic kunnen vragen.
Dicht
Had je ook best ff in het XBox topic kunnen vragen.
Dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.