Hey hallo... Ik heb gezocht op google enz.. maar werd er niet veel wijzer van...
Maar ik kreeg zojuist dus een vaag SMS-je van KPN... 2 eigenlijk...
de eerste:
maar goed ik een beetje zoeken op i-net enzo... werd er niet veel wijzer van, naast dat ze het er op het id&t forum ook ooit over hadden.. maar snel weer over gingen op Party geklets... dus jah...
onder het zoeken kreeg ik er nog 1...
Het lampje van mn telefoon is altijd groen, tenzij ik bebeld wordt rood afwisselen rood...(bij sms ook) (Motorola v66)
Maar toen ik het 2e sms-je kreeg werd ie oranje bijna geel! heel vaag
net als het nummer... +316530990... das toch veel te kort.. voor een vriendengrapje...
Ik vraag me nu dus af of meerdere mensen hier last van hebbeb/hadden en of ze ook weten wat er nou precies met mn SIM-kaaqrt is gebeurt...
(gratis GPRS
)
Maar ik kreeg zojuist dus een vaag SMS-je van KPN... 2 eigenlijk...
de eerste:
Ik dacht WTF! ze lopen toch niet te kloten ofzo! blijfvan mn simmetje...SIM kaart aangepast
Van: +316530990
13:34 17/11/02
maar goed ik een beetje zoeken op i-net enzo... werd er niet veel wijzer van, naast dat ze het er op het id&t forum ook ooit over hadden.. maar snel weer over gingen op Party geklets... dus jah...
onder het zoeken kreeg ik er nog 1...
Deze is dus zelfde tijdstip verstuurd als de eerste...Fout bij aanpassen
GSM kaart, neem
kontact op met de
Service Provider 2
Van: +316530990
13:34 17/11/02
Het lampje van mn telefoon is altijd groen, tenzij ik bebeld wordt rood afwisselen rood...(bij sms ook) (Motorola v66)
Maar toen ik het 2e sms-je kreeg werd ie oranje bijna geel! heel vaag
net als het nummer... +316530990... das toch veel te kort.. voor een vriendengrapje...
Ik vraag me nu dus af of meerdere mensen hier last van hebbeb/hadden en of ze ook weten wat er nou precies met mn SIM-kaaqrt is gebeurt...
(gratis GPRS
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."