printer druk verwijderde tekst af.

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:40
Ik heb een Epson Stylus Photo 750
Sinds kort drukt deze printer ook gegevens af die ik verwijderd heb.
Dus ik breng wijzigingen aan in een word document (Bv. de correctie op een typevout - typefout) maar de v en de f worden door elkaar afgedrukt.

Wie kent dit verschijnsel en weet een oplossing.

Ik gebruik WinXP

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 10:26 ]

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
sla je het document ook eerst op voordat je print? Gebruik je Word of iets anders? Is de printer aangesloten via de USB of de parallele poort?

• miles
Ik gebruik Office XP, alle updates van Microsoft zijn geinstalleerd. Epson heeft geen recentere drivers.
De ene keer is het document opgeslagen, de andere keer niet. De printer is via usb aangesloten.

Ik heb de printer al een paar jaar, en dit probleem heeft zich in al die jaren nooit voorgedaan.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:09

Super_ik

haklust!

volgens mij ligt t nie aan de printer hoor :)
heb je niet wijzegingen bijhouden ofzo aanstaan in Word oid.

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• miles
Nee, het beeldscherm is ook zoals de afdruk zou moeten zijn. Er staan geen doorhalingen oid op het scherm, gewoon de tekst zoals ie afgedrukt moet worden.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DOet ie het ook fout in notepad of wordpad? Dan weet je of het aan word of de printer(drivers) ligt.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Super_ik schreef op 17 december 2002 @ 15:50:
volgens mij ligt t nie aan de printer hoor :)
heb je niet wijzegingen bijhouden ofzo aanstaan in Word oid.
miles schreef op 17 december 2002 @ 16:32:
Nee, het beeldscherm is ook zoals de afdruk zou moeten zijn. Er staan geen doorhalingen oid op het scherm, gewoon de tekst zoals ie afgedrukt moet worden.
Miles, ik neem aan dat je reageerde op de erboven staande quote.

Als je werkt met het bijhouden van wijzigingen in Word kan de tekst op het scherm er wel goed uitzien, maar dan moet je bij het afdrukken nog een keer goed uitkijken. Het makkelijkste (als dit het geval is) is om alle wijzigingen te accepteren en daarna het bijhouden van wijzigingen uit te zetten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1