Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
via search kom je heel ver en in acces staat ook al een begin! niet veel (ik heb het een aantal maanden gelden nog gemaakt) en in Acces staat ergens nieuw schakelbord 9volgens mij in formulieren)
succes verder!
Welke gegevens wil je bijhouden en wat moet er met de database gedaan worden?
[ Voor 22% gewijzigd door nightowl op 17-12-2002 14:03 ]
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
De volgende gegevens moeten genormaliseerd worden en dat is voor mij al probleem deel 1!!:
Klant: Naam, adres woonplaats telefoonnummer
Wagen: Nummer, type, kenteken, max gewicht
Verhuur: Datum, Aantal dagen
En volgens mij zit er een geneste groep in want er moeten per klant meerdere wagens verhuurt kunnen worden. ik hoop dat je hier wat mee kunt?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
zou je dat alsnog kunnen toevoegen want dat lijkt mij ookhet handigst...
Het lijkt me niet verstandig je topictitle te beginnen met 'Simpel ... '. Wie weet wat je onderweg allemaal nog tegenkomt en wat er nog moet gebeuren. Om op voorhand te bepalen dat het simpel is zonder dat je zelf (blijkbaar) voldoende kennis in huis hebt om het werkend te krijgen is
1. Niet slim: je noemt jezelf nu dom!
2. Eng, wie weet is het wel heel moeilijk.
3. Misschien vervelend voor mensen die er zelf ook niet 1-2-3 uit komen.
4. Een reden 'n lijst met 4 punten te maken, ook al heb je maar 3 punten.
Verder (even ontopic) doe ik ook regelmatig dingen in Access, dus mocht je buiten de hulp van nightowl nog meer hulp kunnen gebruiken, houd ik me van harte aanbevolen.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd