• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
ik heb het probleem (vanaf gisteren) dat de backlight continue brand.Alleen als ik off selecteer gaat hij uit, alle andere standen, 5,10,15 en 20 sec hebben hetzelfde resultaat, dus continue aan..

ik heb hem niet laten vallen of iets dergelijks. Ik heb al en reset al settings gedaan maar dat helpt ook niet. Het is het nieuwe model en ongeveer 1 maand oud.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je al eens een firmware flash gedaan?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Karel2001
ik heb versie 1.2.2 (zat er al op bij levering)...ik kan vanavond wel proberen hem helemaal leeg te gooien maar dat doe ik liever niet.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Karel2001 schreef op 17 december 2002 @ 14:02:
ik heb versie 1.2.2 (zat er al op bij levering)...ik kan vanavond wel proberen hem helemaal leeg te gooien maar dat doe ik liever niet.
Je kunt beter 1.2.1 hebben omdat 1.2.2 het volume begrenst vanwege de franse wetgeving. 1.2.2 is europe-only.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

klinkt als of je scherm continu aangeeft dat hij in gebruik is.

• Karel2001
Exirion schreef op 17 december 2002 @ 14:03:
[...]

Je kunt beter 1.2.1 hebben omdat 1.2.2 het volume begrenst vanwege de franse wetgeving. 1.2.2 is europe-only.
misschien wel (ik zal deze versie downloaden), maar ik blijf het vreemd vinden dat hij op eens en probleem heeft met de backlight..en ik vraag me af of versie 1.2.1 dit gaat oplossen...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Judaz schreef op 17 december 2002 @ 14:14:
klinkt als of je scherm continu aangeeft dat hij in gebruik is.
Daar zeg je wat ja... Zou de drukgevoelige dial misschien aan afwijking hebben waardoor ie constant 'in beweging' lijkt? Ik geloof zelfs dat er in de manual iets over staat. Misschien statische electriciteit? Met droog winterweer (vorst vooral) is je lichaam behoorlijk statisch geladen en dat kun je overbrengen op dat ding.

• Karel2001
effe gesearched op de apple Ipod forums...3 personen met hetzelfde probleem...de laatste heeft het opgelost door de Ipod een aantal uren uit te zetten en daarna een restore uit te voeren...lekker omslachtig

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03 19:17
ik heb dat ook eens gehad... weet niet meer precies wat ik gedaan heb
probeer eens backlight off te zetten
en dan menu ingedrukt te houden tot ie aangaat
en dan weer menu indrukken tot ie uitgaat

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20
ook weleens gehad met een original 5gb ipod, ik heb het toen op off gezet en t ding gewoonuit gezet door play in te houden tot hij uit gaat. toen ik em later weer wou gebruiken werkte het weer.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

firmware flash (incl. hd format) is de beste oplossing van de meeste iPod problemen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

alhoewel een reboot (aangesloten aan het opladertje) vaak ook een redelijk alternatief is.

Verticale knoppen 5 seconden ingedrukt houden en klaar. (meestal(

• Karel2001
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 17:10:
alhoewel een reboot (aangesloten aan het opladertje) vaak ook een redelijk alternatief is.

Verticale knoppen 5 seconden ingedrukt houden en klaar. (meestal(
dat heeft gewerkt!! bedankt voor de tip :)
Pagina: 1