Toon posts:

[W2K] group policy werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje bezig met de local group policy van mijn term server. Nu is het zo dat als ik bv run wil weghalen van desktop de policy niet meer werkt. Run blijft gewoon zichtbaar ook als ik prof weggooi.

:)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

De domain policy overschrijft de local policy. Er is een Q document op TechNet beschikbaar hoe je de lokale policy kunr re-applyen na de domain GPO, even daar zoeken dus :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

"ook als ik prof weggooi"....

Ik neem aan dat je hier het profile mee bedoelt, maar het profile heeft in principe niks met policy te maken.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Hangt je Terminal Server trouwens in een domain?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
de term hangt in een NT domain.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:19:
de term hangt in een NT domain.
Ook voor Win2k in een NT4 domain is een mooi Q document beschikbaar, alleen weet ik deze zo ook niet uit mijn hoofd.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

W2K member server in een NT4 domain pikt de NTCONFIG.POL uit de netlogon op. Helaas kun je met de NTCONFIG.POL niet alles wat je zou willen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, even over het hoofd gezien die ntconfig.pol. Nu moet daar ook nog mee bezig. Ik pas het wel even aan in de registry.
Pagina: 1