Toon posts:

Pocketline SWING 200 doet helemaal niets meer !?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pocketline SWING 200 die helemaal niets meer doet. Eerste vermoeden was uiteraard de batterij, maar na vervanging doet ie nog helemaal niets. De oplader is goed en doorgemeten, de batterij heeft spanning, maar de telefoon doet gewoon helemaal niets. Hij is nog geen 2 jaar oud, dus zou er nog een mogelijkheid kunnen zijn om garantie te claimen? Hij is niet beschadigd of gevallen.

Herkent iemand het probleem of weet iemand hoe de garantieafwikkeling zou kunnen zijn ?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:53

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 13:47:
...
Herkent iemand het probleem of weet iemand hoe de garantieafwikkeling zou kunnen zijn ?
Reken via de KPN maar op duur...
Maar haal hem eens uit elkaar (is toch geschroefd) en zet hem weer inelkaar, aardige kans dat ie het weer doet :).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Ik zou er in ieder geval zelf geen cent aan uit geven, die telefoon is geen nieuwe accu waard. Ik weet niet of het nog mogelijk is om garantie(consumentenrecht) te claimen. Want ik weet niet wat de telefoon heeft gekost en wat de gemiddelde levensduur van een telefoon is. Dus ik zou doen wat Wallie aanraadt.

Verwijderd

Topicstarter
Uit elkaar had ik hem al gehad natuurlijk, maar kon verder niets ontdekken, wel de kontaktjes schoongemaakt en zo, maar helaas mocht dat ook niet baten. Ik wil dat ding niet zelf houden, want het is mijn ogen een rotding, maar ja, voor mijn ouders zou het wel een leuk ding zijn...Ik zal dat met dat consumentenrecht nog es uitzoeken overigens, proberen kan tenslotte geen kwaad.