Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop spuiten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.098 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn laptop in een andere kleur spuiten

Welke verf kun je daar het beste voor gebruiken?,
oftewel verf die de laptop geen schade toebrengt en makkelijk goed dekkend en niet goed afwasbaar is.

Na de verflaag wil ik er nog een tekening op aanbrengen waarschijnlijk gewoon met zwarte watervaste stift of kun je dat beter met wat anders doen?
ik heb al eerder problemen gehad met laagjes die elkaar donkerder maakte en dat de stift er langzaam af ging.
Kan je dit nog afschermen?

alvast bedankt

Verwijderd

eerst een goede kunststof primer (grondlaaag) aanbrengen, dan de uiteindelijke kleur erop, je tekening erop maken en aflakken met een blanke lak.

Een echte schilder (of goede verf-verkoper (goede hobby zaak)) kan je verder helpen

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
precies zoals De Digitale Kip zegt en natuurlijk wel in meerdere dunne lagen!

Verwijderd

Acyll verf dus!! maar idd ook Acryll grondverf voor de hechting

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Ik weet niet wat het is, maar ik had een gewone Hubo spuitbus gehaald. Het blijft perfect!

Verwijderd

watch wel dat je alles goed afplakt B)

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 17:29:
watch wel dat je alles goed afplakt B)
Gewoon ff uit elkaar schroeven. Das het makkelijktste. Welk merk laptotp is het eigenlijk topicstarter ?

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

fleppuhstein schreef op 17 december 2002 @ 17:45:
[...]

Gewoon ff uit elkaar schroeven. Das het makkelijktste. Welk merk laptotp is het eigenlijk topicstarter ?
dat schroef je dus niet zomaar even uitelkaar, ik heb nog ergens pics van de mijne! :D
maar veel dingen zitten ook op een bepaalde manier geklikt!

• fleppuhstein
Rebels schreef op 17 December 2002 @ 18:15:
[...]

dat schroef je dus niet zomaar even uitelkaar, ik heb nog ergens pics van de mijne! :D
maar veel dingen zitten ook op een bepaalde manier geklikt!
Ik repareer laptops en zeker van de fujitsu weet ik uit mn hoofd hoe de machines in elkaar zitten. goed kijken voor je iets open breekt.

Verwijderd

ik ben het er mee eens dat het niet makkelijk gaat uit elkaar schroeven .. maar ik zou het toch zeker doen je wil niet dat die verf (als je spuitbus gebruikt) in je lap komt bv op de koeler ofzo...
verder scherm en toetsenbord goed afplakken (anders zie je de tekentjes niet meer :P :P is ie wel helemaal stealth >:) )

Verwijderd

waarom zou je voor je Laptop een andere verf gebruiken dan voor je gewone PC :?
Check de FAQ/Search maar ff, komen genoeg topics mee boven.

Verwijderd

Houd dat wel goed? Laptop wordt meestal niet zo heel verzichtig neergezet (lijkt mij...) Moet er over de verf niet een extra stevige laag, steviger dan 'standaard' lak, heen?

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 19:26:
Houd dat wel goed? Laptop wordt meestal niet zo heel verzichtig neergezet (lijkt mij...) Moet er over de verf niet een extra stevige laag, steviger dan 'standaard' lak, heen?
Er zitten ook rubberen voetjes onderop de laptop.

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
je kunt er gewoon 1 of meer extra laklagen overdoen, lijkt me wel het best, zo'n laptop loopt toch heeel veel meer risico op krassen.

Verwijderd

Schoot me nog te binnen: zelfetsende lak (goede hobby zaak; geen gammel) "bijt" zichzelf vast aan een kunststof ondergrond en trekt zichzelf strak. Ik heb zo de kuip van een motor fiets 'verkleurd'
Pagina: 1