Mijn ti4200 maakt een heel raar zoemend geluid. Ik dacht eerst dat de fan aanliep, toen heb ik de uiteinden van de vleugels van de fan bijgeslepen, maar hij schijnt nogsteeds aan te lopen anders maakt hij dat geluid niet... Waar kan dat vanadaan komen????
Misschien resonantie...? heeft je fan geen speling ofzo?
is dat niet de trilling tegen de kast
dat heb ik ook, toen heb ik het schroefje nog een keer vast gezet, en klaar toen wast over
dat heb ik ook, toen heb ik het schroefje nog een keer vast gezet, en klaar toen wast over
welk schroefje? Waarmee me kaart vast zit?AMD_er schreef op 17 december 2002 @ 12:18:
is dat niet de trilling tegen de kast![]()
offtopic: kan ik trouwens ook een ISDN draad gebruiken voor een kabel van me ADSL modem naar me PC?
[ Voor 16% gewijzigd door Penetrator op 17-12-2002 12:26 ]
Ja, en ja je kan ISDN Kabel gebruiken, mits deze niet te lang is
"May our framerates be high and our temperatures low."
idd waar je kaart mee vast zit, dat was toen bij mij het gevalPenetrator schreef op 17 December 2002 @ 12:26:
[...]
welk schroefje? Waarmee me kaart vast zit?
offtopic: kan ik trouwens ook een ISDN draad gebruiken voor een kabel van me ADSL modem naar me PC?
is het niets iest anders, een andere kaart oid
offtopic:
volgens mij niet: Omdat je bij je lan gebruik maakt van de eerste 4 kabeltjes, en bij ISDN zitten die pas vanaf 3 t/m 6 dus... ik denk het niet, maar dan moet je maar ff opzoeken
[ Voor 26% gewijzigd door Maarten op 17-12-2002 12:29 ]
Erm... Is 15 meter te lang?naimed schreef op 17 december 2002 @ 12:28:
Ja, en ja je kan ISDN Kabel gebruiken, mits deze niet te lang is
Oh en AMDer thx ik ga het ff proberen...
[ Voor 10% gewijzigd door Penetrator op 17-12-2002 12:29 ]
Offtopic moet je d8 ik wel ff die kabeltjes anders erin steken maar de stekker is t zelfde als UTP.
Anyway, mijn kast heeft ook iets raars trillends, als ik dan even op de bodem van mijn kast druk is het weg. Ik zou zeggen controleer of je kast stevig staat, alle schroefjes eens goed aandraaien en kijken of er nergens speling zit.
Anyway, mijn kast heeft ook iets raars trillends, als ik dan even op de bodem van mijn kast druk is het weg. Ik zou zeggen controleer of je kast stevig staat, alle schroefjes eens goed aandraaien en kijken of er nergens speling zit.
het kan idd ook een andere kaart oid zijn,De_Bastaard schreef op 17 December 2002 @ 12:29:
Offtopic moet je d8 ik wel ff die kabeltjes anders erin steken maar de stekker is t zelfde als UTP.
maar dat is uit te zoeken
Ik kan echt nix vinden, alles aangedraait en nogsteeds bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Met soms wat onregelmatigheden erin. Het rare is ook dat hij veel meer geluid als ik de pc opstart dan nu ik aan het internetten ben bijvoorbeeld.AMD_er schreef op 17 December 2002 @ 12:31:
[...]
het kan idd ook een andere kaart oid zijn,
maar dat is uit te zoekenff onderzoek plegen
is het ook zo dat als je spelletjes speelt dat ie meer geluid maakt dan als je surftPenetrator schreef op 17 December 2002 @ 12:47:
[...]
Ik kan echt nix vinden, alles aangedraait en nogsteeds bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Met soms wat onregelmatigheden erin. Het rare is ook dat hij veel meer geluid als ik de pc opstart dan nu ik aan het internetten ben bijvoorbeeld.
nope, ik hoor alleen nog maar een soort skreechy geluid.
Verwijderd
Dat is een uitgedroogt lagertje, waarschijnlijk door de warmte opgedroogt.
Even het lagertje inspuiten met Teflon Spray en het is opgelost.
Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 13:37:
Dat is een uitgedroogt lagertje, waarschijnlijk door de warmte opgedroogt.
als je je er aan ergerd, eehm heb ik wel een geforce 2 te ruil voor je!!!
kusje voor jou
(sorry ben melig)
kusje voor jou
bla?
Verwijderd
Heb je misschien een XFX Geforce 4 TI ?
Want de XFX is echt waardeloos, ze zijn allemaal zo gemaakt.
Ik had ook eentje gekocht, toen hij ging opstarten enzo kreeg je eerst heel veel herrie en geluid.
Ik had ook eentje gekocht, toen hij ging opstarten enzo kreeg je eerst heel veel herrie en geluid.
Als het is als je boot erger is dan is het dus zeker weten de kogellager
Lagertje inspuiten lost het zeker wel op
.
Lagertje inspuiten lost het zeker wel op
edit:
reden dat het bij het booten zo erg is, is dat t lagertje beter gaat lopen als hij tijdje draait
reden dat het bij het booten zo erg is, is dat t lagertje beter gaat lopen als hij tijdje draait
[ Voor 33% gewijzigd door Makkelijk op 17-12-2002 17:47 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
is het wel je video kaart ?? ben je daar zeker van?
hou anders ff de fan tegen en luisterdan nog eens , straks is het je voeding of zo
hou anders ff de fan tegen en luisterdan nog eens , straks is het je voeding of zo
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Hou je fan eens ff tegen. mijn fan is ook rot van mijn asus geforce 4 ti 4200 (128 mb)
Meestal tik ik ff tegen de printplaat aan. Maar hou je fan eens heel ff tegen. (je zult dan ff genieten van de rust
)
Meestal tik ik ff tegen de printplaat aan. Maar hou je fan eens heel ff tegen. (je zult dan ff genieten van de rust
Ja, maar dan moet ik het fannetje toch open maken om bij die kogel lagers te komen? Hoe maak ik zoon dingetje open? Brute force? Want ik zie geen schroefje zitten...
/edit tiebvauduh
/edit tiebvauduh
[ Voor 7% gewijzigd door Penetrator op 23-12-2002 16:48 ]
Waar is dit op gebaseerd? Van je eigen eenmalige ervaring? Heb (ook) een XFX GF4Ti4200, geen probleem.Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 17:21:
Heb je misschien een XFX Geforce 4 TI ?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Pagina: 1