Toon posts:

[Mac OSX] iTunes over Rendesvous?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik m.b.v. het nieuwe "Rendesvous" netwerk gedoe van Apple iTunes op mijn iBook gebruik kan laten maken van de playlist op mijn iMac? Ik kan er helemaal niks over vinden op enige Apple site maar las in de laatste MacFan dat Apple het had laten zien op een of andere beurs. Ook in de MacFan stond verder echter geen extra info hierover.

• Broer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
kan dat niet bij voorkeuren=>geavanceerd van iTunes, gewoon de map van de bestanden naar je iMac bestanden laten wijzen.

Verwijderd

Rendezevous komt pas in de volgende versie van iTunes. Over 2 a 3 weken is die presentatie.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Maar was het niet zo dat het al kom in versie 3? Ik geloof dat er wel zo iets was.

Maar misschien heeft dat ook wel niks met iTunes zelf te maken. Ik weet het niet. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

nee het kan nog niet. Ze hebben het alleen laten zien en gezegd dat het in januari uit komt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan inderdaad wel de map met de bestanden aanpassen, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik heb nu bijvoorbeeld alles al zo staan dat ik de bestanden op mijn iMac heb staan, terwijl de hele playlist op de iBook staat. Probleem is echter dat als ik bijvoorbeeld nummers op de iBook toevoeg, deze niet in de lijst op de iMac verschijnen en andersom. Wat ik nu doe is gewoon eens in de zoveel tijd de hele lijst weggooien en op beide systemen helemaal opnieuw op laten bouwen.

Maar goed, ik lees hier dus dat het nog niet werkt in Jaguar op dit moment, dus ik wacht maar weer geduldig af. Al met al was ook OS X 10.2 weer veel geschreeuw en geen wol helaas. :-(

Verwijderd

Het heeft helemaal niks met MacOS X 10.2 te maken. Daar zit de rendezvous technologie gewoon in. Moet een programma zoals iTunes dat wel implementeren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik doelde met deze opmerking ook niet zozeer op het gebruik van iTunes in "Jaguar", maar meer op andere zaken. Volgens veel recenties en verhalen zou Jaguar zo'n 150 nieuwe extra's hebben boven 10.1. Ik dus braaf 10.2 aangeschaft in de winkel, maar voorlopig heb ik nog niet echt veel schokkend nieuwe dingen kunnen ontdekken behalve dingen als iCal en het nieuwe addressbook die Apple natuurlijk net zo goed voor 10.1 had kunnen maken. Maar misschien moet ik inderdaad maar een beetje meer geduld hebben tot er ook daadwerkelijk gebruik gaat worden gemaakt van de mogelijkheden van "Jaguar"...

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik denk dat QE toch wel wat veranderd heeft op de meeste systemen. Waarschijnlijk ook wel op de jouwe. ;)

En verder heb je nog een rits dingen die je denk ik dan gewoon weg niet gebruikt. :)

kleurbleur.nl

Verwijderd

ik zal er nog wat opnoemen:
windows file sharing client/server, bluetooth, iChat, firewall, spam filter in mail.app, sherlock 3 (!), quicktime 6, sneller, quartz extreme, handschrift herkenning, IPv6, journaling system, erg nette standaard scanner software, JPEG 2000 support, GCC 3.1... en nog meer
Pagina: 1