Matrox G450 Marvel Vraag

Pagina: 1
Acties:

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Aangezien de Search niet werkt en ik inmiddels tig pagina's heb doorzocht.

Ik ben op zoek naar een goede Tvkaart waarmee ik ook op hoge resoluties kan capturen ( 768x576 AVI of MPEG ).

Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Matrox G450 Marvel met Tv-IN. Heeft iemand ervaring met deze kaart en hoe goed hiermee te capturen valt?

Ik ben overigens ook hard toe aan een Nieuwe vgakaart dus dat is twee vliegen in 1 klap.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 18:37

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

De G450 is een hele goeie kaart. Goed 2D beeld en doet zeker niet onder voor de niet veeleisende gebruiker. Echter, de G450 is niet meer zo nieuw. En alle kaarten van Matrox doen het 2D erg goed. Ik zelf denk dus meer richting een G550 or Parhelia. Of die de TV-in kennen zoals jij het wil hebben weet ik niet eigenlijk. Ik krijg het gevoel van niet.

Misschien dat je meer richting een All in wonder editie van een ATI kaart moet gaan? Volgens zeggen heeft deze op capture gebied ook hele goeie prestaties :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.