Toon posts:

FreeSCO met Kabelfoon

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister de hardware gekregen voor mijn kabelfoon aansluiting, nu wil ik een router er op aansluiten. Ik wil FreeSCO gebruiken, maar nu wordt er geen connectie gelegd als ik naar het Internet wil. Waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

kabelfoon heeft je afgeloten om dat je meer dan 750mb per week download? ;-)) wat voor modem heb je? zo'n delafrats ding, zo'n 3com kaart of zo'n terradinges modem?

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
Het is zo'n delta pruts serieel geval, als ik mijn wintel machine er op aansluit en verbinding wil maken, gaat het wel. Dus ik denk dat er iets in de aansturing fout gaat, sting of zo.

Verwijderd

misschien als je met 'n scriptje inlogt ipv auto-ppp. je kan met verschillende nr's verschillende verbindingen krijgen, weet niet meer precies hoe 't zat maar volgens mij was

1) slip verbinding (met inlog script)
2) ppp verbinding (met inlog script)
4) ppp verbinding (zonder inlog script)
9) diagnostics

maar das 'n beetje gokwerk.

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zit je met die nummers goed.
Moeten die met ATDT4 of ATD4, want volgens mij staat bij die eerste de 4 voor toon, en daar heb je geen $@^&^$ mee te maken.

Verwijderd

Ik heb via Casema internet, ook met een Delta modem. Ik heb gewoon de setup van die FreeSCO afegwerkt, alles ingevuld en het werkte in één keer. Ik denk dat dat bij Kabelfoon dan ook zo zou moeten kunnen werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet meer, gister avond nog een keer setup gedraaid en als een tierelier.
Trouwens wel klote gister avond, www.kabelfoon.nl was zelfs niet te bereiken.
Pagina: 1