DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja dat kan, heb ik laatst ook gedaan. Alleen was dat via de zaak geregeld. Vergeet bij bestellen niet exact welke PCMCIA kaart je nu hebt.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Het kan, maar ze zijn vaak vrijwel even duur als een nieuw kaartje...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Mijn kabeltje was 9 euro goedkoper dan het kaartje zelf, gewoon nieuw kaartje gekocht.
Heb ik gewoon in m'n 2 laptops geflikkerd, en dan hoef ik alleen dat kabeltje dus elke keer mee te nemen.
Heb ik gewoon in m'n 2 laptops geflikkerd, en dan hoef ik alleen dat kabeltje dus elke keer mee te nemen.
Intentionally left blank.
Sorry dat ik zo lastig ben, maarreeh .. heeft iemand misschien URL's of adressen van winkels die die kabeltjes verkopen ? Thanks so much
[ Voor 4% gewijzigd door Arfman op 17-12-2002 11:40 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je kan gewoon bij de shop waar je dat kaartje gekocht heb, die dongles bestellen. Ze zijn namelijk los verkrijgbaar. Zelf hebben we dat van sitecom en die kaarten zijn 69,95 (16 bits, de 32 bits zijn dongleless) en de dongle zelf is 22,95. Scheelt best wel.
Ik ga er van uit dat 3com dat ook doet.
Ik ga er van uit dat 3com dat ook doet.
Verwijderd
Hoi,
Deze stekkertjes verkopen ze bij Dunnet computers in Rotterdam voor pak em beet €9,=
Deze stekkertjes verkopen ze bij Dunnet computers in Rotterdam voor pak em beet €9,=
70 euro voor een sitecom PCMCIA kaartje? Volgens mij moet je op zoek naar een andere leverancier
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Dat is dus wel de 16 bits versie.Moartn schreef op 17 december 2002 @ 11:56:
70 euro voor een sitecom PCMCIA kaartje? Volgens mij moet je op zoek naar een andere leverancier
En de leverancier is overigens Pirox
Pagina: 1