PCMCIA netwerkstekkertje ?

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:11
(geen idee of dit in het juiste forum is, lijkt me wel)

Weet iemand of het mogelijk is om een stekkertje van een 3Com PCMCIA 10/100 netwerkkaart los te bestellen ? Ik bedoel dus dat witte stekkertje, met aan de ene kant een custom aansluiting die in je NIC in de laptop gaat, en aan de andere kant een female UTP connector. Alles wat ik tot nu toe heb gevonden is een complete set, dus kaartje + kabeltje. Dat is echter behoorlijk prijzig. Ik had een complete set (kaartje + kabeltje) gekocht op de HCC, maar het kabeltje is gesneuveld, vandaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:39

Arno

PF5A

Ja dat kan, heb ik laatst ook gedaan. Alleen was dat via de zaak geregeld. Vergeet bij bestellen niet exact welke PCMCIA kaart je nu hebt.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het kan, maar ze zijn vaak vrijwel even duur als een nieuw kaartje...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:45

aKra

Intentionally left blank.

Mijn kabeltje was 9 euro goedkoper dan het kaartje zelf, gewoon nieuw kaartje gekocht.

Heb ik gewoon in m'n 2 laptops geflikkerd, en dan hoef ik alleen dat kabeltje dus elke keer mee te nemen.

Intentionally left blank.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:11
Sorry dat ik zo lastig ben, maarreeh .. heeft iemand misschien URL's of adressen van winkels die die kabeltjes verkopen ? Thanks so much :)

[ Voor 4% gewijzigd door Arfman op 17-12-2002 11:40 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Je kan gewoon bij de shop waar je dat kaartje gekocht heb, die dongles bestellen. Ze zijn namelijk los verkrijgbaar. Zelf hebben we dat van sitecom en die kaarten zijn 69,95 (16 bits, de 32 bits zijn dongleless) en de dongle zelf is 22,95. Scheelt best wel.

Ik ga er van uit dat 3com dat ook doet.

Verwijderd

Hoi,

Deze stekkertjes verkopen ze bij Dunnet computers in Rotterdam voor pak em beet €9,=

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

70 euro voor een sitecom PCMCIA kaartje? Volgens mij moet je op zoek naar een andere leverancier :X

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Moartn schreef op 17 december 2002 @ 11:56:
70 euro voor een sitecom PCMCIA kaartje? Volgens mij moet je op zoek naar een andere leverancier :X
Dat is dus wel de 16 bits versie.

En de leverancier is overigens Pirox
Pagina: 1