Koe op onze school

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Bij ons op school hebben ze de koe nu als service geinstalleerd. Ik kan echter nergens de dnetc vinden. Ik weet ook niet of ze DPC wel gejoined hebben, maar wat ik wel vervelend vind: mijn koe werkt niet meer.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb het al gevonden, heb ff in c:\winnt\dnetc.ini gekeken: daar heb ik het ID ff veranderd en opgeslagen, nu gaat voortaan elke computer waarop ik bezig ben geweest onder mijn account voor DPC grazen.

Verwijderd

Daar zal diegene waar die koe van was blij mee zijn...

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 09:18
Ik geloof dat dat niet echt de bedoeling kan zijn...

Verwijderd

Idd dat bedoel ik dus...

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

maar wel leuk ;)

hmmz

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Een afgepikte koe mag je toch wel weer terugpikken?

Intentionally left blank

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 10:49 schreef crisp het volgende:
Een afgepikte koe mag je toch wel weer terugpikken?[/quote]Als ik de rechten vervolgens aanpas, dan kan alleen de systeembeheerder nog wijzigen. Ik vond het niet eerlijk: ik log in op het netwerk en ineens werkt mijn koe niet. Heb ik direct het .INI bestand aangepast en een rebootje gedaan. Overigens draait nu elke PC op de afd engineering van het NHL in Leeuwarden dnetc voor DPC. Degene die ik heb gezien waren allemaal P2-266 PC's die veel te veel staan te niksnutten.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
maar als die systeembeheerder dat ziet zal hij toch echt wel ff wat vraagjes richten op jouw email adres.
Pagina: 1