icoontjes

Pagina: 1
Acties:

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12
We hebben hier een netwerk opgezet, waarmee de werk stations rechten krijgen toegekend doormiddel van poledit.

We laten het achtergrond en het start menu ophalen, maar nou wou ik er ook voor zorgen om dus ook de icoontjes op te laten halen (zoals Deze computer, mijn documenten) deze.

En nou het volgende hoe kan ik dat doen zonder dat er wat verandert dus dat je eigenlijk de functionaliteit behouden zoals de rechterknop functie zoals bv bij deze computer.

Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

Voor zover ik weet is er geen policy om die icons aan te passen, je zult deze dus zelf moeten maken.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je vraag past wat beter in Windows Operated Systems en ik verplaats 'm dan ook die kant op.

Aangezien je topictitel weinig zegt over je vraag: geef even een betere suggestie in Schop een Modje, dan pas ik het aan. In de WOS topiclijst en ook vooral in WOS Policy staan wat tips :)

Ontopic: ik ken ook geen standaardpolicy. Je kan in ieder geval met een logonscript de icons veranderen. Of kijk met regmon van sysinternals of en wat er in je register wordt weggeschreven als je met de hand de icons aanpastvia je display properties. Die kan je vervolgens in je policy verwerken door een eigen policy te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)