Ik ben met spoed op zoek naar een CDrom/Floppy combo voor in een Compaq DL320. Kan iemand mij op weg helpen?
Verwijderd
Vraag en Aanbod vraagje?
of anders:
Compaq+DL320+bestel @ Google
of anders:
Compaq+DL320+bestel @ Google
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 10:38 . Reden: link ]
Waarom heb je die nodig 
Als je server in garantie zit en het is defect, kun je een van de Compaq service providers bellen, die hebben binnen 48 uur een vervangende voor je (mits HP/Compaq ze heeft).
Als je server in garantie zit en het is defect, kun je een van de Compaq service providers bellen, die hebben binnen 48 uur een vervangende voor je (mits HP/Compaq ze heeft).
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Gevalletje vrachtwagen zeker
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Kun je dan niet beter je leverancier vragen waarom dat ding er niet inzitVerwijderd schreef op 17 December 2002 @ 10:42:
Nee, splinternieuw....
Afaik wordt zoiets echt wel met cd/fdd combo geleverd.
Jeremy Clarkson
Als je die er bij bestelt.... daar is dus iets niet goed gegaan.... En de leverancier heeft ze niet op voorraad terwijl ik ze het wel snel nodig heb.
Verwijderd
duh, de DL320 is een 1U rackserver geoptimaliseerd voor rackomgevingen. Je verkoopt zo'n ding vaak ook met 20 tegelijk (als je al voor zo'n bak kiest), en dan ga je de installaties niet via de cdrom doen maar via je LAN. Er zijn overigens wel modellen waar het standaard al in zit, en anders bestel je partnummer 212691-B21 bij een distri ofzo. Deze dingen liggen nergens in NL, simpelweg omdat er vrijwel nooit om gevraagd wordt.
3 seconden zoeken op www.compaq.nl -> http://www.hp.nl/general/onlinebuss.html
even kijken wie um op voorraad heeft
even kijken wie um op voorraad heeft
edit:
En anders [google=268494-B21]
En anders [google=268494-B21]
[ Voor 24% gewijzigd door Arno op 17-12-2002 10:53 ]
Jeremy Clarkson
http://www.tweakers.net/aanbod of www.compaq.nl ofzo, niet hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()