Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [part 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 33.218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Bauhaus staat toch bij Office op? Daar heb ik hem iig bij gekregen. Misschien staat hij nog op je CDRom van Office, of op je Windows CD?
Ik heb Windows en Office 2000 en ik heb hem er sinds de install gewoon in naar ik weet...

Ik kan zo niks vinden wat erop lijkt trouwens.
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 16:50:
gug voor de clan heb ik wel een beter iemadn dan jou :P haha Maar oke domme vraag van me inderdaad maar die X ken ik al en vindt die niet zo maar ik ga mdan maar verder zoekn. Maar bedankakt voor jullie moejte
1) Leer eens te spellen
2) Yoozer zoekt voor je, Yoozer vindt voor je, Yoozer bakt een complete JPEG met een stylish X én je nickname erin, en dit is alles wat je zegt?
Je mag roepen wat je wilt, van mij krijg je geen hulp meer.

Prettige dag nog :)

[ Voor 51% gewijzigd door Dark Blue op 01-03-2003 17:00 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

- postopruiming zie boven -

[ Voor 96% gewijzigd door Dark Blue op 01-03-2003 17:00 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Oogst schreef op 01 March 2003 @ 15:25:
Ik heb een tijdje geleden de font Bauhaus gehad, maar nu merk ik dat dat een commercieel font is. Ik ben dus op zoek naar een gratis font die er zeer veel op lijkt, kent iemand die één? Ik heb gezocht, maar nog niks gevonden.

Ik heb de font dus al wel ooit gebruikt en zo ziet ie er uit:
[afbeelding]
Pump Demi Bold :).

http://boxtunnel.tripod.com/download.htm
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 16:50:
gug voor de clan heb ik wel een beter iemand dan jou. :P haha .
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 16:55:
Hier deze letter type wie weet dat kan, hem nergens vinden
Dat is geen lettertype, da's een logo dat speciaal voor de film gemaakt is. Maar even samenvatten dus : je weet eerst niet waar 't ding op moet lijken, dan bak ik een voorbeeld, en dan heb je opeens -en- iemand die het beter kan, -en- een voorbeeld van hoe je 't er uit wil laten zien! Als je -dat- nou eerst had gevraagd :).

[ Voor 52% gewijzigd door Yoozer op 02-03-2003 10:10 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor die critiek en kan ik er wat aan doen dat ik dislectiesch ben :( leuk goed gedaan K * t onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 21:43:
Leuk hoor die critiek en kan ik er wat aan doen dat ik dislectiesch ben :( leuk goed gedaan K * t onderwerp
Ik wist niet dat je dyslectisch was. Het spijt me dus dat ik heb gezegd dat je moest leren spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dus op zoek naar klassieke fonts (wat krullige letters) voor mijn sloep. Heeft iemand snel een een paar links voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doen dat ik dislectiesch ben
dyslectisch! ;)
Als je het logo van xxx in vector formaat wil hebben: klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 15:46:
ik ben dus op zoek naar klassieke fonts (wat krullige letters) voor mijn sloep. Heeft iemand snel een een paar links voor mij?
Misschien hier:
http://www.abstractfonts.com/fonts/?d=Script&p=1

* Dark Blue rent met blinddoekje naar willem169 toe :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ha, en deze is zelfs nog beter dan de bauhaus die ik had, want die kende geen hoofdletters. :) Dank je!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 15:46:
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=501

Blinddoekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022
even ter info: in m'n topicstart heb ik nog een aantal nieuwe links gestouwt waar nog het een en ander te halen is :)
Nieuwe links voeg ik standaard onderaan toe.

Oh, en voor de verzoekers: nee, ik heb besloten dat ik de links niet ga sorteren...

* Hangloozz heeft daar geen tijd voor aangezien het dialoogvenster 'Eigenschappen' op m'n fontmap het volgende te zien gaf:
grootte op schijf: 1,19 GB
Bevat: 23.500 bestanden

en die moeten grotendeels nog gesorteerd worden op naam/familie/stijl :/ :/ :P

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

er was een tijd dat willem169 niet zo fan was van *bstr*ctf*nts.com ;)
don't ask me why
Hangloozz schreef op 02 March 2003 @ 22:10:
* Hangloozz heeft daar geen tijd voor aangezien het dialoogvenster 'Eigenschappen' op m'n fontmap het volgende te zien gaf:
grootte op schijf: 1,19 GB
Bevat: 23.500 bestanden
Dude! :o
Hier 675 fonts, totaal: 57,9 MB ;)

Ik heb trouwens een leuke uitdaging
Ik rijd elke dag met het trammetje door de Jan v/d Heydenstraat in Den Haag, en wat me nou opvalt, is dat er zoveel 'onbekende' zaken aan die straat zitten. Het is een grote kliek van variërende logo's... en fonts.
Als font-a-holic heb ik al een keer geprobeerd alle fonts op alle lichtbakken, raamletters en bestickerde auto's te herkennen, maar ik zeg je, sommige zijn zo exotisch dat je ze niet 1-2-3 zou herkennen.

Dus, voor de echte font-a-holic die echt denkt álles wel gezien te hebben: loop een keer door die straat, en je wordt er helemaal gek van ;)
Dit is btw. serieus bedoeld, niet op posting tijd letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
ik bedoelde trouwens een fontmapje waar ik Teleport Pro z'n zooi in laat storten hoor, niet de Windows sys fontmap ;)

Jan vd Heydenstraat zeg je?
mja, heb je de Hobbemastraat als eens bekeken?
Of de nieuwe Binnenweg in Rotjeknor?

heh, ik kijk ook altijd m'n ogen uit.
Die lui (zelfstandige islamitische slagers e.d.) hebben altijd iets als Algerian en dan steevast een andere kleur outline...machtig om te zien :)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

Pelle

🚴‍♂️

In de Jan vd Heijdenstraat? Ik heb daar bijna 4 jaar vlak achter gewoond, maar ik moet zeggen dat ik niet wakker heb gelegen van die lichtbakken daar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Pelle schreef op 03 March 2003 @ 00:00:
In de Jan vd Heijdenstraat? Ik heb daar bijna 4 jaar vlak achter gewoond, maar ik moet zeggen dat ik niet wakker heb gelegen van die lichtbakken daar :?
Nee, wakker zul je er niet van liggen (hoewel, er zit een chinees op een hoek, die het redelijk bont maakt) maar bijna elke winkel (vlak bij Lorentzplein) heeft er wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 16:30

Pelle

🚴‍♂️

Die chinees erg goed; kwam er bijna elke week wel een keer. I don't care wat voor lelijke buitenreclame die gast heeft, als z'n vreten maar goed is :)

Dit is overigens niet iets van alleen die buurt in Den Haag, dit kom je in elke zichzelf respecterende stad tegen. Rotterdam Delfshaven / Oud-Mathenesse / Charlois, Amsterdam West / Bos & Lommer.. ik maak me er niet druk om iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Pelle schreef op 03 maart 2003 @ 00:08:
Die chinees erg goed; kwam er bijna elke week wel een keer. I don't care wat voor lelijke buitenreclame die gast heeft, als z'n vreten maar goed is :)

Dit is overigens niet iets van alleen die buurt in Den Haag, dit kom je in elke zichzelf respecterende stad tegen. Rotterdam Delfshaven / Oud-Mathenesse / Charlois, Amsterdam West / Bos & Lommer.. ik maak me er niet druk om iig :)
Weet ik ik kom uit een klein doch pittoresk gat in de Achterhoek, you know maar dan nog, ik ben blij dat ik me er alleen in deze straat (en in het centrum) aan hoef te ergeren :)

* Dark Blue luidt de bel:
*DINGGG* mijn excuses voor 5 posts geblaat, laten we weer ontopic gaan!

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Blue op 03-03-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een font welke lijkt op het woord "Mondriaan" dat gebruikt word in het logo van "de Mondriaan onderwijsgroep".

http://www.mon3aan.nl _/-\o_

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik ben op zoek naar een font zoals in de film Goldmember gebruikt wordt. Ik heb al een aantal sites bezocht die in de openingspost staan maar heb niets kunnen vinden wat er ook maar een BEETJE op lijkt..

Ook whatthefont bracht geen uitkomst.

Screencapture:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/mikemyers.jpg
klikbaar

wieowie heeft een suggestie voor een gratis lettertype?

[ Voor 13% gewijzigd door Blamm op 03-03-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
hmm, tis een combi van veel fonts..
Ik zie...ik zie...
- Playbill
- Wanted
- Lazybones
- Bottleneck
- Hobo

Maar precies weet ik het niet :/

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

ik zoek op het moment het lettertype van Yorin..
Iemand die ik ken heeft er al eens mee gespeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.yorinf.net/logo.png
maar we zijn het lettertype kwijt. Ik heb er al veel geprobeerd, maar het is het allemaal net neit helemaal :(

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
Yorin heeft een behoorlijk hoog Futura gehalte.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee waar die te krijgen is? Ik heb wat lopen zoeken op bovengenoemde sites maar kan hem niet vinden. (Ik ben dus met hetzelfde bezig als Bluppy2. Het is een logo voor een studenten doegroep Informatica afkorting Inf, vandaar die "f". We wilden dit font gaan gebruiken op t-shirts etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
je wilt hiermee zeggen dat je um op Google niet kan vinden :?
Ga je in een hoekje schamen :( ..

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangloozz schreef op 03 March 2003 @ 17:27:
je wilt hiermee zeggen dat je um op Google niet kan vinden :?
Ga je in een hoekje schamen :( ..
Hmm tja, maar het is het nét niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Razorfist schreef op 03 March 2003 @ 15:47:
Ik ben op zoek naar een font zoals in de film Goldmember gebruikt wordt. Ik heb al een aantal sites bezocht die in de openingspost staan maar heb niets kunnen vinden wat er ook maar een BEETJE op lijkt..

Screencapture:
[afbeelding]
klikbaar

http://www.dafont.com/en/...exte=Mike+Myers&nb_ppp=10
"bell bottom laser"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 13:37:
Weet iemand een font welke lijkt op het woord "Mondriaan" dat gebruikt word in het logo van "de Mondriaan onderwijsgroep".

http://www.mon3aan.nl _/-\o_

alvast bedankt
Ik denk dat dit lettertype niet zozeer bestaat, maar eerder voor het logo zelf gemaakt is. Je zou 'Floydian' eens kunnen proberen.
Of wat dacht je van BrushArt:
Afbeeldingslocatie: http://www.abstractfonts.com/fonts/previews/5481.gif
http://www.abstractfonts.com/fonts/download.is?id=5481
Afbeeldingslocatie: http://www.abstractfonts.com/fonts/previews/120.gif
http://www.abstractfonts.com/fonts/download.is?id=120
bluppy2 schreef op 03 March 2003 @ 16:45:
ik zoek op het moment het lettertype van Yorin..
Iemand die ik ken heeft er al eens mee gespeeld:
[afbeelding]
maar we zijn het lettertype kwijt. Ik heb er al veel geprobeerd, maar het is het allemaal net neit helemaal :(
Ik ben het met Hangloozz eens, haal hem anders eens door WhatTheFont. Url staat in openingspost.
Razorfist schreef op 03 March 2003 @ 15:47:

Screencapture:
[afbeelding]
klikbaar

Hoe heet die toch... Big Momma ofzo...
Ja! Hij lijkt sterk op Bell Bottom Laser :)
Afbeeldingslocatie: http://www.dafont.org/img/vignettes/bell_bottom_laser.gif
Of 'Mama'
Afbeeldingslocatie: http://www.dafont.org/img/vignettes/mama.gif
Puppylike lijkt er ook wel op:
Afbeeldingslocatie: http://www.dafont.org/img/vignettes/puppylike.gif
Eh, beter nog, Puppy Like is het op een paar uitrekfoutjes na... :)
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=103&page=5
Hierboven te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 19:43:
[...]

Hmm tja, maar het is het nét niet helemaal.
Ik heb (toen ik dit logo moest namaken) gewoon Century Gothic kunnen gebruiken. Ik weet de details niet meer precies, maar 't paste aardig (had als basisgraphic de grote "yorin" van de site, maar dit was wel al 2 jaar (op z'n minst) geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Hmmmm...

Interesant allemaal, maar ik mis oude loden letters die zijn gedigitaliseerd...
Ik ben al jaar en dag (nee... langer) op zoek naar twee fontjes:
Lutetia en Romulus... allebei getekend door dezelfde ontwerper, én beiden gedigitaliseerd... maar niet te vinden.
Iemand een idee...??

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek een font die uit stipjes bestaat

zoiets als :. :: :. (hier staat LOL) of zoiets die van spy girls (van fox kids als het net begint na de intro onderin)

deze wil ik graag gebruiken :) maar tis voor art :P dus aub help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
ik zou zeggen; check deze pagina ff uit ;)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

En voor gratis spul deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
mwoa, ik kijk altijd eerst bij Myfonts hoe het beestje heet en dan volgt de speurtocht op Google ;) En eventueel ff zoeken naar een alias.
Jester.NL schreef op 04 March 2003 @ 01:36:
Hmmmm...

Interesant allemaal, maar ik mis oude loden letters die zijn gedigitaliseerd...
Ik ben al jaar en dag (nee... langer) op zoek naar twee fontjes:
Lutetia en Romulus... allebei getekend door dezelfde ontwerper, én beiden gedigitaliseerd... maar niet te vinden.
Iemand een idee...??
zekers interessant hier.. :)

Beide ontwerpen zijn van Jan van Krimpen van The Enschedé Font Foundry (TEFF) zag ik.
Heb je al eens gezocht naar aliassen voor de fonts? Heel vaak worden de fonts ook onder andere namen gepubliceerd.
Vervangers voor Lutetia zouden Spectrum of Antigone kunnen zijn, welke ook van zijn hand zijn.
De Romulus wordt door de Dutch Type Library uitgegeven.

Mag ik vragen waarom je die 2 zo graag wilt hebben?
Meestal is er wel een goed alternatief beschikbaar, en als je ze echt persé moet hebben dan kun je ze wel bij de TEFF of de DTL krijgen of misschien laten digitaliseren...

[ Voor 62% gewijzigd door Hangloozz op 04-03-2003 21:12 ]

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Hangloozz schreef op 04 March 2003 @ 20:46:

mwoa, ik kijk altijd eerst bij Myfonts hoe het beestje heet en dan volgt de speurtocht op Google ;) En eventueel ff zoeken naar een alias.
Hehe :). Ik probeer meestal eerst een kloon/alias/gratis versie te scoren, omdat er hier voor een heel vreemde reden nooit veel mensen zijn die geld willen neertellen voor hun types.
Vervangers voor Lutetia zouden Spectrum of Antigone kunnen zijn, welke ook van zijn hand zijn.
De Romulus wordt door de Dutch Type Library uitgegeven.
Ook even uit persoonlijke nieuwsgierigheid : http://www.dutchtypelibrary.nl/RomulusRegular.html (zo ziet 'ie er dus uit), is dit niet Yet Another Garamond Alias?

Wat mij echter gruwelijk intrigeert is hoe men op 't idee van dergelijke dingen komt. Zijn dit min of meer resurrecties van oudere fonts, of...? Vooral bij bijv. TheSans & consorten lijkt 't me gruwelijk lastig vast te houden aan verhoudingen (om er nog maar over te zwijgen hoe je er zo mee omgaat in Illustrator O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Iemand deze, van de hoes van Raymzter z'n nieuwe single. Oa WhatTheFont bracht weinig uitkomst :{.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/keeper83/fok/raym.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
uhm, wat bedoel je met dat laatste?
Hoe men op het idee komt om een dergelijk lettertype (lettertypes indien print-, font indien screen media) te ontwerpen?

Ik las dat Lutetia al uit 1928 stamt, nou is dat niet super oud maar de basis voor de meeste fonts is al in die periode of nog eerder gelegd.
Zoals Jester al aangaf meestal eerst in lood (opgeborgen in de befaamde letterbak die Tante Truus nog aan de wand heeft hangen) vormgegeven, later gedigitaliseerd.

Het ontwerpen van een dergelijk font is inderdaad wel een behoorlijke klus, maar er zullen in de loop der tijd wel een heleboel richtlijnen cq hulpmiddelen bedacht zijn om een font evenwichtig vorm te geven.
En dan hebben we het nowadays nog makkelijk met onze CTRL-Z indien dat curvje niet helemaal nar wens is, vroegah konden ze een nieuw stukje, eh ja wat eigenlijk :/, pakken om volledig opnieuw te beginnen..
1 ding is zeker; een fantasy-font duw je eerder uit je kroot dan een serifje.... :)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:40:

zoiets als :. :: :. (hier staat LOL) of zoiets die van spy girls (van fox kids als het net begint na de intro onderin)

Probeer eens het font 'High Speed' of 'LotsOfDotz'.
Ik heb trouwens ook nog 'Arcade' en 'Dot-Matrix' hier staan, die laatste komt wat meer in de buurt van enkele puntjes.
Ik weet dat ze in Photoshop het lekker doen, maar ik heb een keer in Paint Shop Pro een tekst gezet, veel woorden, groot corps.. en toen zei PSP toch echt 'dahaaag!' ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Dark Blue op 04-03-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Hangloozz schreef op 04 maart 2003 @ 22:15:
uhm, wat bedoel je met dat laatste?
Hoe men op het idee komt om een dergelijk lettertype (lettertypes indien print-, font indien screen media) te ontwerpen?

Ik las dat Lutetia al uit 1928 stamt, nou is dat niet super oud maar de basis voor de meeste fonts is al in die periode of nog eerder gelegd.
Zoals Jester al aangaf meestal eerst in lood (opgeborgen in de befaamde letterbak die Tante Truus nog aan de wand heeft hangen) vormgegeven, later gedigitaliseerd.

Het ontwerpen van een dergelijk font is inderdaad wel een behoorlijke klus, maar er zullen in de loop der tijd wel een heleboel richtlijnen cq hulpmiddelen bedacht zijn om een font evenwichtig vorm te geven.
En dan hebben we het nowadays nog makkelijk met onze CTRL-Z indien dat curvje niet helemaal nar wens is, vroegah konden ze een nieuw stukje, eh ja wat eigenlijk :/, pakken om volledig opnieuw te beginnen..
Dat las ik in een stukje geschiedenisles over de Monotype en de Linotype. Maar wat ik wilde weten was idd de basis - dat gewoon een serif uit je mouw trekken over 't algemeen dus een ouder font moderniseren is (of goed kijken naar de regeltjes en dan daar iets mee proberen te doen) :).
1 ding is zeker; een fantasy-font duw je eerder uit je kroot dan een serifje.... :)
Daar was ik al achter :). Ik heb geprobeerd eens een soort very wide latin-variant te maken, maar ik kwam niet echt verder dan een paar letters. Ik denk dat ik 'ns probeer om van een scan een vectorversie te maken - direct in Illustrator werken is ook niet altijd zo lekker (wel voor strakke sansjes die nergens uit hoeven te steken - bauwerck doet dat ook niet, bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 04-03-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee wat het font van "dude where is my car" is

Afbeeldingslocatie: http://www.nextgenworld.com/boxart/dvd/dude_wmc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
Ad Lib.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=66897

ik ben op zoek naar dit font..... het is niet 04b-16b van http://www.04.jp.org
dusz alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Dark Blue schreef op 04 March 2003 @ 01:07:
[...]

Ik denk dat dit lettertype niet zozeer bestaat, maar eerder voor het logo zelf gemaakt is. Je zou 'Floydian' eens kunnen proberen.
Of wat dacht je van BrushArt:
[afbeelding]
http://www.abstractfonts.com/fonts/download.is?id=5481
[afbeelding]
http://www.abstractfonts.com/fonts/download.is?id=120

[...]

Ik ben het met Hangloozz eens, haal hem anders eens door WhatTheFont. Url staat in openingspost.

[...]

Hoe heet die toch... Big Momma ofzo...
Ja! Hij lijkt sterk op Bell Bottom Laser :)
[afbeelding]
Of 'Mama'
[afbeelding]
Puppylike lijkt er ook wel op:
[afbeelding]
Eh, beter nog, Puppy Like is het op een paar uitrekfoutjes na... :)
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=103&page=5
Hierboven te vinden.
WOEI!! Ik heb die Bell Bottom Laser wel eens gehad maar kon niet meer op de naam komen. Dat is PRECIES het lettertype waar ik naar op zoek was. ({) dank je Dark Blue ({) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 10:24

Dries Arnolds

*bling bling*

BeesWax of Beesknees lijkt er ook veel op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Razorfist schreef op 05 maart 2003 @ 20:24:
[...]

WOEI!! Ik heb die Bell Bottom Laser wel eens gehad maar kon niet meer op de naam komen. Dat is PRECIES het lettertype waar ik naar op zoek was. ({) dank je Dark Blue ({) :P
Ok, ik viel op door mijn lap tekst, maar de eer gaat eigenlijk naar Blaise, die zei het net even eerder en had het ook al goed.
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 09:30:
iemand een idee wat het font van "dude where is my car" is

[afbeelding]
Ik ken hem als 'Adelaide' ...
Hij staat hier ook:
http://www.newsaskew.com/filesaskew/
(als hier warez tussen staat, dan haal ik m weg... kon zo even niks illi ontdekken)
Afbeeldingslocatie: http://www.newsaskew.com/filesaskew/miscellaneous.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
Dries Arnolds schreef op 05 maart 2003 @ 21:20:

[...]
BeesWax of Beesknees lijkt er ook veel op..
Ad Lib is de officiele naam van ontwerper Freeman Craw voor ATF (American FontFoundry), al in 1961 gegeven ;)
Maarrrrr, een freeware versie onder een andere naam is altijd goedkoper :)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:32

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Wie oh wie weet dit font te benamen? Of is het gewoon een 'tekening' voor een logo?

Afbeeldingslocatie: http://www.macromedia.com/images/shared/product_logos/59x48/dreamweaver.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.macromedia.com/images/shared/product_logos/59x48/fireworks.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.macromedia.com/images/shared/product_logos/59x48/coldfusion.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.macromedia.com/images/shared/product_logos/59x48/flash.gif

psst, heb al alle pagina's bekeken en gezocht op bijv. whatthefont

[ Voor 9% gewijzigd door jonggoud.nl op 07-03-2003 11:55 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
lijken me puur logo's, het wordt namelijk ook alleen maar gebruikt als logo voor het respectievelijke product, nergens zie je het gebruikt als broodtext of kop.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 00:40
Ik zoek het font wat ik al een keer eerder gebruikt heb maar helaas verloren ben:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/d.torro/picz/DTorroUGF.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
Ik zou zeggen Neuropol, maar die is het niet..hij is daar wel op gebaseerd denk.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
nee... tis meer afgeleid van de Roland familie..
http://www.myfonts.com/fonts/t26/roland/tb303/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
mja, vindt je?

gezocht:

Roland:
Afbeeldingslocatie: http://image2.myfonts.com/image2/textimage/02/02e47e4a205807f12bdd859bc334746a04231c53.gif

Neuropol:
Afbeeldingslocatie: http://image2.myfonts.com/image2/textimage/67/67d8584e47188c3e2513e547ff43f241bb588812.gif

okee, Neuropol is het ook niet, maar van Roland is alleen de T gelijkend..

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hangloozz schreef op 05 maart 2003 @ 23:43:
[...]

Ad Lib is de officiele naam van ontwerper Freeman Craw voor ATF (American FontFoundry), al in 1961 gegeven ;)
Maarrrrr, een freeware versie onder een andere naam is altijd goedkoper :)
Het is iig geen BeesWax of BeesKnees, want die zijn 'bol' ... alsof ze gewarped zijn, hoe moet ik dat uitleggen.
Afbeeldingslocatie: http://www.itcfonts.com/images/products/thumbnail/ITC2027s.gif

Die Roland/Neuropol heb ik een keer eerder gezien :) maar waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
-edit-

[ Voor 98% gewijzigd door DTorro op 07-03-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

DTorro schreef op 07 maart 2003 @ 21:50:
Ik zoek het font wat ik al een keer eerder gebruikt heb maar helaas verloren ben:

Afbeeldingslocatie: http://www.abstractfonts.com/fonts/previews/4061.gif
En meer kan ik er niet vinden die dus nog een béétje daarop lijken... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:40:

Ah, we hebben er trouwens nog een : 3 x 3 Dots van onze vrind DustBust : http://w1.192.telia.com/~u19212831/page2.html - onderaan.

Z'n Neutron Demo lijkt trouwens wel op 't fontje van DTorro.. Maar hij komt -mij- ook superbekend voor. Ik heb al mijn 3000 fontjes al doorgebladerd (zonder effect) en een paar keer bij DaFont gekeken, maar neej hoor :/\

Edit : Onzichtbare Roze Eenhoorn nog an toe, wat ben ik een hardkernse mammavrijer. Na alles tot de letter "P" doorgestript te hebben op Acidfonts (en dat zijn me er verdomme veel) : http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=204&page=17 < Technodelight. Kijk in de zipfile en kies "Technodelight NS" (staat voor No Stars) en hoppatee.

[ Voor 30% gewijzigd door Yoozer op 08-03-2003 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
GREAT THANKS MATE!!!!

Het is hem niet helemaal omdat de E en de A niet onder de andere letters uit horen te komen maar dat verwerk ik wel weer in Photoshop!

Ik kan iig weer verder..

Zelf ook 1800 fonts Roland alike fonts doorgebladersd en niks gevonden..
Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalkert
  • Laatst online: 06-08 15:23
Ik zoek dit font:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.saanen/font.gif

Het schijnt iets van techno ofzo te heten maar ik kan het nergens vinden :(

Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heeft hier iemand heel toevallig een van de volgende lettertypes?
rotis sansserif
itc officina snans
Sabon
en Univ NewscommPi.

Ik heb ze al zitten zoeken, maar kan ze niet echt vinden (of het zijn niet de juiste lettertypes :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Terw_Dan schreef op 09 maart 2003 @ 15:24:
Heeft hier iemand heel toevallig een van de volgende lettertypes?
rotis sansserif
itc officina snans
Sabon
en Univ NewscommPi.

Ik heb ze al zitten zoeken, maar kan ze niet echt vinden (of het zijn niet de juiste lettertypes :().
Als je ze nou eens op een fontsite zoekt... het kan best dat een aantal daarvan te koop zijn, en in dat geval dus wel gratis te downloaden ergens, maar dan valt het onder warez. En you know, dan mag je ze ook niet aan ons vragen hier.

Rotis Sans Serif en ITC Officina Sans Serif klinken iig al erg als fonts die niet gratis zijn... Sabon en Univ ? NewscommPi zou je nog op Google kunnen zoeken. Heb je dat al gedaan?

* Dark Blue gelooft dat Terw_Dan wat teveel hamers heeft gezien, want je bent een reguliere bezoeker en je weet toch dat je in elk forum wel eerst naar Google geschopt wordt?
Stalkert schreef op 09 maart 2003 @ 13:21:
Ik zoek dit font:

[afbeelding]

Het schijnt iets van techno ofzo te heten maar ik kan het nergens vinden :(

Iemand ?
Hij lijkt op Chicago, die voor de Mac te krijgen is... maar het is hem net niet (dies vierkanter)... verdorie, hij lijkt zo sterk op een font dat ik dagelijks meen te zien..??? *breekt hoofd*

Erger nog, het is Techno, die voor de Mac te krijgen is.
http://www.myfonts.com/fonts/apple/techno/techno/
Hij staat op mijn werk standaard op de Mac, MacOS 9.2 ...Dus grote kans dat als je aan een Mac weet te komen, je het hele alfabet kunt zetten, naar EPS exporteren als lettercontouren, even op diskette zetten en je hebt je tekst.

Voor Windows is hij waarschijnlijk niet te krijgen, ben ik bang...

[ Voor 26% gewijzigd door Dark Blue op 09-03-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
Dark Blue schreef op 09 maart 2003 @ 15:33:

Erger nog, het is Techno, die voor de Mac te krijgen is.
http://www.myfonts.com/fonts/apple/techno/techno/
Hij staat op mijn werk standaard op de Mac, MacOS 9.2 ...Dus grote kans dat als je aan een Mac weet te komen, je het hele alfabet kunt zetten, naar EPS exporteren als lettercontouren, even op diskette zetten en je hebt je tekst.

Voor Windows is hij waarschijnlijk niet te krijgen, ben ik bang...
als je dan toch op die mac bezig bent kun je ook even een fontconverter installeren en het font gewon omzetten naar TTF, wel zo handig..

[edit:]
offtopic:
ik moet even patsen: na een grondige uitzoek- en opruimactie komt m'n fontcollectie op de volgende getallen uit:
- 1370 MB
- 38634 bestanden

_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Hangloozz op 09-03-2003 17:19 ]

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nog een site waar je gratis fonts kunt downloaden: www.highfonts.com
Weet niet of ie al s is voorbijgekomen, maar kon m iig niet vinden in de 1st post. Misschien wel handig als ie erbij komt? :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
sorry, kan het geen aanrader noemen met die popup invasie... :/

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hangloozz schreef op 09 March 2003 @ 16:31:
[...]

als je dan toch op die mac bezig bent kun je ook even een fontconverter installeren en het font gewon omzetten naar TTF, wel zo handig..
Ik wist niet dat die bestonden :)
offtopic:
- 1370 MB
- 38634 bestanden
Ik hoop echt dat je die niet allemaal tegelijk in je programma's laadt...? *gloep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.episodelist.com/shows/images/gvse/logo.jpg

wie kent dit font? of een vergelijkbaar font,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.puredj.com/main/images/logo.jpg

Eigenlijk zoek ik ook nog een fontje, die op het plaatje, duh :) Tnx alvast

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
WhizzCat schreef op 10 maart 2003 @ 10:27:
[afbeelding]

Eigenlijk zoek ik ook nog een fontje, die op het plaatje, duh :) Tnx alvast
lijkt veel op een Serpentine Italic..

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:51
oke, deze zoek ik dus (lekker vaag font):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2827/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Kix@$$ op 11-03-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik zoek het lettertype van het logo van NIBESVV (www.nibesvv.nl)
Ik snap dat er met de E waarschijnlijk wat is gefotosoept maar voor de rest kan ik goed het lettertype gebruiken. Weet iemand toevallig welk lettertype het is?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
probeer eens een Baskervile of een Albertina.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 10:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de naam van dit font of weet waar je em kan downloaden:

Afbeeldingslocatie: http://www.gtmasters.net/v8/mmenu.jpg

mischien scheel maar ik kon het niet echt vinden tussen de standaard fonts

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
in hoeverre er sprake is van een font :P

Man he da's klein...

Is 't er niet 1 uit de 04b_ reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

In de openingspost neem ik aan... :) *glimlacht sweet en knippert met oogjes*

Naja, kon jij ook niet ruiken. Maar eerst daar zoeken in het vervolg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Weet iemand btw het heineken lettertype?? Ben al tijdje op zoek maar kan nix vinden :(

http://www.logo.nino.ru/m...98&query_id=133830&page=1

Of een vergelijkbaar lettertype natuurlijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Matthijs op 13-03-2003 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 11:19

Denhomer

Doh !

Sorry, al gevonden

[ Voor 84% gewijzigd door Denhomer op 12-03-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
EvilTuinHekje schreef op 12 maart 2003 @ 22:41:
Weet iemand btw het heineken lettertype?? Ben al tijdje op zoek maar kan nix vinden :(

http://www.logo.nino.ru/m...98&query_id=133830&page=1

Of een vergelijkbaar lettertype natuurlijk :)
Ik weet nog steeds de officiele naam niet maar dit is een aardig alternatief.

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13:09
Afbeeldingslocatie: http://www.diabetesdirect.nl/img/themas/Slechtweer/lgdd.gif

En dan doel ik op de kleine donkere letters van "Diab...", let vooral op de "a".

'T is waarschijnlijk een erg bekend font maar vreemd genoeg kan ik 'm niet in mijn uitgebreide font collectie vinden :{

[ Voor 9% gewijzigd door Vimana op 13-03-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Hangloozz schreef op 13 maart 2003 @ 10:49:
[...]

Ik weet nog steeds de officiele naam niet maar dit is een aardig alternatief.
Hartstikke bedankt! Dit is helemaal wat ik zoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Kix@$$ schreef op 11 maart 2003 @ 00:03:
oke, deze zoek ik dus (lekker vaag font):

[afbeelding]
Deze is te downloaden http://www.portent.net/files/progs.php
moet je bij de lijst naar beneden scrollen naar fonts en dan eldar runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand het austin powers font op de austinpowers site? (blauwe stukje tekst met meet the cast) het is niet het action_is font

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 16:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:43:
weet iemand het austin powers font op de austinpowers site? (blauwe stukje tekst met meet the cast) het is niet het action_is font
volgens mij is dat specifiek gerenderd/vervormde text gebaseerd op de BellBottom
Vimana schreef op 13 maart 2003 @ 12:37:
En dan doel ik op de kleine donkere letters van "Diab...", let vooral op de "a".

'T is waarschijnlijk een erg bekend font maar vreemd genoeg kan ik 'm niet in mijn uitgebreide font collectie vinden :{
volgens mij iets van ITC, het type is duidelijk een speciale cursieve variant waarvan de 'normal' wel een standaard a, met kleine bol en grote boog heeft.
ITC Cushing demi italic misschien?

[ Voor 45% gewijzigd door RM-rf op 13-03-2003 14:55 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 13:09
RM-rf schreef op 13 March 2003 @ 14:49:
[...]

volgens mij is dat specifiek gerenderd/vervormde text gebaseerd op de BellBottom

[...]

volgens mij iets van ITC, het type is duidelijk een speciale cursieve variant waarvan de 'normal' wel een standaard a, met kleine bol en grote boog heeft.
ITC Cushing demi italic misschien?
Hmmz... Cushing is een schreefletter zie ik net... u gaat niet door voor de koelkast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 18:16:
weet iemand de naam van dit font of weet waar je em kan downloaden:

[afbeelding]

mischien scheel maar ik kon het niet echt vinden tussen de standaard fonts
een paar pixelfontjes op:
http://www.miniml.com
http://www.fontsforflash.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:43:
tssk,tskk, is pas voorbijgekomen ;)

Razorfist in "Post hier je "ik zoek dit en dit font" v"

Bij die 'Diab' schiet TheMix me te binnen..is het denk niet.

[edit:]
en die pixelzooi staat luid en duidelijk in m'n topicstart genoemd; is 1 van de meest gevraagde en gebruikte fontjes van dit moment, niet echt origineel meer dus, maar dat terzijde :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hangloozz op 13-03-2003 15:32 ]

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat die op maar ik kan em niet downloaden van die site :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
In dit spelletje : http://www.drstrangeblix.co.uk/
Wordt in de text ballontjes het volgende font gebruikt
Afbeeldingslocatie: http://groovyplanet.fragmentized.com/junk/font.gif
Weet iemand welk font het is (note: de kleine capital n)

Ik heb 'm door die font analyser gehaald, maar die bakte er weinig van :(

[ Voor 2% gewijzigd door KnoppenSpook op 14-03-2003 11:45 . Reden: kliene = natuurlijk kleine ]

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ook één in de 04b_ range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
damn, waarom schrijf ik uberhaupt een topicstart met voorbeelden? :(

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
ik moet toegeven hij lijkt veel 04b_03 maar is het niet, vandaar ook mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op 14 March 2003 @ 11:41:
In dit spelletje : http://www.drstrangeblix.co.uk/
Wordt in de text ballontjes het volgende font gebruikt
[afbeelding]
Weet iemand welk font het is (note: de kleine capital n)

Ik heb 'm door die font analyser gehaald, maar die bakte er weinig van :(
die heb ik ook nodig! alleen ken em niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:25
KnoppenSpook schreef op 14 maart 2003 @ 13:05:
ik moet toegeven hij lijkt veel 04b_03 maar is het niet, vandaar ook mijn vraag...
D'r zijn er meer he?
http://www.dsg4.com/04/extra/bitmap/index.html
Heb je de hele serie bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Hij bestaat niet als font in de swf file... Daar zitten alleen fonts in die volgens mij gewoon 04b_03 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
http://www.drstrangeblix.co.uk/
Afbeeldingslocatie: http://groovyplanet.fragmentized.com/junk/font.gif
Deze lijkt er iig heel veel op (nou ja, valt toch nog een beetje tegen...)
Afbeeldingslocatie: http://groovyplanet.fragmentized.com/junk/font_found.gif

[ Voor 10% gewijzigd door KnoppenSpook op 14-03-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
Die van Knoppenspook ziet er idd beter uit...

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Vimana schreef op 13 March 2003 @ 12:37:
[afbeelding]

Aaarghl, die had ik laatst op mn werk te pakken.. 8)7 waarom kan ik nou niet meer op de naam komen :( Hij staat daar, en ik heb hier geen lijst van fonts die ik op de Mac heb. Damn. Maandag weet ik het.

Linotype !!! |:(
Afbeeldingslocatie: http://image1.myfonts.com/image1/textimage/34/3489686d558b14189c3ecdb8e2ed08968bbdd86d.png

Maar volgens Whatthefont is dat hem toch niet helemaal. Die zegt namelijk dat Raldo meer dezelfde stijl is...:
Afbeeldingslocatie: http://image3.myfonts.com/image3/textimage/69/69f2ec36191a8c123340e1d9b9912c9b644cd644.png

En nou moet ik een trein halen... *rent*

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Blue op 15-03-2003 16:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.