heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
hmm, lijkt me handig ja...Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 17:50:
[irritant gejank]
hangloozz kan je de font pagina's misschien sorteren op "gratis", "gratis/kopen" en "kopen"?
[/irritant gejank]
heb daar alleen niet zo veel tijd voor, zal 'ns proberen tussen de bedrijven door een sortering te maken.
Blijft het feit dat er veel 'betaalde' sites zijn die een serie freefonts hebben; moeten zeker ook in een aparte categorie?
Verwijderd
What The Font kon em ookal nmiet vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 13:11 ]
Verwijderd
ja dat zeg ik; "gratis/kopen".Hangloozz schreef op 01 januari 2003 @ 14:40:
[...]
hmm, lijkt me handig ja...
heb daar alleen niet zo veel tijd voor, zal 'ns proberen tussen de bedrijven door een sortering te maken.
Blijft het feit dat er veel 'betaalde' sites zijn die een serie freefonts hebben; moeten zeker ook in een aparte categorie?
beetje bij de les blijven hangloozz
Chicago volgens mij, mogelijk wat strak gespatieerd of zelfs op 90% hor.breedte.
naar ik meen is de Chicago een mac-only font (systeemfont Apple)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Zou idd Chicago wel es kunnen zijn..RM-rf schreef op 02 January 2003 @ 16:30:
Chicago volgens mij, mogelijk wat strak gespatieerd of zelfs op 90% hor.breedte.
naar ik meen is de Chicago een mac-only font (systeemfont Apple)
En ik weet ook zeker dat er een Win tegenhanger is..maar hoe die heet?
ff de zaak losschudden

of iets anders. Is voor een chinees restaurant.:)
Thanks alvast!
hmm da's gewoon een cursief font; Zapf Chancery komt daarbij wel in de buurt, maar ieder font met een aparte cusieverings-variant komt in aanmerking:Cardinoz schreef op 03 januari 2003 @ 21:34:
Heeft er iemand nog een leuk Chinese stijl font voor me? Zoiets als
[afbeelding]
Thanks alvast!
is verder niks oosters aan.
verder zitten we hier niet om jouw gebrek aan creativiteit te belonen door jouw betaalde bijklusjes in jouw plaats uit te voeren, daarvoor kunnen je opdrachtgevers ook best wel direct contact met mij opnemen.
doe eens gek, en zoek een font-site op uit Hanglooz' beginpost en zoek op oosterse, orientaalse, chinese fonts.
overigens zijn die overdreven japans-achtige fonts al snel erg cheapass- 1kleuren-flyertje-met-menu-opsomming-waarvoor-cijfertjes-staan-stijl:
127. Kip-Bali met rijst.................€8,-
128. Leompia met pittige saus......€6,50
129. Peking-eend...................... €14,75
misschien een bewuste keuze voor je opdrachtgever, maar design-technisch niet echt een uitdaging
[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 03-01-2003 22:56 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
dat heet dauphin, maar is absoluut niet chinees. ik zou het ook vermijden om "the last ninja" of "cheapass kungfu film" fonts te gebruiken. het staat goedkoop. wat je wel zou kunnen doen is om bij de menukaart dan fonts te gebruiken waarvan de eerste letter net zoals in middeleeuwse boeken verluchtigd is met illustraties en versieringen - en dan typische illustraties gebruiken die oosters aandoen (zachte kleuren, desnoods allemaal kleuren draakjes) met een teken op de achtergrond dat (vertaald) in ieder geval wel iets zinnigs zegtCardinoz schreef op 03 January 2003 @ 21:34:
Heeft er iemand nog een leuk Chinese stijl font voor me? Zoiets als
[afbeelding]
Thanks alvast!
edit : wat me opvalt - er staat "japans". oh, dat maakt 't nog veel leuker! ga naar jeffrey's dictionary, zoek de namen op, en trek de lettertypen als vectors over.
http://linear.mv.com/cgi-bin/j-e/dict < daar moet je zijn. en, als 't een moderner japans restaurant is - een hippe sushi-bar; zoek je inspiratie in the designer's republic. extreem gaaf spul.
[ Voor 19% gewijzigd door Yoozer op 03-01-2003 23:25 ]
teveel zooi, te weinig tijd
dat script font dus
kijk eens naar Kuenstler Script (maar dan wat creatief geedit in een vector-programma, waarbij binnenvormen verwijderd zijn)Karp schreef op 04 januari 2003 @ 13:51:
iemand een idee hoe dit font heet? http://www.loppiart.com/
dat script font dus
http://www.acidfonts.com/index1.html
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Pen Tweaks One, Two of Three. maar die zijn veel lastiger te vinden. met een googletje naar "font kunstler script download" (zonder quootjes) kom je er ook.Karp schreef op 04 januari 2003 @ 14:15:
en weet je toevallig ook iets wat gratis is en er op lijkt?
bvd
kijk eens naar de eerste post en lees 'm helemaal door
Verwijderd
Op Google kon ik niets vinden.
Het komt ook wel een beetje in de buurt van Compacta, maar de W en de S kloppen niet. En ik geloof dat ik het Chicago-font-variantje voor Windows had, maar ik kan hem niet terug vinden...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
heh, dat is geen font. het logo zelf is wel in vectorformaat te verkrijgen op www.logo.nino.ru (verschillende versies). je zou misschien in de buurt komen als je een sans-serif zo zou vervormen dat 'ie er op leek. het onderschrift lijkt copperplate (very) bold te zijn - de schreefjes zijn vrijwel niet te zien, maar wel aanwezig. ach ja, met een uitgerekte arial bold kom je er ook wel.Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 12:41:
Ik zoek een font van het DVD logo, je weet wel, die schijfjes met film
Op Google kon ik niets vinden.
Verwijderd
en uiteindelijk bleek het breastbomb te zijn, een gratis font
Verwijderd
ik heb helaas niet echt een voorbeeld ervan
welk font? ik krijg een 404 op dat bestand (overigens, ook http://www.xs4all.nl/~bij...20(full,%20with%20serial) geeft bij mij een 404

en volgens mij lijkt dat aardig op de Yearbook Solid en de ATYearbook Solid..
[ Voor 34% gewijzigd door Willem op 08-01-2003 15:09 ]
[ Voor 26% gewijzigd door IschaGast op 08-01-2003 15:12 ]
weet iemand welk font ze gebruikern voor de Loesje posters ?
Sommige mensen....
Lijkt me een plain Helvetica Condensed.Koelkasten schreef op 09 January 2003 @ 11:50:
ik weet niet of er copyrights op zit ik kan het niet terug vinden op de site,
weet iemand welk font ze gebruikern voor de Loesje posters ?
wat voor gezicht trek je er nou bij als je dit post?
het klinkt namelijk behoorlijk narrig...dat deed je ook al toen het topic net open was...
We zijn hier geen 'zoek-fonts-omdat-ik-dat-wil' instelling, dus er worden mogelijke kanshebbers genoemd, bevalt je dat niet dan zoek je gewoon lekker zelf.
'take it or leave it' volgens een oud chinees spreekwoord
Bedoel je het niet zo rot als dat het in je reply staat; dan heb ik nix gezegd en ben ik de knorrige mopperpot
je bedoelt zeker:Hangloozz schreef op 09 januari 2003 @ 22:13:
[...]
Bedoel je het niet zo rot als dat het in je reply staat; dan heb ik nix gezegd en ben ik de knorrige mopperpot
Bedoel je het niet zo rot als dat het in je reply staat; dan heb ik nix gezegd en ben ik de oude knorrige mopperpot
nee, nee, nee, niet oude, hoogstens oudere jongere
Heb m'n dekentje pas verkocht aan Ozboz... die wilde er 2

Iemand die weet wat dit font is? Hij lijkt verdacht veel op Expressa EF fonts, maar daar klopt de T niet.
[ Voor 71% gewijzigd door netiul op 11-01-2003 16:16 ]
Ik denk dat het een Roman Script variant is...
Daar heb je gelijk in, maar de T zou best uit een 'Lithia' soort kunnen komen. Waar de U dan wegkomt, zou ik zo niet weten.Zeck schreef op 11 January 2003 @ 16:06:
[afbeelding]
Iemand die weet wat dit font is? Hij lijkt verdacht veel op Expressa EF fonts, maar daar klopt de T niet.
T lijkt er inderdaad wel op, maar toch niet helemaalDark Blue schreef op 11 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar de T zou best uit een 'Lithia' soort kunnen komen. Waar de U dan wegkomt, zou ik zo niet weten.
[ Voor 3% gewijzigd door netiul op 11-01-2003 17:12 . Reden: puntje vergeten :) ]
Verwijderd
het Innercity font
dus wat gebruikt is op de CD en posters van innercity... bruut font vind ik dit, alleen om daarvoor nou al die font sites te doorlopen (bovendien weet ik niet of het eigenlijk wel uitgegeven is...)
als iemand weet hoe dit font heet zou het heel veel helpen, alvast bedankt!
kijk hier onder aan de pagina voor de CD maar dan wat groter (dus niet het font wat daarnaast (rechts) wordt gebruikt, maar het font OP de CD zelf...)
Verwijderd

Kheb hem ooit al ee keer gevonden maar de naam niet onthouden en nu kan ik hem niet meer vinden. Wie welk font dit is
ken um ook niet, maar lijkt me een typisch Larabie fontje...blader ff over z'n site.Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 15:43:
[afbeelding]
Kheb hem ooit al ee keer gevonden maar de naam niet onthouden en nu kan ik hem niet meer vinden. Wie welk font dit is
Voor dat Innercity font zou je natuurlijk ID&T kunnen contacten...of wachten tot Obi langs komt surfen
[ Voor 11% gewijzigd door Hangloozz op 12-01-2003 16:03 ]
Verwijderd
dan kan nog eens lang gaan duren...Hangloozz schreef op 12 January 2003 @ 15:55:
[...]
ken um ook niet, maar lijkt me een typisch Larabie fontje...blader ff over z'n site.
Voor dat Innercity font zou je natuurlijk ID&T kunnen contacten...of wachten tot Obi langs komt surfen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 16:07 ]

WhatTheFont leverde (helaas) niks op...
originele afbeelding:
http://www.wunderbar.com/gallery/cyclone%20front.jpg
Dit font heet Captain Podd - ik weet niet of het gratis is of dat ik het ooit ergens bij heb gekregen.Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 15:43:
[afbeelding]
Hij lijkt op een Bookman...HunterPro schreef op 12 January 2003 @ 16:24:
misschien dat iemand deze weet?
[afbeelding]
WhatTheFont leverde (helaas) niks op...
originele afbeelding:
http://www.wunderbar.com/gallery/cyclone front.jpg
Maar dat 'a' tje klopt niet, het is daar wel een 'a' met second storey maar deze helt meer naar achteren, zoals in een Gill Sans.
En als final choice ga ik voor een 'Rockwell' . Misschien condensed, maar het is de enige die de W met horizontale pootjes heeft, zowel aan de zijden van de W als in het midden (dat hebben de meeste W's niet). En de a klopt ook redelijk...
de fontnaam 'digits'komt in me op...Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 16:35:
[afbeelding]
ik ben een totale n00b op dit gebied us ik hoop dat iemand mij kan helpen , bvd
je kunt ff [google=digits font ttf].
Of deze ff doorbladeren, ik ga het iig niet doen
DankjeDark Blue schreef op 12 januari 2003 @ 16:57:
[...]
Dit font heet Captain Podd - ik weet niet of het gratis is of dat ik het ooit ergens bij heb gekregen.
2e hit bij google was raak
Weuh

Jah was op bezoek bij AppelDark Blue schreef op 12 januari 2003 @ 22:13:
[...]
Weuh![]()
Ik quote Appel, en Peertje komt me bedanken?
Dank je, het klopt!Dark Blue schreef op 12 January 2003 @ 16:57:
[...]
Hij lijkt op een Bookman...
Maar dat 'a' tje klopt niet, het is daar wel een 'a' met second storey maar deze helt meer naar achteren, zoals in een Gill Sans.
En als final choice ga ik voor een 'Rockwell' . Misschien condensed, maar het is de enige die de W met horizontale pootjes heeft, zowel aan de zijden van de W als in het midden (dat hebben de meeste W's niet). En de a klopt ook redelijk...
Verwijderd

Of weet iemand die zoekmachine waar je afbeeldingen in kan doen en dat ie dan zegt welk font het is? Heb dat namelijk wel eens gehoord geloof ik.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik heb dat font niet op het werk, dus wist niet dat het een *.FON files was.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
http://www.myfonts.com/fo.../d/?s=Tweakers&case=lower
bijv., maar deze kosten helaas geld en ik heb een freeware font nodig
D.w.z. dat het eruit ziet als een stuk tekst wat cursief gedrukt staat en er gewoon modern uitziet.
Heeft iemand hier iets van waarvan hij denkt dat het iets voor me is?
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=303Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 18:01:
[afbeelding]
zou erg grag willen weten welk font dit is.
Ik kon hem namelijk niet vinden
zoekt en gij zult vinden. hier moet -vast- wel wat tussenzitten!
een afbeelding als voorbeeld zou leuk zijn. 'strak' heeft -altijd- te maken met context. cursief is altijd een optie bij een font in photoshop 7 - er is ook faux italic, en dat maakt de letters gewoon schuin. reden dat er aparte cursieve fonts zijn is omdat deze soms beter uitzien.--Erik-- schreef op 14 January 2003 @ 19:48:
Ik zoek niet een specefiek maar een font wat heel strak is.
D.w.z. dat het eruit ziet als een stuk tekst wat cursief gedrukt staat en er gewoon modern uitziet.
Heeft iemand hier iets van waarvan hij denkt dat het iets voor me is?
Ik heb geen voorbeeld van wat ik bedoel helaas..Yoozer schreef op 15 January 2003 @ 10:48:
[...]
een afbeelding als voorbeeld zou leuk zijn. 'strak' heeft -altijd- te maken met context. cursief is altijd een optie bij een font in photoshop 7 - er is ook faux italic, en dat maakt de letters gewoon schuin. reden dat er aparte cursieve fonts zijn is omdat deze soms beter uitzien.
Ik zag bij MyCom in Eindhoven een pc staan waar ze dus de letters "XP" uit het zijpaneel hadden gehaald, dat zag er ontzettend mooi uit.
Heb al een uur gezocht naar dat lettertype, kwam hem nergens tegen.
Het gaat me dus niet perseom 1 specefiek lettertype maar om een soort lettertype..
Ik hoop dat iemand me helpen kan zodat ik aan de slag kan gaan met m'n casemod
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
maakt 't een stuk makkelijker. Sterker nog, hier kunnen we niks mee
Serpentine, OCR, Machine, Impact, Eurostile, Folio, Swiss Black, Helvetica Black
allemaal faux italic te maken, maar de meeste hebben een eigen italic variant.
en willem, zet die naam terug; ik wordt helemaal confuus...
ok, zo ken ik je weer
[ Voor 22% gewijzigd door Hangloozz op 15-01-2003 14:12 ]
Verwijderd
Nu heb ik een plaatje gevonden dat ,vind ik, wel een aantekkelijke stijl heeft.

ik heb hem zelf al door whatthefont en identifont heengehaald, zonder enig bevredigend resultaat.
Nu maar mijn laatste noodkreet aan jullie weet iemand waar ik zo'n font kan vinden dat er op lijkt.
Tweaken kan ik daarna zelf wel in illustrator.
Die apostrophe hoeft niet erbij.
dit lijkt wel een beetje:Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 19:51:
Nu maar mijn laatste noodkreet aan jullie weet iemand waar ik zo'n font kan vinden dat er op lijkt.
Tweaken kan ik daarna zelf wel in illustrator.
Die apostrophe hoeft niet erbij.
link 1
of hier ff doorheen lopen:
link 2
of deez:
link 3
en anders ook nog ff door deez lopen:
link 4
al met al had je daar zelf ook op kunen komen door mijn startpost te combineren met termen als: tag, tags, tagging, script, brush, caligraphic...
Verwijderd
Had al gezocht in de meeste van je links in de openingspost, maar nog niets tegengekomen wat me echt beviel.
Gelukkig kan ik met de tweede link wel iets aanvangen.
Verwijderd
[afbeelding]
Ik zoek er al een tijdje naar maar zonder goede resultaten

Whatthefont wist het natuurlijk niet
Het komt van de Commodore 64 scene: SID is de naam van de geluidsmodule.
[ Voor 33% gewijzigd door Justice op 18-01-2003 10:55 ]
Human Bobby
Je kunt dan van deze pagina http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=303Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 18:01:
[afbeelding]
zou erg grag willen weten welk font dit is.
Ik kon hem namelijk niet vinden
(thx Yoozer) het beste

nemen, die lijkt nog het meest (service tot aan uw monitor, hoe vind je die!)
Ik denk dat het een 'Mata' is. Maar hij heeft wat vreemde afwijkingen daarvoor.
Justice: Het enige wat ik kan vinden is deze:
http://www.myfonts.com/fo...tereo/ca-elvis-in-stereo/
Maar dat is niet echt wat je bedoelt...
Ik heb wel een ander font, Tubes heet het geloof ik, en dat komt ook in de buurt. Helaas zit ik nu 130km van huis en kan ik het je even niet laten zien
[ Voor 18% gewijzigd door Dark Blue op 18-01-2003 12:02 ]
Human Bobby
Verwijderd

Helaas heb ik geen beter plaatje.
Poging tot vector

Daarop zoeken gaf dit:

humf.
Het is een scan van een kopie van een kopie
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:41 ]

Ik dacht zelf gewoon aan Times New Roman maar na wat experimenteren (ik moet er nog zo'n knop bijmaken) lukt het me niet hem zo te krijgen...
Probeer 't eens hier?Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:34:
Heeft iemand dit font?
[afbeelding]
Poging tot vector
[afbeelding]
Daarop zoeken gaf dit:
[afbeelding]
humf.
http://www.fortunecity.com/skyscraper/dos/1232/page02.html
Weet niet of 't overeen komt, maar ja.
Nee, joh.. dit is Bookman Oldstyle (Bold Italic), heb ik zo 't idee...Master__R schreef op 20 januari 2003 @ 15:39:
En dan ben ik nog op zoek naar de naam van dit font:
[afbeelding]
Ik dacht zelf gewoon aan Times New Roman maar na wat experimenteren (ik moet er nog zo'n knop bijmaken) lukt het me niet hem zo te krijgen...
En wat een gruwelijk emboss-effect
Nu heb ik (drum roll, grote uitzondering) zelf een fontvraagje. Deze is overbekend als het goed is en verscheen op elke 199x-eurodance CD als 't even kon.. ra ra?

Mij schoteen de namen Kidprint en Pooh door het hoofd, maar yoozer's linkje is ook behoorlijk close..Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:34:
Heeft iemand dit font?
[afbeelding]
Poging tot vector
[afbeelding]
Daarop zoeken gaf dit:
[afbeelding]
humf.
Kom um toevallig tegen, volgens mij is het ITC Kristen

Trouwens, yoozer, whatthefont al geprobeerd?

Ik zou um moeten weten maar ...nu even niet

Ik ga voor de Template Gothic

[ Voor 17% gewijzigd door Hangloozz op 21-01-2003 10:38 ]
Hij lijkt een beetje op Adelaide, maar de g klopt niet (is daar nml. een 2 storey g). Ik heb hem eens eerder gezien, maar ik kom er nu echt niet op.

Misschien is dit wat? Hij heet dus Agent Orange.
Ik heb van Tubes even een screenshotje gemaakt, maar als je het vergelijkt is het echt noppes. De S lijkt totaal niet, en de D heeft de opening onderaan ipv. bovenaan. Niet eens het uploaden waardJustice schreef op 19 januari 2003 @ 21:04:
Ca-elvis in stereo werd ook genoemd bij whatthefont, maar voldoet niet genoeg. Heb je dat tubes font nog gevonden? screenshot wellicht?*lief aankijkt*
Hey, is dit misschien wat? Ik kwam m bij toeval tegen:

http://www.abstractfonts.com/fonts/download.is?id=10354
Hij heet retro. Ik heb niet erg goed naar de character set gekeken, maar hij kan in de buurt komen
Zoek je misschien 'Kids' ?Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 15:34:
Heeft iemand dit font?
[afbeelding]
Poging tot vector
[afbeelding]
Daarop zoeken gaf dit:
[afbeelding]
humf.
Nee... die is het niet. Ik heb m bij *bstr*ctf*nts wel eens gezien meen ik. iig eentje die nét Kids niet was, maar er wel op leek
Hier kun je eens kijken... http://www.abstractfonts....fonts/?d=Handwriting&&p=1
Even zien...

Van ditte?
Ik vind het niet zo gek hoor dat je het vraagt. Als ik reclames zie, op straat, of in de krant, kom ik meestal wel bekende lettertypes tegen (Comic Sans MS te vaak, het Rabobank font ook dagelijks) maar soms wil ik de onbekende ook graag weten...Yoozer schreef op 20 januari 2003 @ 22:57:
Nu heb ik (drum roll, grote uitzondering) zelf een fontvraagje. Deze is overbekend als het goed is en verscheen op elke 199x-eurodance CD als 't even kon.. ra ra?
[afbeelding]
Ik ken het font wel, ik ken de naam niet, de CD's niet, maar ik zou wel willen weten of het nou echt zo 'bekend' was
Verwijderd
sorry voor de late reactie maar ik kan het ff niet laten om hier op te reageren.Hangloozz schreef op 09 January 2003 @ 22:13:
[...]
wat voor gezicht trek je er nou bij als je dit post?
het klinkt namelijk behoorlijk narrig...dat deed je ook al toen het topic net open was...
We zijn hier geen 'zoek-fonts-omdat-ik-dat-wil' instelling, dus er worden mogelijke kanshebbers genoemd, bevalt je dat niet dan zoek je gewoon lekker zelf.
'take it or leave it' volgens een oud chinees spreekwoord
ik begrijp dat je misschien nogal kwaad bent op mensen die zo gaan posten van "zoek dit font! NU!!!
Maar zoals ik al zei: bedoel je het niet zo dan heb ik je foutief geinterpreteert...
om op je gezochte font terug te komen: ik ken het Emirates font niet helaas..
even ter reminder:

* zwaait * springt * joelt *Hangloozz schreef op 21 January 2003 @ 01:01:
nee dat heb je niet mis, maar as said klonk het redelijk als gecommandeer.
Maar zoals ik al zei: bedoel je het niet zo dan heb ik je foutief geinterpreteert...
om op je gezochte font terug te komen: ik ken het Emirates font niet helaas..
even ter reminder:
[afbeelding]
Ik wel. ik heb tot nu toe in elke font-draad nog alleen maar antwoorden gegeven in plaats van vragen gesteldDark Blue schreef op 21 januari 2003 @ 00:09:
Ik vind het niet zo gek hoor dat je het vraagt.
ik kom maar niet op de naam...
Het was Candice
Het komt me echt zo superr bekend voor maar kan niet op de naam komen, heb al boeken zitten doorbladeren met lettertypes..
misschien zegt hier iemand van JAH! dat is 'm

heb je um al door whatthefont gedraaid?Cue schreef op 21 January 2003 @ 16:09:
Heeft iemand een idee welk lettertype hier gebruikt is?
Het komt me echt zo superr bekend voor maar kan niet op de naam komen, heb al boeken zitten doorbladeren met lettertypes..
misschien zegt hier iemand van JAH! dat is 'm
[afbeelding]
Verwijderd
http://www.solcon.nl/tdej...menu-logo-en-tot-menu.gif
Alvast bedankt!
lijkt me een Arial italic. Misschien een Arial Narrow Italic?Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 16:11:
Weet iemand toevallig wat het lettertype is dat gebruikt is in de logo:
http://www.solcon.nl/tdej...menu-logo-en-tot-menu.gif
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.