Commandos

Pagina: 1
Acties:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ik ben weer eens Commandos aan het spelen, maar in het 2e level moet je een barrack opblazen, maar dat lukt niet echt, er staan explosive barrels en ik heb een mannetje die explosieven heeft, als ik die barrels voor de deur gooi gebeurt er niets, behalve dat er veel mannetjes naar buiten komen.

Wie vertelt het mij, het is alweer een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb

Elect a clown, expect a circus.

• Agent-X
  • Niet online
Wel voor de deur plaatsen he ? ;)

Verwijderd

op de barrels schieten wil ook wel eens helpen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
duh, i'm not stupid, ik ga het zelf nog maar eens proberen

Verwijderd

Heb je al moeite met lvl2? Dat wordt nog 'lachen' dan :P

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
nee, ik heb hem al eens gespeeld, dat was 2 jaar geleden ofzo, maar ik heb al een ideetje....het moet alleen nog ff goed gaan :)

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Weet er al iemand een release datum van Commandos 2?

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 20:38 schreef X-Terminator het volgende:
Weet er al iemand een release datum van Commandos 2?[/quote]als het goed is in maart 2001

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:51

Flexx

This side up

ik kwam tot level 11 en toen vond ik het te lang duuren, ik ben er toen maar mee gekapt.
(kwam ook doordat ik Crusader No Regret had gekocht)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik kwam tot level 15, toen werd het me teveel. Dat level waarin je de generaal moet pakken voordat hij in zijn auto vlucht ofzo. Niet te doen :'(

• Bats
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-01 19:14
Mee eens maar ik wou de rest ook zien tot level 15 ging het prima maar 15 lukte me niet zelfs niet toen ik codes gebruikte wie is er wel lanfs gekomen met of zonder codes

want zodra iemand je ziet of je loopt in het licht is die generaal weg en jij dood en zijn auto opblazen is niet de bedoeling

maar was wel een leuk effect

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 21:24
Ik heb er vreselijk de balen van dat de release date van Commandos 2 van okt 2000 is uitgesteld tot maart 2001.

Dit is mijn favoriete spel aller tijden.
Ik heb alle levels zonder cheats of wat ook uitgespeeld, en het heeft een pak uren gekost. :)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 14:28
Nou Commandos behind enemy lines was niet het probleem. Lekker uitgespeeld op hard.
Maar die extra levels WTF, veel te moeilijk. Zat bij level 4 en vond het allang weer goed. Niet te doen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 14:39 schreef Albinoraptor het volgende:
Nou Commandos behind enemy lines was niet het probleem. Lekker uitgespeeld op hard.
Maar die extra levels WTF, veel te moeilijk. Zat bij level 4 en vond het allang weer goed. Niet te doen.[/quote]same for me....behind enemy lines was nog wel te doen op Hard (ben er wel weeken mee bezig geweest (ben geen 24 p/d pc junkie)) ;)

maareh dat update gebeuren beyond the call for duty ofzo dat was echt niet leuk meer.....

ps zit heftig te wachtren op deel 2 ;)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 14:28
ME 2

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

moet je bij die level niet die benzine tanks opblazen in plaats van de barracks?
ik vond het spel niet echt moeilijk alleen werd het aan het eind een beetje saai dus lvl 20 had ik geen zin meer in.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• Foxz
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Tuurlijk "niet echt moeilijk". Right...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 20:37 schreef Oezie Woezie het volgende:
moet je bij die level niet die benzine tanks opblazen in plaats van de barracks?[/quote]ja, maar ik wou eerst die barracks opblazen, toen als oplossing heb ik alle mannetjes in de truck gegooid en de benzine tanks opgeblazen en toen weggescheurd... dus die barracks opblazen was niet eens nodig

ben nu in level 6, die is ook wel grappig, best pittig maar wel te doen denk ik, ben nog nooit verder geweest duzzz...

Pagina: 1