[ActiveX?] online in xls werken

Pagina: 1
Acties:

• CaptBiele
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 11:32

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
Ik wil graag een xls-sheet ergens online zetten, zodat ik direct de sheet kan bewerken, en dat de wijzigingen ook meteen worden opgeslagen. Ik moet namelijk vaak iets veranderen in de sheet, en dan is het lastig om eerst dat ding weer de downloaden, te wijzigen, en weer terug te mailen oid.... een vriend van me moet ook die sheet bewerken, dus er moet ook een controle zijn dat er niet 2 personen tegelijk aan het bewerken zijn.
Ik wil graag weten of zoiets mogelijk is. Ik weet bijvoorbeeld dat je xls sheets kan tonen met behulp van ActiveX, maar mijn kennis daarvan is minimaal. Dan wordt er bijvoorbeeld een sheet in IE geopend, en dan kun je direct dingen aanpassen. Echter het opslaan zal met een kopie moeten gebeuren... het zou ideaal zijn als dit niet hoeft. 8)

kon nix vinden met google etc ...

[ Voor 3% gewijzigd door CaptBiele op 17-12-2002 10:01 ]

Verwijderd

Door middel van javascript? Ik heb nog nooit een xsl stylesheet gemanipuleerd via javascript, maar aangezien het met een 'normaal' stylesheet ook kan, zie ik eigenlijk niet in waarom dat niet met een xsl stylesheet niet zou kunnen.

• CaptBiele

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
ik heb het over een .xls sheet, dus een Excel sheet ... en geen xsl stylesheet.

[ Voor 84% gewijzigd door CaptBiele op 17-12-2002 10:30 ]

Verwijderd

ah mijn excuces

/me gaat even koffie halen..

• CaptBiele

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
tja, ik zit hier ook maar wazig naar mijn beeldschermpje te kijken .... ik ga maar ff wat chocolademelk halen :9

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
Zoek eens op "Office Web Components"

• CaptBiele

CaptBiele

No Worries!

Topicstarter
Volgens mij is dat wat ik zoek ... ik d8 alleen dat dit normaal gesproken met ActiveX gebeurde, maar ik ga het eens ff doorlezen..
tnx arnaud!
Pagina: 1