Mijn vraag... zie topic, ik probeer een printopdracht te geven om een plaatje van een scherm uit te printen als je bijvoorbeeld op het woordje print drukt, dus niet heel de pagina, hoe doe je dit in DW? Alvast bedankt
code:
1
| onClick="window.print();" |
Maar voortaan zoek even met google. Dit is wel heeeeeel erg basic.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
tja ik dacht dat er wel een optie in DW zelf zou zitten ipv dat ik in code moet gaan zitten... toch bedankt voor de reatie
Hmja MOrPhie, als jij dan voortaan ook even de vraag leest want je geeft wel antwoord maar niet op zijn vraag 
Logic4u: Als je alleen een plaatje uit wilt printen, dan moet je zorgen dat dit plaatje in een hidden frame staat. Die focus je (met JS), en vervolgens geef je de printopdracht (top.frames["hidden"].print()).
/edit
Er zal dus idd wat scripting aan te pas moeten komen, denk niet dat DW deze mogelijkheid biedt.
Logic4u: Als je alleen een plaatje uit wilt printen, dan moet je zorgen dat dit plaatje in een hidden frame staat. Die focus je (met JS), en vervolgens geef je de printopdracht (top.frames["hidden"].print()).
/edit
Er zal dus idd wat scripting aan te pas moeten komen, denk niet dat DW deze mogelijkheid biedt.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelle op 17-12-2002 09:28 ]
ah ik heb nu een link gemaakt naar een nieuw scherm en een automatisch print opdracht gegeven...
<script>
if (window.self) window.print();
</script>
Vaag dat dat allemaal niet ff simpel kan met DW, maar goed.
<script>
</script>
Ach zo leer je er ook nog wat van en zo moeilijk is dit toch niet?Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 09:38:
ah ik heb nu een link gemaakt naar een nieuw scherm en een automatisch print opdracht gegeven...
<script>
</script>
Pagina: 1