Toon posts:

geen windows

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej tweakers,
ik heb enkele dagen geleden flinke porblemen met windows gehad, dat hield uiteindelijk in dat ik niet meer in windows kon komen, ik heb een partitie dus die heb ik toen maar geformateerd met een opstartdiskette. Vervolgens wilde ik XP er opnieuw opzetten maar op een of andere manier zag hij de cd niet. En als ik die 6 opstartdiskettes gebruikte dan kreeg ik bij de 2de een error. error 7 dat ie een file niet kon vinden. Geen probleem dacht ik dan installeer ik eerst wel 98. Maar dan gaf ie ook een foutmelding en er volgde blauw scherm op blauw scherm. Nu weet ik even niet meer wat ik moet doen,
bvd

Verwijderd

Doe even een geheugentest en een harddisktest! ikzelf denk dat het aan je geheugen ligt mischien eerst proberen een andere geheugenbank te proberen en/of ander geheugen!

Verwijderd

Topicstarter
voordat ik crashte hebbik nog een map kunnen ut2k3-en. Maar jullie zullen er allemaal wel meer vanaf weten :) maar waar kan ik dat dan doen?

Verwijderd

Ik zou ff goed formatteren, waarschijnlijk zit er ergens op je hdd nog iets krom waardoor ie verkeerd loopt, alles leeg, daarna opnieuw partitioneren en dan weer opnieuw installeren -> ruimt lekker op!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja sorry, maar hier kunnen we niet zo heel veel mee.
Wat verbeterpuntjes voor een volgend topic:
• Geef duidelijk aan wat er fout is, waarom kan je niet opstarten van CDROM? Staat je BIOS wel goed ingesteld m.b.t. booten vanaf CD?
• De diskettes, heb je ze geprobeerd opnieuw te maken op andere diskettes?
• "Blauw scherm op blauw scherm", ja dat is vervelend, maar wat stond er op die blauwe schermen? Heb je deze al door Google of Microsoft Knowledge Base gehaald?
• Lees ook onze policy even door: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 want er is e.e.a. mis met je topictitel en de punten die hierboven genoemd zijn.

Probeer het nog eens, en denk dan aan bovenstaande punten. :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.