Een heel goed idee om een database merge te doen.
Ik mis eigenlijk wel een duidelijk overzichtje van pro's en contra's voor ik misschien wel niet ga opgeven dat mijn twee identiteiten samengesmolten gaan worden. Of heb ik eigenlijk geen keuze?
Ik voel er dus meer voor om de nick gescheiden te houden. Dus per userid twee nicks (een voor op het forum en 1 voor op de fp). In het profiel kunnen ze dan beide zichtbaar zijn voor anderen.
Dat verzoekje voor luxe wou ik even indienen
Ik hoop dat jullie dat serieus in overweging nemen.
'Flipz'
Ik mis eigenlijk wel een duidelijk overzichtje van pro's en contra's voor ik misschien wel niet ga opgeven dat mijn twee identiteiten samengesmolten gaan worden. Of heb ik eigenlijk geen keuze?
Ik vind het persoonlijk juist prettig om een andere nick te hebben. Mensen op het forum kennen mij als Zemanova, en op de FP ben ik FlipzAl je posts op de frontpage en op het forum blijven op je eigen naam staan, met als enige verschil dat dat voortaan zonder uitzondering dezelfde naam is.
Ik voel er dus meer voor om de nick gescheiden te houden. Dus per userid twee nicks (een voor op het forum en 1 voor op de fp). In het profiel kunnen ze dan beide zichtbaar zijn voor anderen.
Dat verzoekje voor luxe wou ik even indienen
Ik hoop dat jullie dat serieus in overweging nemen.
'Flipz'