Ik ben totaal niet te spreken over de manier van denken, die ertoe leidde dat dit topic werd gesloten:
[rml][ ASP] Database-insert, er gaat iets mis...[/rml]
De probleemhebbende (mijn groep en ik) hebben NIET de technische kennis om het probleem op te lossen, vandaar de vraag aan de "experts".
Wanneer deze zogenaamde experts dan zo kinderachtig zijn, of zich schijnbaar te goed voelen om een vraag van een "sukkel" het daglicht te gunnen, is voor mij de maat vol.
Altijd heb ik met plezier andere mensen geholpen en zelf veel hulp gekregen, maar dit valt me zwaar tegen! Het lijkt wel of je niks normaals meer kan vragen! Om iets "doms" word je al gauw afgestraft, ook wanneer niet naar de FAQ of search verwezen kan worden...
Als je het mij vraagt, een trieste achteruitgang van de community hier, waar ik nu zelf ook onder ben gaan lijden.
Hopelijk openen jullie het topic weer, want dit is echt te zielig voor woorden...
[rml][ ASP] Database-insert, er gaat iets mis...[/rml]
Het is mijn goed recht, en tevens een van de pilaren waarop dit board bestaat, om vragen te stellen en om hulp te vragen.Ik vind dat je zelf eens wat moeite mag vertonen en je code zelf eerst eens mag debuggen. Met blind staren op de code ga je niet ver komen.
Trouwens, ik ben al helemaal niet akkoord met de manier waarop je het topic opent. Dit lijkt gewoon op : 'Hier, download mijn code en debug het voor me'.
Debuggen is een integraal deel van het ontwikkelen van software. Het is dus de taak van de ontwikkelaar/programmeur om z'n code te debuggen als het fout gaat en de fouten eruit te halen.
De probleemhebbende (mijn groep en ik) hebben NIET de technische kennis om het probleem op te lossen, vandaar de vraag aan de "experts".
Wanneer deze zogenaamde experts dan zo kinderachtig zijn, of zich schijnbaar te goed voelen om een vraag van een "sukkel" het daglicht te gunnen, is voor mij de maat vol.
Altijd heb ik met plezier andere mensen geholpen en zelf veel hulp gekregen, maar dit valt me zwaar tegen! Het lijkt wel of je niks normaals meer kan vragen! Om iets "doms" word je al gauw afgestraft, ook wanneer niet naar de FAQ of search verwezen kan worden...
Als je het mij vraagt, een trieste achteruitgang van de community hier, waar ik nu zelf ook onder ben gaan lijden.
Hopelijk openen jullie het topic weer, want dit is echt te zielig voor woorden...