Verwijderd

Topicstarter
Ik was aan het spelen met een Nokia 7110, een datakabeltje en wat software (Nokiatools) en zoals zo vaak na het spelen heb je spijt.

Bij het aanzetten van de foon vraagt ie om de pincode (was de instelling), na het intoesten van de juiste pincode gebeurt er niets, hierna kun je intoestsen wat je wil er gebeurt niets.

Na het opnieuw opstarten en de verkeerde pincode intoetsen,geeft ie de melding verkeerde pincode en na 3 keer moet de pukcode ingetoest worden. De juiste pukcode wordt ook niet geaccepteerd.

Met een andere foon heb ik vraag om de pincode uitgezet, bij het aanzetten van de 7110 geeft deze nu de melding "verkeerde sim".
Na terugzetten van de vraag om de pincode begint het oude spelletje weer.

Hoe dit op te lossen ?

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

je telefoon formatteren :P en je software opnieuw erop zetten,

lijkt mij het meest voor de hand liggende oplossing

Verwijderd

Word @ MiMiC

of je moet ff langsgaan bij een Nokia Service Center

Verwijderd

Nokia service center kan he wellicht helpen, alleen moet je dan niet dat verhaal vertellen wat je ons nu verteld. Beter eerst van de domme dan zeggen dat je zelf hebt liggen "datakabelen". Dat valt namelijk altijd verkeerd.

Verwijderd

niks aan de hand hoor, de softwear van de toestel is gewoon in de waar, je kan hem laaten flashen (software updaten). je kan hem dus opsturen naar kpn repaier (ik werk daar ;) via een van de winkel die je hebt gekocht. ook al geef hem aan de nokia server center dan komt ie bij ons tercht.

Of je kan ook naar beverwijk gaan de zwarte markt daar kunnen ze het ook maken maar tegen kosten.

ik dacht bij kpn software update gratis was ik weet het niet zeker.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-03 20:48

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 13:16:
niks aan de hand hoor, de softwear van de toestel is gewoon in de waar, je kan hem laaten flashen (software updaten). je kan hem dus opsturen naar kpn repaier (ik werk daar ;) via een van de winkel die je hebt gekocht. ook al geef hem aan de nokia server center dan komt ie bij ons tercht.

Of je kan ook naar beverwijk gaan de zwarte markt daar kunnen ze het ook maken maar tegen kosten.

ik dacht bij kpn software update gratis was ik weet het niet zeker.
Volgens mij is het alleen gratis als je nog garantie op het toestel hebt. Keb me laten vertellen dat het zonder die garantie rond de €25 zit voor het updaten van je firmware

Mijn boefje is liev!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 15:43
Scooter_Fox schreef op 17 december 2002 @ 13:44:
[...]
Volgens mij is het alleen gratis als je nog garantie op het toestel hebt. Keb me laten vertellen dat het zonder die garantie rond de �25 zit voor het updaten van je firmware
Klopt, je hebt standaard een jaar garantie op je nokia. Zit je buiten dat jaar dan moet je betalen vrees ik...

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-03 19:08
Flashen of laten flashen. Hier op GoT kunnen we je daar helaas niet mee helpen. Hoogstens de tip geven om naar een Nokia Service point te gaan :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.