inkt opgedroogd?

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Toen ik mijn printer aan mijn nieuwe PC wilde hangen en hij niet in kleur printte dacht ik aan een driverprobleem. Maar met de oude PC bleek hij het ook niet meer te doen.

Cartridge schoonmaken hielp niet. Maar tijdens het schoonmaken merkte ik dat ik de zwarte patroon hoorde klotsen als ik ermee schudde maar de kleurenpatroon niet. Is de inkt dus opgedroogd ofzo want ik gebruikte de kleur eigenlijk ook nooit.

En mag dat zomaar? Ik heb door de problemen zowat de hele handleiding doorgenomen maar er staat nergens dat je regelmatig moet printen omdat anders je inkt opdroogt. Kan ik daarover gaan zeuren bij de winkel, ook al is die printer al oud?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-08 09:19
Je kan toch gewoon je printercartridge vervangen :?
BTW, als je eenmaal een cartridge hebt opengebroken, dan zit er een beperkte levensduur aan. Ik dacht van een aantal maanden...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Probeer de inktpatroon een nachtje op een nat washandje oid te laten staan. Kans dat hij het doet, kans dat hij het niet doet......

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nog andere tips/ervaringen?
Ik wil eigenlijk de winkel graag afzeiken >:)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:04
Epson printer??

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Cardridgekopje tijdje rechtop zetten in een schoteltje heet water... helpt bijna altijd

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dat is neem ik aan met de printkop naar boven en de bovenkant in het water? Zal het proberen!

Ik heb trouwens ook al over die kop lopen wrijven omdat gewoon schoonmaken niet hielp, ook al stond in de handleiding dat je dat niet moest doen. Ik heb ook flink met dat ding lopen schudden en nou zitten er belletjes in. Het zou dus best kunnen dat ik hem ondertussen al verpest heb, maar toch zal ik dat warm water proberen! ;)
Pagina: 1