8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
check je prefs eens en zet HK, sg en die meuk eens uit 
edit: beetje verkeerd gelezen
edit: beetje verkeerd gelezen

[ Voor 32% gewijzigd door holoX op 17-12-2002 00:02 ]
Ik snap het probleem niet.. je kunt toch bij je prefs kiezen welke fora je wel en niet wilt hebben? Soms wel en soms niet kan niet.. moet je maar kiezen
.
(Uitloggen of van got.tweakers.net gebruik maken is ook een optie, dan zie je sowieso alleen techfora)
(Uitloggen of van got.tweakers.net gebruik maken is ook een optie, dan zie je sowieso alleen techfora)
waarom kan t niet apart, volgens mij had acm of chem oid zo'n scripje gebakke, er is nu gewoon teveel niet tech. als k me verveel boeit da nie, maar soms wil ook nog welles iemand helpen ofzo.
nu is t een beetje, door de bomen t bos niet meer zien, snappie?
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Tja, dan zou er dus een extra optie bij die keuzes moeten komen met "alleen tech" zodat je ze niet handmatig allemaal aan hoeft te klikken.
Tsja, dan hadden ze inderdaad misschien beter de interface van de GoT Tracker kunnen gebruikenSuper_ik schreef op 17 december 2002 @ 00:04:
waarom kan t niet apart, volgens mij had acm of chem oid zo'n scripje gebakke, er is nu gewoon teveel niet tech. als k me verveel boeit da nie, maar soms wil ook nog welles iemand helpen ofzo.
Intentionally left blank
Super_ik schreef op 17 December 2002 @ 00:04:
Je kan toch ook af en toe je prefs wijzigen, zodat je de ene keer de HK/SG uitzet en een andere keer dat weer wel laat tonen...
Niemand verplicht je dat je je settings maar 1x mag veranderen
Ik was de gene die dat scriptje maakte idd en het was erg simpel, maar ook niet echt meer nodig met de customizable activetopics lijkt me?
Pagina: 1