Toon posts:

Windows ME afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vaak bij het afsluiten van WinME een blauw scherm met een regel tekst, waarna de PC dan ook helemaal vastzit. Hebben meer mensen hier last van? En zo ja, heeft iemand hier een oplossing voor?

Optimus

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

ja had ik ook altijd.
Oplossing? Probeer win2k eens ;)

anders microsoft.com voor een patch ofzo :)

hmmz

Verwijderd

Ik en mijn vriend hebben allebei WinME draaien... de eerste 1 1/2 maand heel veel blauwe schermen gezien...
(Elke keer bij het afsluiten van windows idd)
Nu niet meer en hij loopt fantastisch! ik kan tegenwoordig mijn compu bijna een week aan laten staan zonder rebooten en dan toch nog goed kunnen werken... Zal binnenkort ff testen hoe lang ik hem wel niet up kan laten...
Bij mijn vriend loopt ie overigens nu ook super... misschien dat WinME ingewerkt moet worden ofzo :? Vaag is het wel... Ik had hem er al bijna afgegooid...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ook lang niet altijd.. Het is willekeurig. Ook niet als ik bepaalde programma's heb gebruikt of zo. Soms kan ik tien keer goed afsluiten en dan weer een keer niet!?! Dan kan ik ook niet meer resseten en moet ik de PC eerst helemaal uit zetten.

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

hmm, aangeboden ingewerkte versie van winME :)

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
Nou graag :-))

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

oja?

je hebt zeker win2k niet draaien?
:)

hmmz

• Graaf_slis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 12:39
Ik heb nu op 2 systemen Win ME draaien maar heb nog maar 1 blauw scherm gehad en dat kwam door mijzelf.

Alles draait als een speer.

AMD K3 450@450 en een Amd K2 233@250

www.digireflex.nl

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:17
Ik heb in het begin ook problemen gehad met het afsluiten van WinME. Als ik wou afsluiten start de comp vanzelf opnieuw op, als ik hem uitzette gaf ie bij de volgende keer opstarten aan dat ik WinME niet goed had afgesloten en werden de partities weer gechecked. De afgelopen 2 weken heb ik geen problemen meer gehad. Erg vaag allemaal. Maar nu werkt het prima!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht dus wel gewoon ff af en anders zet ik wel ff mijn image terug.
Pagina: 1