Toon posts:

[DIGICAM] Welke van de twee?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dames/heren, mijn oog viel daarnet op een aanbieding bij de Trekpleister vanaf a.s. zaterdag. Het gaat om de Kodak CX4200 digitale camera: 2 megapixels, 16 MB intern geheugen + uitbreiden met SD-kaarten en de hele reut. Voor € 189,- wisselt het ding van eigenaar.
Nu heb ik eens verder gekeken en ook HP heeft een leuke 2 megapixel camera: de PhotoSmart 320. Significant verschil is dat deze maar 8 MB geheugen heeft. Er zullen vast meerdere belangrijke of minder belangrijke verschillen zijn maar dat komt niet echt naar voren in de reviews die ik gelezen heb. De HP gaat voor dezelfde prijs over de toonbank (of eronderdoor).

Ik twijfel nog welke van deze twee nu de beste is. Tuurlijk, het zijn niet de beste camera's die er te krijgen zijn maar deze zullen allebei voldoen aan mijn eisen denk ik. Welke van de twee zouden jullie kiezen en waarom?

De HP is overigens voor deze prijs bij Alternate te koop. Mogelijk speelt garantie hierbij nog een rol? Of loopt dat bij beiden toch wel via Kodak...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:59 . Reden: Laatste alinea over garantie toegevoegd. ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.