wap.tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 18:36
Hoi :)

Ik kom vaak overdag als ik pauze heb op me werk ofzo (doet er verder niet toe ;)) op wap.tweakers.net
Echter krijg ik de laatste dagen steeds geen begin pagina te zien (opgevraagde pagina is niet beschikbaar, kies andere koppeling, @gsm). En als het al lukt om de FP te laden doen veel nieuwitems het gewoon niet (zelfde foutmelding) Alle instellingen staan goed, op andere wapsite's heb ik geen problemen. Ik wap via vodafone (vizzavi).
Ligt dit aan T.net, of aan vodafone :? (dat laatste lijkt me raar aangezien ik het alleen bij t.net heb)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cache enzo geleegd van je gsm? :)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Super_ik

haklust!

Robin Vreuls schreef op 16 december 2002 @ 23:52:
Cache enzo geleegd van je gsm? :)
crtl+F5 gedaan?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 18:36
Ja, ik wist dat ik iets vergeten was in het topic, maar die cache was dus geleegd ja :)

d0h, ctrl+f5 op een gsm :P

[ Voor 15% gewijzigd door holoX op 16-12-2002 23:57 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Lijkt sterk hierop: Wap.Tweakers.net, vaag probleem idd.

Professioneel Hyves-weigeraar

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik zou ook graag van wap.tweakers.net gebruik kunnen maken maar ik rkijg de melding:
"Ongeldig antwoord van de webserver".. alle andere wap sites die jij je maar kan bedenken werken wel.. alleen tweakers niet.

Ik heb de search gebruik en gezien dat er al veel topic's over zijn (deze was wel het meeste recent).

Ik heb een T300 met wap 2.0
Ik vermoed dat de wap site toch niet helemaal wap-compatible is..
in de emulator op de pc werkt de site wel gewoon ?? :P

Verwijderd

Met mijn Nokia 6610 krijg ik de melding "Onbekende reactie" als ik wap.tweakers.net wil bezoeken. Jammer, want tweakers.net in de trein lezen lijkt me niet verkeerd om de tijd te doden.
Pagina: 1