Toon posts:

Alcatel Pro werkt niet, of ik snap het niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Alcatel home, geupgrade naar de Alcatel Pro versie.
Maar hij fungeert nog steeds niet goed.
Zoals ik overal lees moet je nu met meerdere computers tergelijk op Internet kunnen. Dit lukt dus niet, er kan maar 1 computer per keer inloggen.
Wij draaien allemaal onder Win2K, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik zou dus ook echt niet weten wat het probleem is.
ik hoop dat jullie het wel weten, en maak het me niet te moeilijk, wat ik ben geen Netwerk GURU....:D

ps. ik heb echt dringend hulp nodig...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:49 ]

Verwijderd

Probeer je met meerdere computers in te bellen?... Nee dat gaat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom word er dan constant gezegd dat het wel moet willen.
Ik heb nu van die HOME een PRO, gemaakt en als je een pro versie had, fungeert die als router, en dan kun je tergelijk op internet.
Ik denk dat je het niet helemaal door hebt BASST< net zoals ik...

Dan zou het jah betekenen dat die Upgrade naar de Pro versie helemaal geen zin heeft ofwel Basst?
Wat voor dingen kun je dan met de pro wel en me de home niet....
I do not understand

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 23:02 ]

Verwijderd

Ik heb me router ook omgebouwd van Home naar Pro, en sindskort naar SpeedTouch 510.

Zelf nooit problemen gehad. Heb er nu 4 computers op aangesloten en ze kunnen allemaal tegelijk op internet.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak je er dan een SpeedTouch 510 van?.
Dus het kan wel met de Alcatel modem tergelijk op internet.
Maar volgens Bruring kom ik er niet uit hoor.
Ik hoop daarom dat jullie wat meer info kunnen geven...
Kheb er BTW ook nog een 8 Poorts hub naast, en de Alcatel Pro dauw ik dan in de uplink, en dan hoort het toch te werken.... of ben ik nou dom...?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 23:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus met de PRO versie moet je ook tergelijk op internet kunnen als ik het goed begreip, maar hoe dan. ik ben namelijk op school bezig met een netwerk hiervoor, maar ik krijg het niet aan de praat. en toen heb ik een Pro versie ervan gemaakt, omdat heeeel veeeel mensen zeiden dat je dan tergelijk op internet kan als je de PRO versie hebt, wat is nu het probleem dan hier?...
Alles Comps hebben os Win2K

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 23:26 ]

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Als je er via bruring niet uitkomt, probeer anders http://www.weethet.nl/dutch/welcome.asp eens. Ik vind het een vervelende site, maar da's omdat ik mozilla gebruik en geen zin heb in plugins. Overigens hoef je als je je modem gehacked hebt niet in te bellen, dat kun je ook je modem zelf laten doen. Succes.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Verwijderd

Topicstarter
Is er misschien nog iets anders, ik zou wel harstikke DOM zijn, maar ik kom er niet uit, ik heb alles gedaan zoals gezegd werd word, maar het werkt gewoon niet...

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De BRURING manier is de goeie... Als je daar de guides volgt dan werkt ie... werkt ie niet, dan ligt het idd aan jou.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, dan ligt het aan mij, ik kom er echt niet uit sorry. ik zal het nog eens proberen, Naar alle tips van jullie zijn natuurlijk welkom...

Verwijderd

Topicstarter
Maaruh zoals ik al zei, ik kom er echt niet uit.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:21
Als je je modem getweaked hebt dan gebruik je geen vpn meer,
Maw, je laat je computer geen verbinding meer maken, dat laat je je modem zelf doen.
Heb je je wachtwoord en gebruikersnaam al ingesteld in je modem?

Op de computers hoef je niets in te stellen, jah alleen dat ze een ip adres krijgen toegewezen, dan werkt het.

Verwijderd

Topicstarter
HUH, wat vreemd, ik heb nog steeds VPN. wat vreemd jah, en neej, ik heb mijn wachtwoord en gebruikersnaam nog niet ingevuld in mijn modem, hoe moet ik dat doen dan?

Verwijderd

Topicstarter
jah sorry, ik kom er echt niet uit, ik weet niet eens waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen in de Alcatel PRO versie....?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Kijk nog eens goed op die weethet site, daar staat lettelijk stap voor stap beschreven wat je moet doen.

Who is John Galt?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 00:41:
jah sorry, ik kom er echt niet uit, ik weet niet eens waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen in de Alcatel PRO versie....?
dat staat allemaal wel op die site.

gewoon het stappenplan letterlijk volgen dan kan er echt niets misgaan.

dus na de hack. in je pc's de juiste ip adressen invullen.

na de crack ga je naar de webinterface,
te bereiken door 10.0.0.138 in te vullen in je browser.

daar je gegevens invullen. en klaar

ohja, kan je voortaan je berichten editen, als je wat toevoegt.
kicken binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 17-12-2002 02:11 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Wat een gedoe zeg :Z

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/10#10

Volg de handleidingen die gegeven worden, en youre done.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.