Toon posts:

Red Alert <=> Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik begonnen ben met RA2 krijg ik steeds weer last van nostalgische kriebels in mijn buik en schiet mijn hand soms zomaar uit naar mijn goeie ouwe soviet CD van de oude Red Alert. Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

2de post van jou al waar ik op reageer vandaag ;) Ik heb van de week zelfs RA1 ook weer geinstalleerd (was klaar in RA2) was weer erg leuk. Maar moet zeggen dat ik denk dat ik RA2 nog maanden zal spelen op internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuh....

heb geen kriebel naar de oude ra.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Ja, heb hier nu op mijn bureau RA en RA2 liggen, weet niet hoe het komt maar viste zo ergens mijn RA collectie weg :)
Beste RTS ooit naar mijn mening.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Ik speel RA1 nog best vaak. Ook voordat 2 kwam. Het is gewoon een super gaaf spel :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RA1 speel ik nog steeds, omdat ik in mijn netwerk van 2 computers een pentium 133 heb en deze kan RA1 goed aan. Over netwerk tegen elkaar spelen is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
ja bij dat intro fimpjes van RA2 als al die para's uit de vliegtuigen worden gedropt en dan dat OLD-SCOOL NUMMER erachter van "HITLER KOMMST" of zoiets (zo vertaalde ik het destijds ook al klopt het niet..
Pagina: 1